Matka parin viikon päästä ja koronatilanne, menisittekö?
Maassa jonne matkustaisin, on tilanne vielä hitusen lievempi kuin Suomessa, mutta melkein sama. Menomatkan ajankohtaa pystyisi muuttamaan, eli olisi mahdollista siirtää matkaa ilman lisäkustannuksia. Paluulentoyhtiö taas ei anna muuttaa ajankohtaa tai perumaan lentoa. Hotellista ei saa rahoja takaisin enää tässä vaiheessa. Hm. Olen muutenkin köyhä ja säästänyt reissuun pitkään rahaa, olisi harmi jos menisi niin iso summa rahaa hukkaan, mutta toki matkustelu on nyt riskialtista, mutta toisaalta tartunnan voi saada Suomestakin. Menisittekö itse? Oletteko itse peruneet/muuttaneet matkanne ajankohtia?
Kommentit (45)
Onneks rakas Ruotsi on naapurimme niin lähden sinne kesälomalla baareihin ja biitsille.
Oletko ottanut edes selville mitkä palvelut on auki kohdemaassa? Jos matkasi on tulossa vaikka kotimaahani, niin aika ankea loma olisi tulossa kun täällä on kaikki ravintolat, baarit, museot, nähtävyydet, rannat ja puistot kiinni. Ja suurin osa kaupoista. Hyvää lomaa!
Kimpsut ja kampsut kasaan vaan ja menoks. Ei tätä eristystä jaksa ja virus on muutenkin joka nurkan takana suunnilleen. Turvallista matkaa ja toivottavasti matka sujuu hyvin olosuhteihin katsottuna! :)
Ps. Muistathan olla varovainen ja noudottaa 2 viikon karanteenia kun palaat. :)
Antaa mennä, pääsee idiooteista kerralla eroon kun sinne kuukahtavat.