Naiset, aiotteko muistaa huomenna miehiänne?
Naiset aina valittavat kun miehet ei tuo kukkia tai muista merkkipäivinä, noh huomenna on tilaisuus itse tasa-arvon nimissä muistaa miehiä! 14.3. vietetään pihvi & suihinottopäivää. Itse aion paistaa pihvin ja hemmotella miestä vuorostani tällä päivällä.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehillä on AINA toista alistavia juhlimistapoja?
Mikä on tässä se alistava tekijä?
Seksuaalinen palvelus, joka annetaan lahjaksi. En naisena itse haluaisi miehen nuolevan minua vain antaakseen minulle lahjan. Minusta se olisi alentavaa. Haluan seksiä vain molempien tyydytykseksi. Siihen puolestaan en tarvitse "juhlapäiviä" tai kehotuksia ulkopuolelta.
Sain puolisoltani naistenpäivänä pari pientä lahjaa ja suklaata. Hän saa minulta miestenpäivänä (syksyllä) pari pientä lahjaa ja suklaata.
eri
Jaa. Minä tuoreena tyttöystävänä annoin itseni ”lahjaksi” miehelleni, kun oli joulu. Käärin ympärilleni koristenauhaa ja tulin punaisissa alusvaatteissa keikistelemään. Oli kuulemma paras lahja ikinä ;-D
Sitä muistelee vielä 30:n vuodenkin jälkeen...
Olisitko itse ollut tyytyväinen, jos olisit saanut joululahjaksi miehesi stringeissä ja rusetti kaulassa?
NAM, kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalinen palvelus, joka annetaan lahjaksi. En naisena itse haluaisi miehen nuolevan minua vain antaakseen minulle lahjan. Minusta se olisi alentavaa. Haluan seksiä vain molempien tyydytykseksi. Siihen puolestaan en tarvitse "juhlapäiviä" tai kehotuksia ulkopuolelta.
Sain puolisoltani naistenpäivänä pari pientä lahjaa ja suklaata. Hän saa minulta miestenpäivänä (syksyllä) pari pientä lahjaa ja suklaata.
eri
Jaa. Minä tuoreena tyttöystävänä annoin itseni ”lahjaksi” miehelleni, kun oli joulu. Käärin ympärilleni koristenauhaa ja tulin punaisissa alusvaatteissa keikistelemään. Oli kuulemma paras lahja ikinä ;-D
Olisitko itse ollut tyytyväinen, jos olisit saanut joululahjaksi miehesi stringeissä ja rusetti kaulassa?
Minä en ainakaan tuollaista lahjaa haluaisi ja siksi en antaisi vastaavaa miehellenikään.
Ei taida miehesi olla mikään silmänilo...
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla einesmaksalaatikko- ja käteenvetopäivä taas, kuten muutkin sinkkumiehen elämässä
;’-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
Minä olisin. Seurustelusuhteen alussa sitä ei muuta olisi halunnut tehdäkään kuin naiskennella ympäri vuorokauden. Tosin mieluummin tykkäisin miehellä enemmän boksereista kuin stringeistä, ne on rumat naisillakin.
- eri
Miestä ei voisi vähempää kiinnostaa ko. päivä. Miesten- ja naistenpäivää kyllä juhlimme.
Tuohan on todella huomaavaista. Netin videotarjonnalla tuolla pärjää jopa kuukauden.