Lue keskustelun säännöt.
Onneksi äänestäjät tietää parhaiten
12.03.2020 |
Onneksi olkoon tuosta pissislaumasta. Niistä on ollut tähän menneessä helvetisti hyötyä.
Aika paskan temput teitte hoitajille. Niille tulee nyt vittumoiset olot. Ihan kun siellä ei olis ollut siellä tarpeeks vaikeeta muuteskin. Tsemppiä kaikille, jotka kyseisellä alalla ja muistakaa myös nukkua. Immuniteetti heikompi väsyneenä.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla