Nyt TV:ssä THL:N PÄÄJOHTAJA, joka hermostuneena sönkkää ja hieroo hikistä otsaansa - huh huh
Kommentit (353)
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämän voi katsoa? Nauroin jo teidän kommenteille. Tervahauta on muuten lääketieteen tohtori.
Ei uskoisi, toiminta oli jokseenkin ei-lääkärimäistä.
Jos tästä jotain opimme niin sen että meistä jokainen on omillaan ja kaikki on suuremman käsissä. Kohtalo jakaa kortit.
Mikä tämä hikeä puskeva on?? Oliko hermostunut? Ei sanonut olevan koronaa no mitä sitten? Outoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämän voi katsoa? Nauroin jo teidän kommenteille. Tervahauta on muuten lääketieteen tohtori.
Sensuroitu.
T:Stasi
Ei ole takuulla tehnyt lääkärin töitä sitten kandipäivien.
Vierailija kirjoitti:
Se on vetäny beetasalpaajaa ennen jännittävää esiintymistä. Hikoiluttaa ja suuta kuivaa. Sata varma asia!
Onhan se ikävä ettei johtajana saakaan hautautua asiantuntijatehtäviin omaan työhuoneeseen?
Vierailija kirjoitti:
Eikös ohje ollut, että niistetään kertakäyttöäliinaan ja heitetään se sitten pois. Tämä on opetusohjelma siitä, että älä tee samoin kuin asiantuntija itse tekee.
Se on pääjohtaja eli tuskin mikään asiantuntija. Arkijärkikin näyttää olevan vähän niin ja näin.
Vierailija kirjoitti:
Video ilmeisesti "poistettu" YleAreenasta, väittää vain että video on katsottavissa ainoastaan Suomessa. Sama ongelma niin läppärillä kuin puhelimellakin, ja Suomessa kyllä olen...
Suorissa kestää yleensä, ei 2030 uutisetkaan toimi heti päättymisen jälkeen.
Kato "suorat"-puolelta, siinä on 6h puskuri?
Vierailija kirjoitti:
Olipa luottamusta herättävä tiedotustilaisuus...
Siis mä nauran kanssa näille kommenteille täällä ihan hulluna! Ei varmaan saisi, mutta on täällä kyllä välillä aivan loistavia tyyppejä 😂😂😂
Anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää, tuo henkilö johtaa Suomen taistelua Sars2:sta vastaan. Tämä on se jolta Sanna Marin kysyy neuvoa.
THL:n toiminta ja koko tilanne saa koko ajan absurdimpia piirteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Video ilmeisesti "poistettu" YleAreenasta, väittää vain että video on katsottavissa ainoastaan Suomessa. Sama ongelma niin läppärillä kuin puhelimellakin, ja Suomessa kyllä olen...
Suorissa kestää yleensä, ei 2030 uutisetkaan toimi heti päättymisen jälkeen.
Kato "suorat"-puolelta, siinä on 6h puskuri?
Siis 4h puskuri, toimii.
Asenne oli kyllä aivan järkyttävä. Noiden ukkojen puheita kuuntelemallako ja toimintaa katselemallako pitäisi ruveta käyttäytymään niin että tämän viruksen leviäminen saadaan hidastettua? Onkohan ukot oikeasti ansainneet palkkansa?
Niin, ja Sanna Marin kuuntelee näitä täysin kritiikittä.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän menee juuri kuin Iranissa.
Pahoin pelkään että tämä menee jatkossakin kuin Iranissa :-(
Se on henkisesti kova taakka olla näinä aikoina öyhöttöjien maalitauluna.
Vierailija kirjoitti:
Mulle teki samaa, mutta menin sitten sen sivun kautta johon kaikki koronamateriaali koottu, siellä aukes.
Kamalaa oli katsoa. Luulisi THL:n pääpampun osaavan puhua asiasta, joka on itselle tuttu, vaikka kuinka jännittäisi. Ei tommosella jakkaralla istuva tyyppi voi olla noin käsi ulosannissa. Eniten ärsytti tyhmät keventely-yritelmät ja toivoton yritys peittää hermostuneisuuttaan. Ja se räkärätin seilaaminen!! Jokohan täälläkin on kuolleita, kun noin hikoilutti.
”Hikoilee kuin Paavo M. petäjä Lahdessa” sanonta sopisi tähän.
Vierailija kirjoitti:
Siis veikkaan että pian tulee hänen positiivinen korona-testi julkisuuteen ja sen jälkeen tosta videosta niistämisineen ja ”hehhehe ei oo koronaa”-heittoineen tulee legendaarinen ja viraali, koko maailmaan leviävä video. Järkyttävä moka päästää toi tvseen, malliesimerkki ”EI NÄIN”-tilanteesta ei hitto.
Suomi mainittu, torille. eiku-
Vierailija kirjoitti:
THL:n sanoma on "Ei flunassaisena töihin" ja pääjohtaja itse on tv kameroiden edessä koko ajan niistämässä nenää ja hieromassa hikistä otsaansa.
Pääjohtajan niiskutus johtuukin alkaneesta siitepölykaudesta, eihän nyt tuollaiset ammatilaiset voi sairastua flunssaan, koronasta nyt puhumattakaan. :D
Sensuroitu.
T:Stasi