Kiusaamisen takia työkyvyttömyyseläkkeelle
Että piti narsistin vihata ja kiusata. Enpä usko sen mitään ymmärtävän, tai että on onnettomuus osua kohdalle.
Mutta hyvä että narsisti sinä olet työkykyinen ja maksat eläkettäni.
Kommentit (57)
Moni työtön on kiusattu. Silti ei eläkettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että noin heppoisilla perusteilla pääsee eläkkeelle. Toinen työpaikka tai työttömyyskortisto, jos työ ei maistu. Eläkkeet vain oikeasti sairaille.
Minulle kiusaaminen aiheutti epävakaan ja narsistisen persoonallisuushäiriön + vakavan masennuksen ja sosiaalisten tilainteiden pelon.
Luuseri. Heikot karsiutuu. Mutta muiden ei pidä elättää sinua.
On se niin väärin että sinä juuri sinä joudut veroja maksamaan🤣😂😭😅😅
Vierailija kirjoitti:
Minä puolestani nautin elämästäni on niin paljon kaikkea kivaa,ettei aika tahdo riittää ,työkyvyttömyyseläkkeellä ollessa Kiitos,että mahdollistitte lokoisat oltavat kiusaajat!🤗
Mutta sinulla ei ole mitään arvostettavaa. Eikä mahdollisuutta vapauteen, joka syntyy varallisuuden ja sosiaalisen pääoman kerryttämisen kautta. Olet käytännössä vanki, kuten muutkin tukielätit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että noin heppoisilla perusteilla pääsee eläkkeelle. Toinen työpaikka tai työttömyyskortisto, jos työ ei maistu. Eläkkeet vain oikeasti sairaille.
Minulle kiusaaminen aiheutti epävakaan ja narsistisen persoonallisuushäiriön + vakavan masennuksen ja sosiaalisten tilainteiden pelon.
Luuseri. Heikot karsiutuu. Mutta muiden ei pidä elättää sinua.
On se niin väärin että sinä juuri sinä joudut veroja maksamaan🤣😂😭😅😅
En maksa veroja Suomeen, luuseri. Asun ystävällisemmän verotuksen maassa, jossa loisien elämää ei kustanneta siinä määrin kuin siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä puolestani nautin elämästäni on niin paljon kaikkea kivaa,ettei aika tahdo riittää ,työkyvyttömyyseläkkeellä ollessa Kiitos,että mahdollistitte lokoisat oltavat kiusaajat!🤗
Mutta sinulla ei ole mitään arvostettavaa. Eikä mahdollisuutta vapauteen, joka syntyy varallisuuden ja sosiaalisen pääoman kerryttämisen kautta. Olet käytännössä vanki, kuten muutkin tukielätit.
Ei kuule haittaa olen niin vapaa🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu juu ihan varmaan. Sinulla itselläsi ei ollut mitään alttiutta noihin 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsisti on epävakaa persoonallisuushäiriö itsessään. Sen aiheuttaa vauva aikana vaille jäänyt hoito ja huolenpito, ei isompana kiusaaminen.
Narsisti ei edes masennu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuule haittaa olen niin vapaa🤗
Lisäys vielä perheessäni on rahaa🤗
Minun diagnoosin on puolestaan:erilaistumattoman skitsofrenian epätäydellinen kuntoutuminen lisänä aisti-erityisherkkyys Narsismia ei ole todettu.t:as
Se että ole näin herkkä ja on herkästi reagoin kiusaamiseen johti diagnoosiin ja sitä kautta eläkkeelle.Ei sinne terveet pääsekään.Lääkkeeni maksaa niin ikään yhteiskunta.🤗
Vierailija kirjoitti:
Se että ole näin herkkä ja on herkästi reagoin kiusaamiseen johti diagnoosiin ja sitä kautta eläkkeelle.Ei sinne terveet pääsekään.Lääkkeeni maksaa niin ikään yhteiskunta.🤗
Hajoa siihen. Minä olen terve.
Mieheni tekee meille ruokaostokset tarkan markan vartijana vaikka ei se rahasta ole kiinni.Hän vain paremmin osaa katsoa tarjouksia siksi on säästöjä.Sopii minulle,että säästetään kun en erityisemmin kulinaristi.Päästään taas sensijaan matkalle tällä kertaa Lissaboniin.T:as kiusattu mutta onnellinen🤗
Äitini ja pari työkaveria pääsivät sairaseläkkeelle uuden esimiehen kiusaamisen takia. Koskaan ennen ei ollut ollut ongelmia, mutta tämä nuori esimies, miespuolinen, oli sitä mieltä, että vanhat naiset pilaa työpaikan ja alkoi kuusikymppisten raju painostaminen. Se oli törkeää. Työsuojelukin siinä oli välissä ja kaikkea. Onneksi pääsivät kaikki työkyvyttömyyseläkkeelle. Hehän eivät olisi enää voineet käydä töissä siinä ilmapiirissä ja esimiehen jatkuvassa painostuksessa. Toisaalta mitä vaihtoehtoja kuusikymppisellä enää on? Ei paljon mitään.
Se meni yllättävän sutjakasti. Sairaslomalle ja saikulla olivat vuoden, jonka jälkeen myönnettiin eläke. Sen vuoden ajan piti käydä terapeutin kanssa juttelemassa jne. En olisi uskonut, että niin helpolla pääsee. Kenelläkään ei ollut mitään mt- historiaa aiemmin tai en tiedä tietenkään työkavereista, mutta ainakaan sairaslomalla eivät olleet koskaan olleet pidempään. Sen tiedän, että äitini oli aina kunnossa päästään tuohon saakka ja sitten se meni ihan mahdottomaksi. Onneksi sai eläkkeen. Ja hyvä eläke tulikin, koska ennen show:n alkamista oli tehnyt paljon töitä ja palkka katsottiin sen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko tuollaisen huuhaan takia päästä tk-eläkkeelle?!
Itsellä olisi Elon mukaan tk-eläkkeen arvio tällä hetkellä 6836€ / kk.
Sillä elelisi jo ihan mukavasti nuorena eläkeläisenä.
Pitääpä selvitellä...
M43
No sun eläke olikin 600 e. Et pääse eläkkeelle mutta kortisto odottaa. M 43 on sun älykkyysosamäärä. Jätä eläkkeelle kirjoittaminen lääkärien huoleksi.
Itte oot lälläslää... ja sitä rataa.
Brutto kk-palkka tällä hetkellä rapiat 10k€ + bonukset 10 - 30k€/vuosi. Aiempinia vuosina ollut vielä enemmän.
Eli ei, kaikki emme ole rahattomaia eläkeläisiä nyt emmekä edes tulevaisuudessa.
Deal with it.
Lähinnä houkuttaisi tuo lähemmäns 7k€ tk-eläkkeelle siirtyminen, koska se + säästöt/osinkovirta takaisi oikein riittävän elintason itselle. En ole tuhlaavainen vaan perusmukavuudet riitävät.
M43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko tuollaisen huuhaan takia päästä tk-eläkkeelle?!
Itsellä olisi Elon mukaan tk-eläkkeen arvio tällä hetkellä 6836€ / kk.
Sillä elelisi jo ihan mukavasti nuorena eläkeläisenä.
Pitääpä selvitellä...
M43
No sun eläke olikin 600 e. Et pääse eläkkeelle mutta kortisto odottaa. M 43 on sun älykkyysosamäärä. Jätä eläkkeelle kirjoittaminen lääkärien huoleksi.
Itte oot lälläslää... ja sitä rataa.
Brutto kk-palkka tällä hetkellä rapiat 10k€ + bonukset 10 - 30k€/vuosi. Aiempinia vuosina ollut vielä enemmän.
Eli ei, kaikki emme ole rahattomaia eläkeläisiä nyt emmekä edes tulevaisuudessa.
Deal with it.
Lähinnä houkuttaisi tuo lähemmän
Ihan rauhassa,lähden nyt ulos lenkkeilemään ja nauttimaan eläkkeen Suomesta luppoajasta.Mä nautin😅😆🤗😂🤣
Pisteen jälkeen tulee välilyönti.