Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

THL:n ala-arvoinen tiedotustilaisuus

Vierailija
13.03.2020 |

Tuli oikein myötähäpeän tunne, kun isot miehet vain jorisevat joutavia ja aliarvioivat täydellisesti kuulijoita vakavassa asiassa. Uutta tietoa heti alkuun! Nyt ei ole oikea aika nauttia muuten vaan telkkariin pääsystä. Jätetään ne joutavat jorinat toiseen kertaan.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jätin katsomisen kesken, kun se ukko kosketti koko ajan naamaansa! Ei oikein vakuuttanut THL.

Vierailija
22/32 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyllä harmittaa kun mulla ei ole telkkaria. Tää olis pitänyt nähdä. :/

Se on katsottavissa areenasta.:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on mainiota, että ensin THL:n mukaan tauti ei ole edes tulossa Suomeen, sitten ei tarvinnut tehdä mitään, vaikka tauti Suomeen saapui ja nyt yllättäen ei enää ole mitään tehtävissä.

Tää.

Vierailija
24/32 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyllä harmittaa kun mulla ei ole telkkaria. Tää olis pitänyt nähdä. :/

Se on katsottavissa areenasta.:D

https://yle.fi/uutiset/3-11254195 tuolla voi katsos

Vierailija
25/32 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakuuttava asiantuntija, joo-o.

Vierailija
26/32 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on mainiota, että ensin THL:n mukaan tauti ei ole edes tulossa Suomeen, sitten ei tarvinnut tehdä mitään, vaikka tauti Suomeen saapui ja nyt yllättäen ei enää ole mitään tehtävissä.

Tää.

Loogista.

Vierailija
27/32 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"suoraa lähetystä seuranneiden lukijoiden huomio kiinnittyi Tervahaudan käytökseen tiedotustilaisuuden aikana. Tervahauta niiskutti ja pyyhki nenäänsä sekä käsiinsä, että nenäliinaan useaan otteeseen. Hän myös pyyhki otsaansa nenäliinaansa.

IS kysyi Tervahaudalta tämän huomiota herättävästä käytöksestä.

– Minulla ei ole koronaa. Olen hikinen, mutta minulla ei ole ylähengitystieoireita. Menen toki testiin, jos sellaisia oireita ilmenee, Tervahauta kommentoi."

Vierailija
28/32 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tervahauta pyyhki nenäänsä käsiinsä"

Ja tämä mies opastaa meitä suomalaisia käsihygieniaan? 😑

Vierailija
29/32 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen se Iranin varaterveysministeri, joka tiedotustilaisuudessa pyyhki hikeä. Oli silloin jo sairas.

Järkyttävää katsottavaa oli tosiaan ja hyvin vähän uutta informaatiota tuossa tuli.

Vierailija
30/32 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kamalaa. Olen itsekin kova jännittäjä ja esiinnyn aina jotenkin nolosti, enkä siksi mielelläni esiinnykään. Olisin luultavasti ihan paniikissa vastaavassa tilanteessa, ehkä pyörtyisin tai söisin räkääni...

Yritän siksi olla aina kannustava kuuntelija, mutta nyt pokka repesi. Käytöksen ja sanojen välinen kuilu oli vain niin valtava, ja homma alkoi näyttää sketsiltä.

Vierailija
31/32 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenä vuotaa mutta ei ole ylähengitystieoireita?

What? Pitäisikö tän olla lääketieteen tohtori?

Vierailija
32/32 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hyöty oli siitä nenäliinasta mikin ympärillä. Ei mikään. Välillä kosketti paljaaseen mikkiin. Välillä antoi seuraavalle joka otti nenäliinakohdasta kiinni. Eikö just tollaisia pyydetä jäämään kotiin olipa mikä flunssa tahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä