Helsingissä K-kaupassa käsidesi pullo maksaa €38.50
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein juuri päätöksen etten enää ikinä astu kyseiseen puljuun. Pettää asiakkaat ahneuksissaan hädän hetkellä.
Kauppiaa on itse ostanut tuotteen kalliilla eli tukkuhinnat ovat nousseet.
Selittelyä...
Miksi et itse tee nyt laupeudentyötä ja perusta esim. nettikauppaa, josta saa huokeaan hintaan käsidesiä, maskeja, testejä ja purkkiruokaa? Noille tarvetta ympäri maailman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein juuri päätöksen etten enää ikinä astu kyseiseen puljuun. Pettää asiakkaat ahneuksissaan hädän hetkellä.
Selittelyä...
Miksi et itse tee nyt laupeudentyötä ja perusta esim. nettikauppaa, josta saa huokeaan hintaan käsidesiä, maskeja, testejä ja purkkiruokaa? Noille tarvetta ympäri maailman.
Kyllä minä katteen ymmärrän mutta todellisuudessa kyseisen pullon ovh myyntihinta on 9,90€. Se tarkoittaa että ostohinta on ollut ehkä 5€. Nyt kauppias yrittää häikäilemättömästi hyötyä kovasta kysynnästä.
Pirkalla on käsidesi. Eikö K-kauppias sitä saa myyntiin yhtään Erisania edullisemmin?
Keskollahan kauppiaat saavat päättää mitä tekevät, s-ryhmälllä asut hieman toisin.
Mutta kyllä hävettäisi olla tuo kauppias. Mutta ei kai tyhmä ole se joka pyytää vaan se joka maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selittelyä...
Kyllä minä katteen ymmärrän mutta todellisuudessa kyseisen pullon ovh myyntihinta on 9,90€. Se tarkoittaa että ostohinta on ollut ehkä 5€. Nyt kauppias yrittää häikäilemättömästi hyötyä kovasta kysynnästä.
Ei kate ole nyt oleellinen asia, vaan se että noille tuotteille on nyt todellakin epätavallisen suuri kysyntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selittelyä...
Ja Iltasanomien toimittajapalikka uskoi kauppiaan sanaa. Miksei kysynyt tukusta paljonko hinta on tällä hetkellä. En usko kauppiaan puheeseen, pitäis laittaa boikottiin koko paikka ja antaa mulkulle isot sakot.
Esim. kultaharkko ei ole minkään arvoinen, jos sille ei ole kysyntää. Yhtähyvin kuin syytät kauppiasta voisit oikeammin syyttää muita asiakkaita, jotka ostavat tuolla hinnalla.
Huonoa mainosta K-kaupalle. Meni maku K-kaupoista.
Pistäkää mieleen nämä rahastajat ja älkää enään astuko tämän jälkeen heidän liikkeisiin. Älkää olko lampaita.
K-Kauppa meni mustalle listalle.
Vierailija kirjoitti:
Osta kossua - säästät.
Ei se toimi. Pitää olla vähintään 70% alkoholia. Eli pirtua pitäisi melkein olla jos haluaa itse sekoittaa jotain millä sen saa paksumpaan levitettävään muotoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selittelyä...
Ei kate ole nyt oleellinen asia, vaan se että noille tuotteille on nyt todellakin epätavallisen suuri kysyntä.
Eipä siitäkään ole kauaa kun käsidesivalmistaja ilmoitti tuotannon lisäämisestä.
Vierailija kirjoitti:
No nyt ollaan Keskon ja K-Kaupan todellisten arvojen ytimessä.
Naurettavia falskeja yli-imeliä korulauseita kyllä viljellään ja pidetään ihmisiä ihan tyhminä.
Kantakaa rahanne tästä lähtien lidliin!
Kiinalaisethan osti käsidesit ja lähetti kiinaan. Nyt ne myy ne ilmeisesti voitolla takaisin.
Sori vain, mutta pascat ne tukkuhinnat mitään ole nousseet. Kauppias ottaa nyt rahat tyhmiltä pois.
Laittakaa palautetta Keskon facebook-divulle tuosta kiskurista.
Vierailija kirjoitti:
Katsoitko samalla yhdyssanaoppaan hinnan?
Jookatoinnytosaanlaittaasanatniinkuinpitääosatkosinälaittaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selittelyä...
Ei ole kuule kenenkään yksittäisen kansalaisen velvollisuus.
Sama kuin kysyisi jokaiselta vieraalla töissä olevalta: "Mikset ota lopputiliä ja perusta kilpailevaa firmaa?"
No nyt ollaan Keskon ja K-Kaupan todellisten arvojen ytimessä.
Naurettavia falskeja yli-imeliä korulauseita kyllä viljellään ja pidetään ihmisiä ihan tyhminä.