Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sanon deitille että ei kiinnosta?

Vierailija
12.03.2020 |

Olin treffeillä, heti jo näin, että ei kiinnosta toinen yhtään, mutta esitin kiinnostunutta sen kävelyn ajan. Mies kiinnostui, mutta minä en. Miten saisin sanottua että ei kiinnosta enää? Onko hyviä ehdotuksia?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ghostaa ja unohda

Vierailija
2/17 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta voi ihan hyvin olla vastaamatta mitään. Tuossa vaiheessa ei tarvi selitellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ghostaa

Vierailija
4/17 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta todellakin kannattaa sanoa jotain. Se on sinullekin kasvattavaa, ja ehkä ensi kerralla osaat ilmaista itseäsi jo treffien aikana tai niiden lopulla.

Laita vaikka viesti, että kiitos mukavista treffeistä, mutta en halua jatkaa tapailua kanssasi.

Ei tarvitse perustella sen kummemmin. Sanot vain miten asia on.

Vierailija
5/17 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaaminen tuntuu ikävälle..

Ap

Vierailija
6/17 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot suoraan.

Vierailija
7/17 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olet hyvä tyyppi, mutta se jokin puuttui väliltämme. Tämä ei ole siis henkilökohtaista, kaikkea hyvää sulle."

Vierailija
8/17 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano: "En ole kiinnostunut sinusta romanttisessa mielessä".

Vierailija
9/17 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hyvistä vinkeistä. Voiei ap on taas lähtöruudussa. On tää deittailu vaikeeta.

Vierailija
10/17 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että sulla on todettu korona. Tuskin ottaa enää yhteyttä.

Vierailija
11/17 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalit aikuiset ihmiset osaavat sanoa suoraan, mitä ajattelevat. Teeskentely on perseestä. 

Vierailija
12/17 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sellainen tilanne, että olin viestitellyt pitkään kahden miehen kanssa. Sovin sitten toisen heistä kanssa treffit, ja meillä alkoi juttu luistaa niin hyvin, että oli pian selvää, että tässä on jotain enemmän.

Toinen mies viestitteli minulle edelleen, ja ehdotti tapaamista. En halunnut vain ghostata, sillä en olisi itsekään halunnut minulle tehtävän niin.

Kirjoitin siis suunnilleen näin:

Hei, Minun on nyt oltava rehellinen ja kerrottava, että elämäntilanteeni on muuttunut sillä tavalla, etten näe aiheelliseksi sopia treffejä. Tähän ei liity mitään henkilökohtaista. Kanssasi on ollut mukava viestitellä, ja toivon sinulle kaikkea hyvää.

Sain takaisin ihan asiallisen viestin, jossa mies sanoi suoraan olevansa pettynyt. Mutta pidin vaan pääni ja asialinjan, enkä alkanut selitellä alkanutta seurusteluani ym. millään tavalla.

Olin tähän viestintätapaan tyytyväinen.

Vierailija
13/17 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano että sulla on todettu korona. Tuskin ottaa enää yhteyttä.

Hyvinkin voi ottaa. Jos on aidosti kiinnostunut, kyselee vointia, tarjoaa apua kaupassakäyntiin jne. 

Vierailija
14/17 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin kiltisti että kiitos treffeistä, olet mukava tyyppi vaikka liekkiä ei välillä ollutkaan. Toivotin kaikkea hyvää.

Hyvältä tuntui, että en ole ghostaaja, mutta silti harmittaa kun taas joudun Tinderiin. Onko muita sovelluksia joita kantsii kokeilla? Happy pancake? Eliittikumppanit mut se maksaa..

Vierailija
15/17 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos hyvistä vinkeistä. Voiei ap on taas lähtöruudussa. On tää deittailu vaikeeta.

Joo se on vaikeaa :( Kahden miehen kanssa treffit viikon sisällä, eikä kumpikaan aiheuttanut mitään tunnetta missään. Toinen (aika kammottava tapaus) ei onneksi perään kysellyt, toinen (ihan ok, mutta ei fyysisesti lainkaan vetovoimainen) olis halunnut jatkoa, mutta vastasin vaan että ei tunnu sille, että meidän kannattaa jatkaa tapailua.

En kyllä ymmärrä miten jotkut pystyy sanomaan ihan kasvotusten, että ei tule mitään. Itselle se on vaikeaa kirjoittamallakin!

Vierailija
16/17 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkille ja empaattisilla deittailu on vaikeaa. Minäkään en ghostaa, vaan haluan  selittää toiselle tilanteen. Pettymys ja pettymyksen aiheuttaminen tuntuu aina pahalta, vaikka tietääkin toimivansa oikein. 

Vierailija
17/17 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti jatkat esittäen kiinnostunutta ja sovit hänen kanssaan uusia treffejä. Sitten jonkun ajan päästä, kun olet saanut kerättyä tarvittavan paljon rohkeutta ja kun et enää kestä elää valheessa, kerrot puskista ettei sinua koskaan kiinnostanutkaan. Ja mahdollisimman töykeästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi