Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingissä K-kaupassa käsidesi pullo maksaa €38.50

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt ollaan Keskon ja K-Kaupan todellisten arvojen ytimessä.

Naurettavia falskeja yli-imeliä korulauseita kyllä viljellään ja pidetään ihmisiä ihan tyhminä.

Vierailija
22/80 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein juuri päätöksen etten enää ikinä astu kyseiseen puljuun. Pettää asiakkaat ahneuksissaan hädän hetkellä.

Kauppiaa on itse ostanut tuotteen kalliilla eli tukkuhinnat ovat nousseet.

Selittelyä...

Miksi et itse tee nyt laupeudentyötä ja perusta esim. nettikauppaa, josta saa huokeaan hintaan käsidesiä, maskeja, testejä ja purkkiruokaa? Noille tarvetta ympäri maailman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein juuri päätöksen etten enää ikinä astu kyseiseen puljuun. Pettää asiakkaat ahneuksissaan hädän hetkellä.

Selittelyä...

Miksi et itse tee nyt laupeudentyötä ja perusta esim. nettikauppaa, josta saa huokeaan hintaan käsidesiä, maskeja, testejä ja purkkiruokaa? Noille tarvetta ympäri maailman.

Kyllä minä katteen ymmärrän mutta todellisuudessa kyseisen pullon ovh myyntihinta on 9,90€. Se tarkoittaa että ostohinta on ollut ehkä 5€. Nyt kauppias yrittää häikäilemättömästi hyötyä kovasta kysynnästä.

Vierailija
24/80 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkalla on käsidesi. Eikö K-kauppias sitä saa myyntiin yhtään Erisania edullisemmin?

Vierailija
25/80 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskollahan kauppiaat saavat päättää mitä tekevät, s-ryhmälllä asut hieman toisin.

Mutta kyllä hävettäisi olla tuo kauppias. Mutta ei kai tyhmä ole se joka pyytää vaan se joka maksaa.

Vierailija
26/80 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selittelyä...

Kyllä minä katteen ymmärrän mutta todellisuudessa kyseisen pullon ovh myyntihinta on 9,90€. Se tarkoittaa että ostohinta on ollut ehkä 5€. Nyt kauppias yrittää häikäilemättömästi hyötyä kovasta kysynnästä.

Ei kate ole nyt oleellinen asia, vaan se että noille tuotteille on nyt todellakin epätavallisen suuri kysyntä.

Vierailija
27/80 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selittelyä...

Ja Iltasanomien toimittajapalikka uskoi kauppiaan sanaa. Miksei kysynyt tukusta paljonko hinta on tällä hetkellä. En usko kauppiaan puheeseen, pitäis laittaa boikottiin koko paikka ja antaa mulkulle isot sakot.

Vierailija
28/80 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. kultaharkko ei ole minkään arvoinen, jos sille ei ole kysyntää. Yhtähyvin kuin syytät kauppiasta voisit oikeammin syyttää muita asiakkaita, jotka ostavat tuolla hinnalla.

Vierailija
29/80 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa mainosta K-kaupalle. Meni maku K-kaupoista.

Vierailija
30/80 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäkää mieleen nämä rahastajat ja älkää enään astuko tämän jälkeen heidän liikkeisiin. Älkää olko lampaita.

K-Kauppa meni mustalle listalle.

Vierailija
31/80 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta kossua - säästät.

Ei se toimi. Pitää olla vähintään 70% alkoholia. Eli pirtua pitäisi melkein olla jos haluaa itse sekoittaa jotain millä sen saa paksumpaan levitettävään muotoon.

Vierailija
32/80 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selittelyä...

Ei kate ole nyt oleellinen asia, vaan se että noille tuotteille on nyt todellakin epätavallisen suuri kysyntä.

Eipä siitäkään ole kauaa kun käsidesivalmistaja ilmoitti tuotannon lisäämisestä.

Vierailija
33/80 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt ollaan Keskon ja K-Kaupan todellisten arvojen ytimessä.

Naurettavia falskeja yli-imeliä korulauseita kyllä viljellään ja pidetään ihmisiä ihan tyhminä.

Kantakaa rahanne tästä lähtien lidliin!

Vierailija
34/80 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinalaisethan osti käsidesit ja lähetti kiinaan. Nyt ne myy ne ilmeisesti voitolla takaisin.

Vierailija
35/80 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori vain, mutta pascat ne tukkuhinnat mitään ole nousseet. Kauppias ottaa nyt rahat tyhmiltä pois.

Vierailija
36/80 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa palautetta Keskon facebook-divulle tuosta kiskurista.

Vierailija
37/80 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoitko samalla yhdyssanaoppaan hinnan?

Jookatoinnytosaanlaittaasanatniinkuinpitääosatkosinälaittaa

Vierailija
38/80 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selittelyä...

Ei ole kuule kenenkään yksittäisen kansalaisen velvollisuus. 

Sama kuin kysyisi jokaiselta vieraalla töissä olevalta: "Mikset ota lopputiliä ja perusta kilpailevaa firmaa?"

Vierailija
39/80 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varastaisin tuon

Vierailija
40/80 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varastaisin tuon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän