Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kelan etuuskäsittelijä yritti petosta. Ei onnistunut!

Vierailija
12.03.2020 |

eli, mulle on tulossa työmarkkinatukipäätös joskus vasta kuun lopulla, joten jouduin jättämään toimeentulotukihakemuksen viime kuun lopulla jo. No kuun alussa tuli tältä päätös että mulle myönnetään alle 100 euroa, KOSKA ensisijaisesta päätöksestä ei ole vielä tehty päätöstä. Hän oli laittanut oletettavissa olevat tulot tuosta kuun lopulla tehtävästä päätöksestä jo nyt mulle ikäänkuin käytettävissä oleviksi tuloiksi. Tämähän ei ole oikein. Penniäkään ei ole mulla mitään tuloa mistään. Muutenkaan laskureiden mukaan sieltä ei ole tulossa kuin ainoastaan puolet siitä mitä hän yritti laittaa mulle käytössä jo oleviksi tuloiksi, ja nekin todennäköisesti katsottaisiin seuraavalle kuulle käytettävissä oleviksi tuloiksi, joten en voisi ensi kuussakaan saada minulle lain mukaan kuuluvia toimeentulotukia. Näin tämä viekas kettu yritti petosta/kavallusta.
Laitoin tarkistuspyynnön.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käsittelijä tehnyt mitään petosta. Hän ei pysty antamaan sinulle enempää, kuin mikä menisi yhteen suurimman mahdollisen tulosi mukaan, muuten hän olisi tehnyt itse virheen ja mahdollisesti antanut sinulle liikaa rahaa, jolloin hänen oma päänsä ja työpaikkansa olisi ollut pantissa tuossa tilanteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla