Naiset, aiotteko muistaa huomenna miehiänne?
Naiset aina valittavat kun miehet ei tuo kukkia tai muista merkkipäivinä, noh huomenna on tilaisuus itse tasa-arvon nimissä muistaa miehiä! 14.3. vietetään pihvi & suihinottopäivää. Itse aion paistaa pihvin ja hemmotella miestä vuorostani tällä päivällä.
Kommentit (46)
Aion antaa miehelleni eilen marketista taistelemani viimeisen vessapaperipaalin. Tätä suurempaa huomionosoitusta ei ole olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehillä on AINA toista alistavia juhlimistapoja?
Mikä on tässä se alistava tekijä?
Seksuaalinen palvelus, joka annetaan lahjaksi. En naisena itse haluaisi miehen nuolevan minua vain antaakseen minulle lahjan. Minusta se olisi alentavaa. Haluan seksiä vain molempien tyydytykseksi. Siihen puolestaan en tarvitse "juhlapäiviä" tai kehotuksia ulkopuolelta.
Sain puolisoltani naistenpäivänä pari pientä lahjaa ja suklaata. Hän saa minulta miestenpäivänä (syksyllä) pari pientä lahjaa ja suklaata.
eri
Niin on ihmiset erilaisia ja erilaisista asioista onnellisia. Hyvä niin, kaiketikin. Itse en näe mitään pahaa toisen ilahduttamisessa suihinotolla.
Minä teen sen mieluummin silloin, kun se on osa keskinäistä, molempien haluamaa seksiä. En siksi, että vauvapalstalla käsketään.
Todellakin aion! Tulossa alkudrinkki lempijuomaansa, hyvä alkuruoka, kunnon pihvit hyvällä lisukkeella ja jälkkäriksi BJ :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalinen palvelus, joka annetaan lahjaksi. En naisena itse haluaisi miehen nuolevan minua vain antaakseen minulle lahjan. Minusta se olisi alentavaa. Haluan seksiä vain molempien tyydytykseksi. Siihen puolestaan en tarvitse "juhlapäiviä" tai kehotuksia ulkopuolelta.
Sain puolisoltani naistenpäivänä pari pientä lahjaa ja suklaata. Hän saa minulta miestenpäivänä (syksyllä) pari pientä lahjaa ja suklaata.
eri
Niin on ihmiset erilaisia ja erilaisista asioista onnellisia. Hyvä niin, kaiketikin. Itse en näe mitään pahaa toisen ilahduttamisessa suihinotolla.
Minä teen sen mieluummin silloin, kun se on osa keskinäistä, molempien haluamaa seksiä. En siksi, että vauvapalstalla käsketään.
Ei se vauvapalstan keksintö ole. Hauska "juhlapäivä" muuten vain. Ei elämän tarvitse olla niin vakavaa. Ja se on silti keskinäistä, molempien haluamaa :)
En näe järkeä sen välttämisessäkään vain siksi, koska se on "juttu".
Vierailija kirjoitti:
Vain Suomessa miehet ovat kateellisia naisten saamasta huomiosta.
Miksi?
"Vain Suomessa" Et kai sä Ritva hyvä kuvittele, että Steak & Blowjob -päivä on Suomesta lähtöisin? Voi luoja teitä av-mammoja. 🤣
Meillä juhlitaan huomenna ihan yhtä perusteellisesti mitä naisten päivänä juhlittiin eli ei mitenkään. Tasa-arvon vuoksi minäkään en enää huomioi tuollaisia päiviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain Suomessa miehet ovat kateellisia naisten saamasta huomiosta.
Miksi?
"Vain Suomessa" Et kai sä Ritva hyvä kuvittele, että Steak & Blowjob -päivä on Suomesta lähtöisin? Voi luoja teitä av-mammoja. 🤣
Sinulla ei tuo sisälukutaito taida olla oikein hallussa?
eri
En aio muistaa. Suuseksiä tosin harrastetaan aina silloin tällöin, mutta 14.3. jätän ihan varmasti väliin niin kauan kun minä en saa mitään naistenpäivänä, ystävänpäivänä, hääpäivänä, syntymäpäivänä tahi jouluna.
Miksi yksikään älykäs ihminen haluaisi uusintaa asenteita, joiden mukaan miehet haluavat punaista lihaa ja suuseksiä ja naiset suklaata ja lahjoja? Eikö jokainen mieluummin omassa elämässään ja omalla toiminnallaan haluaisi jo osoittaa maailman muuttuneen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
Jaa. Minä tuoreena tyttöystävänä annoin itseni ”lahjaksi” miehelleni, kun oli joulu. Käärin ympärilleni koristenauhaa ja tulin punaisissa alusvaatteissa keikistelemään. Oli kuulemma paras lahja ikinä ;-D
Sitä muistelee vielä 30:n vuodenkin jälkeen...
Vierailija kirjoitti:
Todellakin aion! Tulossa alkudrinkki lempijuomaansa, hyvä alkuruoka, kunnon pihvit hyvällä lisukkeella ja jälkkäriksi BJ :D
Hyvä idea tuo alkudrinkki. Täällä annetaan BJ:n lisäksi vielä intialaista päähierontaa.
Miksei voi tehdä arjesta kivaa, en tajua näitä valittajia. Meillä juhlitaan kaikkea mahdollista ja vielä omiakin juttuja.
Koska tänään on perjantai ja 13. Päivä, niin annoin kullalle töihin lähtiessä extrasuojahalin.
Ehkä ensi viikko ollaan kotikaranteenissa ja nautitaan pakollisesta kotoiluviikosta? Ihanaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
Jaa. Minä tuoreena tyttöystävänä annoin itseni ”lahjaksi” miehelleni, kun oli joulu. Käärin ympärilleni koristenauhaa ja tulin punaisissa alusvaatteissa keikistelemään. Oli kuulemma paras lahja ikinä ;-D
Olisitko itse ollut tyytyväinen, jos olisit saanut joululahjaksi miehesi stringeissä ja rusetti kaulassa?
Rasittavan stereotyyppisesti nimetty päivä, en todellakaan osallistu tuollaiseen paskaan.
Meillä on onneksi suhde sen verran hyvällä mallilla, ettei tarvitse mitään juhlapäiviä kumppanin muistamiseen.
Saatteko te muut naiset lahjoja?
Vastaan samalla mitalla eli toivotuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
Olisitko itse ollut tyytyväinen, jos olisit saanut joululahjaksi miehesi stringeissä ja rusetti kaulassa?
Minä en ainakaan tuollaista lahjaa haluaisi ja siksi en antaisi vastaavaa miehellenikään.
No en tiedä viitsinkö muistaa. Ei miehenikään muistanut mitenkään ystävän eikä naisten päivänä..
Taitaa olla einesmaksalaatikko- ja käteenvetopäivä taas, kuten muutkin sinkkumiehen elämässä
Yäk. Ei. Tylsää. Kaikki on tyhmää. En varmasti.
Ei vaan, meillä juhlitaan kaikki ystävän-, naisten-, miesten-, äitien- ja isänpäivät. Miksei myös steak&bj? Ei me osata ottaa elämää niin vakavasti, että tästä pitäisi joku valtataistelu tehdä. Tosin näitä kommentteja kun lukee, ymmärtää myös paremmin miksi niin moni parisuhde on retuperällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
Olisin!
En, jos ei erikseen ite pyydä. Eipä miestäkään kiinnostanut muistaa naistenpäivää joten 😉 sitä paitsi miesten päivääkin vietetään vielä erikseen..montako päivää ne tarvii..?