Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiusaamisen takia työkyvyttömyyseläkkeelle

Vierailija
12.03.2020 |

Että piti narsistin vihata ja kiusata. Enpä usko sen mitään ymmärtävän, tai että on onnettomuus osua kohdalle.

Mutta hyvä että narsisti sinä olet työkykyinen ja maksat eläkettäni.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että noin heppoisilla perusteilla pääsee eläkkeelle. Toinen työpaikka tai työttömyyskortisto, jos työ ei maistu. Eläkkeet vain oikeasti sairaille.

Minulle kiusaaminen aiheutti epävakaan ja narsistisen persoonallisuushäiriön + vakavan masennuksen ja sosiaalisten tilainteiden pelon.

Narsisti on epävakaa persoonallisuushäiriö itsessään. Sen aiheuttaa vauva aikana vaille jäänyt hoito ja huolenpito, ei isompana kiusaaminen. 

Vierailija
22/57 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä aikuisen pitäisi kiusaaminen kestää tai tehdä jotain asialle. Heikot vaan ovat heikkoja ja keksivät aina syyn ongelmilleen. Heikkojen elämää ei pitäisi kustantaa.

Aikuisen kyllä, mutta jos lasta on kiusattu 4 vuotiaasta sinne 19 vuotiaaksi asti, niin ei siinä vaiheessa ole enää paljoa tehtävissä, koko loppu elämä on käytännössä pilalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä aikuisen pitäisi kiusaaminen kestää tai tehdä jotain asialle. Heikot vaan ovat heikkoja ja keksivät aina syyn ongelmilleen. Heikkojen elämää ei pitäisi kustantaa.

Sanoo nassu-vasisti.

Vierailija
24/57 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että noin heppoisilla perusteilla pääsee eläkkeelle. Toinen työpaikka tai työttömyyskortisto, jos työ ei maistu. Eläkkeet vain oikeasti sairaille.

Minulle kiusaaminen aiheutti epävakaan ja narsistisen persoonallisuushäiriön + vakavan masennuksen ja sosiaalisten tilainteiden pelon.

Narsisti on epävakaa persoonallisuushäiriö itsessään. Sen aiheuttaa vauva aikana vaille jäänyt hoito ja huolenpito, ei isompana kiusaaminen. 

No minulla nuo oireet alkoi vasta 15 vuotta kestäneen kiusaamisen jälkeen, jolloin myös sain diagnoosit.

Vierailija
25/57 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tuollaisen huuhaan takia päästä tk-eläkkeelle?! 

Itsellä olisi Elon mukaan tk-eläkkeen arvio tällä hetkellä 6836€ / kk. 

Sillä elelisi jo ihan mukavasti nuorena eläkeläisenä. 

Pitääpä selvitellä...

M43

Vierailija
26/57 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa kiusaajat peiliinne ja kantakaa vastuunne aikuisina ihmisinä käytöksestä ne.Ei täällä ihan miten tahansa ihmisiä kohdella!

Vierailija
27/57 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join itseni alkoholistiksi mt sairaaksi. Olen ollut hullun eläkkeellä melkein koko ikäni.. Mouruaa yksin kaupungin yksiöläävässä ja keksin paskaan elämääni syitä muista.  🎀

Vierailija
28/57 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puolestani nautin elämästäni on niin paljon kaikkea kivaa,ettei aika tahdo riittää ,työkyvyttömyyseläkkeellä ollessa Kiitos,että mahdollistitte lokoisat oltavat kiusaajat!🤗

Vierailija
29/57 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, se kiusaaja-pallinaama ei taatusti kykene enää töihin ! 

Vierailija
30/57 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Join itseni alkoholistiksi mt sairaaksi. Olen ollut hullun eläkkeellä melkein koko ikäni.. Mouruaa yksin kaupungin yksiöläävässä ja keksin paskaan elämääni syitä muista.  🎀

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
31/57 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä aikuisen pitäisi pahoinpitely/raiskaus/ryöstö/pankkitilin tyhjennys huijarien toimesta/sydäninfarkti  kestää eikä vinkua poliisille ja ambulansseille.

Minähän olenkin niiiin suuri veronmaksaja vaikka  en koulussa pärjännttkään  että kustannan nämä kaikki turhuudet teille heikoille. Ottakaa minusta mallia, kaikki ihailee mua!

Vierailija
32/57 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielihyvä täyteisen päivän jälkeen illalla otan muutaman lasillisen viiniä jonka te maksatte🤗

Vierailija
33/57 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko tuollaisen huuhaan takia päästä tk-eläkkeelle?! 

Itsellä olisi Elon mukaan tk-eläkkeen arvio tällä hetkellä 6836€ / kk. 

Sillä elelisi jo ihan mukavasti nuorena eläkeläisenä. 

Pitääpä selvitellä...

M43

No sun eläke olikin 600 e. Et pääse eläkkeelle mutta kortisto odottaa. M 43 on sun älykkyysosamäärä. Jätä eläkkeelle kirjoittaminen lääkärien huoleksi. 

Vierailija
34/57 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rani riittää vain Pirkan roiskeläppään. Pimeällä käyn keppien kanssa kadulta tumppeja etsimässä...tämä on tragikoomista.  🤭🤭🤭

Vierailija
35/57 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun eläkkeni on 1600 ja vähän päälle nettona 1400🤗

Vierailija
36/57 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap millaista se kiusaaminen työpaikoillasi oli että ihan työkyvyttömäksi menit ja eläkkeelle pääsit? Ihan uteliaisuudesta kysyn kun itse tein neljän vuosikymmenen työrupeaman ja nuorena muutaman kerran vaihdoin työpaikkaakin, mutta en koskaan kiusaamisen takia. Viimeisessä työpaikassani olin 28 vuotta. Kerro ihmeessä!

Minua ei ole koskaan mies pahoinpidellyt. Kerro ihmeessä miten se tapahtuu!

Vierailija
37/57 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen lumihiutale

Vierailija
38/57 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä puolestani nautin elämästäni on niin paljon kaikkea kivaa,ettei aika tahdo riittää ,työkyvyttömyyseläkkeellä ollessa Kiitos,että mahdollistitte lokoisat oltavat kiusaajat!🤗

Sama täällä. Elämäni on parempaa kuin koskaan. Kiitos kiusaajilleni! 🥰 

Vierailija
39/57 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi minulla on isäni kuoltua saatua perintöä ynnä mieheni on hyväpalkkaisessa työssä.Minun ei tarvitse niin paljoa laittaa talouteen saan huomauttaa melkein tonnin pelkästään itseeni🤗

Vierailija
40/57 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus:humputtaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi