Hahhhahhaa! Nyt sain selville kuka taalla on aloittanut musta kaikkia mustamaalaamisketjuja! Reps ja kops!!! ,D Olen pelannyt, etta se on joku tarkea ystava johon luotan ylikaiken,
mut nyt kun sain tietää, että se on vaan yksi puolituttu, joka on aina kadehtinut elämässäni kaikkea niin aivan sama. Ja mä kun olin jo nostamassa syytettä, kunnes sain tietää, että se ihminen on niin mitätön ja merkityksetön, että en jaksa edes ajatusta uhrata, tosi huomaamaton ja mielenkiinnoton, eikä mikään kauniskaan, siinä kai päällimmäisin syy, kyllä sain vuoden parhaat naurut...
Kommentit (3)
mutta tuskinpa tarvii nyt kun tiedän kuka tämä ihminen on. Hän on niin merkityksetön, etten jaksa nostaa mitään juttua. Pahempaa olisi, jos kyseessä olisi joku läheisempi ystävä. Sitäpaitsi paras kosko on se, kun en edes ilmoita tälle ihmiselle mitään että tiedän, enkä nosta syytettä. Tiedän nimittäin tästä tapauksesta yhtä ja toista ja kaikkea en edes täällä nyt kerro. Mut arvaa vain helpottiko kun tänään sain tietää. Mutta osasin kyllä tätä ihmistä epäillä jo aikaisemmin. No, kostohan on aina suloinen... :D
Monestihan täällä nauretaan, jollekin irc nikille! Hyvä sinulle, pidä tuo sama itseluottamus.
Se parhaiten nauraa, jolla on lääkitys kohdallaan