Millainen olet sinä nainen, joka et löydä nettitreffeiltä kiinnostavaa seuraa?
Tiedetään, että nettitreffipalstat ovat täynnä miehiä, jotka valittavat naisten olevan liian nirsoja. Kiinnostaa tietää, millaisia nämä liian nirsot naiset ovat!
Aloitan itsestäni:
-nyt 38 vuotta, edellinen pitkä suhde päättynyt 6 vuotta sitten ja oikeastaan koko tämän ajan olen ollut ns. ”haku päällä”
-170cm/55 kg. Pitkät vaaleat hiukset, vyötärö löytyy ja rinnatkin
-ei lapsia eikä lemmikkejä
-korkeakoulututkinto, vakituinen ja hyväpalkkainen työ
-liikunnallinen, harrastan salia ja pitkiä juoksulenkkejä
-pidän älyllisestä keskustelusta ja arvostan hyvää yleissivistystä
-Helsingistä, en ole valmis muuttamaan eli miehellä pitäisi olla elämä jossakin pääkaupunkiseudulla
Millaisia te muut ”ikisinkut” olette? Eli tavallaan parisuhde kelpaisi muttei mikään epätyydyttävä sellainen?
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai ap on Tinderissä? Siellähän on vaikka mitä, tuleeko paljon mätsejä? Käytkö deiteillä mutta petyt aina? Mikä olisi unelmiesi miehen ammatti sitten? Joku lääkärikö?
Jatkan vielä, että miehen ammatti tai tulotaso on minulle yksi ja sama asia jos mies on kiva ja seksi erinomaista. Pitää kuitenkin olla säällinen asunto (40-vuotiaana mieluusti jo oma) ja tulotason pitää olla sellainen, että on mahdollista käydä muuallakin kuin Tallinnassa kerran vuodessa. Ylipäänsä viimeisten pennien laskeminen on jo turn off.
En vaadi ihmeitä mutta näköjään suurella osalla sinkkumiehistä on joko taloudellisia, mielenterveydellisiä tai sosiaalisia ongelmia.
Aika moni mies on vielä 40-vuotiaana aivan keskenkasvuinen, niin se vain on. Ja harvalla on mitään omia kämppiä jossain Stadissa. Mun viimeisin deitti oli niin pers aukinen ettei se edes syönyt, joi vain teetä. Tarjosin sille ruoat muttei se edes kiittänyt ja myöhemmin ghostasi kun en kelvannutkaaan sitten hänelle. Olemme molemmat akateemisia ja olen kaunis, en tiedä missä meni vikaan. Tämä mies taitaa luulla itsestään vähän liikoja, päivitti Tinderiinkin jotain että vain paras kelpaa...... että ovat ne miehetkin nirsoja oli niillä rahaa tai ei.
-33v
-167/60
-boheemi
-koulutettu mutta työtön. Työ ei ole elämä
-liikunnallinen
-eläinrakas
-lapseton
-luonnonlapsi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai ap on Tinderissä? Siellähän on vaikka mitä, tuleeko paljon mätsejä? Käytkö deiteillä mutta petyt aina? Mikä olisi unelmiesi miehen ammatti sitten? Joku lääkärikö?
Mätsejä tulee jonkin verran ja käytännössä saan matchin jokaisen tykkäämäni miehen kanssa. Mutta aika harvasta tykkään, Tinderissä on enimmäkseen paljon nuorempia. Yleensä saa swaipata 100 miestä ennen, kuin tulee yhtäkään kiinnostavaa vastaan. Ja ne harvat ovat sitten työmatkalla olevia ruotsalaisia toimittajia tai tanskalaisia ekonomeja. Huoh.
Mitä vikaa nuoremmassa, suosittelen! Ovat usein paljon komeampia. Mutta jos sun makuusi on joku ruotsalainen toimittaja tai tanskalainen ekonomi niin eihän sellaisia ole eikä niistä mitään tule. Täältä Treelta käsin helsinkiläinen mies olisi ihana, sun näkökulmasta taas joku skandinaavi.
Tasan ei mee.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa kumppanin, tulee kriteereitä alentaa.
Miksi jonkun pitäisi olla just samalainen kuin sinä, jos pidät lukemisesta mutta mies taas pelkästään keilailusta, mutta ei välitä lukea muuta kuin sanomalehtiä, onko se mielestäsi tarpeeksi suuri syy hylätä mies?
Samoin se, ettei mies akateeminen?Jos kukaan ei kelpaa, pysykää kaikin mokomin yksin, mutta älkää valittako joka puolella kohtaloanne haukkumalla ja moittimalla vain miehiä.
Niin väittikö aloittaja että kumppanin pitää olla akateeminen? Pitikö kumppanin olla "juuri samanlainen kuin sinä", pitikö? Kenet aloittaja on hylännyt? Ja vielä arvailet syytäkin:D.
Täällä saa tehdä aloituksia ja valittaa ihan vapaasti mistä vain ilman sinun lupaasi.
Ja että mua oksettaa nämä vieraille ihmisille kriteerien alentamista ehdottelevat. Alensitko sinä oman kumppanisi kohdalla ja oletko kumppanillesi se, jonka kohdalla kriteerejä alennettiin?
Vierailija kirjoitti:
Voin vastata kaikkien naisten puolesta:
Olen sietämätön prinsessa, joka ansaitsee parempaa. Minulle kelpaa vain kirurgi-kirvesmies-runoilija, jolla on jättimäinen kulli ja erottuva sixpack. Sitä ei ole kuitenkaan hankittu salilla, vaan se on tullut ihan vaan ulkotöiden kylkiäisenä.
Naurahdin. Mutta on tässä totuuden siemen.
Olen nelikymppinen, 2 lasta. (Yläkoululaisia)
-siro, sporttinen, hoikka, D-kupin kiinteät rinnat
-harrastan urheilua,,lenkkeilyä , salia ja lukemista, ruoanlaittoa ja leipomista
- laaja sivistys, pystyn keskustelemaan monista asioista ja olen älyllisesti utelias
-pitkät hiukset, naisellinen pukeutuminen
-hyvä työ busineksen parissa, hyvä palkka
-Törkeän hyvä kokki ja leipoja
-ulkonäkö aina huoliteltu ja naisellinen, korkokengät, jakkupuvut ja hameet etc
- luonne iloinen, avoin, ystävällinen, lempeä, sensuelli
-hyvin eroottinen, pidän seksistä mutta en harrasta irtoseksiä
-en notku baareissa, en polta, terveet elämän tavat
Parisuhdetta ei ole näkynyt. Tindermiehet kehuvat kauniiksi ja seksikkääksi mutta etsivät vain seksiä.
Minua yritetään säännöllisesti iskeä esim salilla, bussipysäkillä. Tinder on panosovellus. Ikäiseni miehet etsivät nuorempaa ja lapsetonta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa kumppanin, tulee kriteereitä alentaa.
Miksi jonkun pitäisi olla just samalainen kuin sinä, jos pidät lukemisesta mutta mies taas pelkästään keilailusta, mutta ei välitä lukea muuta kuin sanomalehtiä, onko se mielestäsi tarpeeksi suuri syy hylätä mies?
Samoin se, ettei mies akateeminen?Jos kukaan ei kelpaa, pysykää kaikin mokomin yksin, mutta älkää valittako joka puolella kohtaloanne haukkumalla ja moittimalla vain miehiä.
Niin väittikö aloittaja että kumppanin pitää olla akateeminen? Pitikö kumppanin olla "juuri samanlainen kuin sinä", pitikö? Kenet aloittaja on hylännyt? Ja vielä arvailet syytäkin:D.
Täällä saa tehdä aloituksia ja valittaa ihan vapaasti mistä vain ilman sinun lupaasi.
Ja että mua oksettaa nämä vieraille ihmisille kriteerien alentamista ehdottelevat. Alensitko sinä oman kumppanisi kohdalla ja oletko kumppanillesi se, jonka kohdalla kriteerejä alennettiin?
Jatkaisin vielä kyselyä sillä, olisiko mukavaa tietää kumppanisi laskeneen rimaa takiasi? Olisiko mukavaa, että kumppanisi ei koskaan kiihottuisi kosketuksestasi ja olisi vain valinnut kämppiksen puolittamaan arjen kuluja? Noita meinaan saa osakseen ihminen, jonka kumppani on laskenut rimaansa.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Voi kaikki te akateemiset naisparat.
Kaikki parhaat miehet ovat varattuja. Heillä on jo nainen, vaimo, lapset ja perhe.
Eivät he odottele teitä missään nettideittien syövereissä, vielä vähemmän ravintoloissa. He eivät tarvitse teitä!
Jos haluaa miehen, pitää sopeutua sellaiseen mieheen jonka saa, mieshän koululiintuu myös parisuhteen myötä. Naiset ne ovat kasvattaneet kaikki netkin miehet, joilla nyt se nainen ja perhe jo on.
Ai jaa. Olin yli kolmekymppisenä deittipalveluissa ja kyllä siellä silloin oli runsaasti akateemisia miehiä. Akateemiset, toisin kuin amikset, eivät yleensä muumioidu perheineen ok-taloon parikymppisenä ja ihmiset myös eroavat, myös tasokkaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin vastata kaikkien naisten puolesta:
Olen sietämätön prinsessa, joka ansaitsee parempaa. Minulle kelpaa vain kirurgi-kirvesmies-runoilija, jolla on jättimäinen kulli ja erottuva sixpack. Sitä ei ole kuitenkaan hankittu salilla, vaan se on tullut ihan vaan ulkotöiden kylkiäisenä.
Naurahdin. Mutta on tässä totuuden siemen.
Hehee.. Olen ylitöitä tekevä yrittäjä ja kiinnostunut kulttuurista samoin kovakantisista kirjoista. Sohvalle päätyi Ladalla ajava freelancer. Sytyin hänen olemuksesta jonka takia joustin muutamasta kohdasta. Jokaisella on kuitenkin oikeus pitää kiinni omista periaatteistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen akateeminen ja etsin toista akateemista. Se jo tekeekin sitten minusta nirso kun tarjolla olisi vain jotain amisjätkiä.
N47
Akateemisia, vapaita, keski-ikäisiä miehiä on paljon vähemmän kuin naisia. Lisäksi ne etsimäsi miehet eivät ole niin koulutuksen perään vaan nätti ja mukava hoitsu tai assari kelpaa vallan mainiosti. Siksi tarjolla on vain niitä amisjätkiä.
Ei pidä tilastollisesti paikkaansa. Eikä kaikille akateemisille miehille naisen koulutus ole yhdentekevää.
Ap on liikkeellä rahat mielessä, kun haetaan kunnianhimoista ekonomia? Tuon tapaiset materialistiset miehet harvemmin kulttuurista ja taiteesta ymmärtävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikäs vika siinä töissä olevassa, fiksussa amismiehessä on?
Paremmin noille amismiehille nykyisin töitä löytyy, kuin maistereille ja muille akateemisille.Monet amiskaverti toimii yksityisyrittäjänä omassa putkifirmassa, sähköasennusyrityksessä, auto-ja maansiirtoyrittäjänä.
Toiset taas ovat töissä teollisuudessa tai palvelualoilla jne.
Tekevätkö nämä työt ja ammatit näistä miehistä jotenkin huonompia, kuin kotona venyvistä työttömistä maistereista ja muista biologeista, joita Suomessa on liian paljon, koska heille ei työtä riitä, tai he eivät töihin kelpaa.
Milainen on ”fiksu” mies? Naiset etsivät miehestä parasta ystävää sekä rakastajaa. Jos tämä putkiurakoitsija taipuu myös filosofiseen pohdintaan ja hänen kanssaan voi keskustella muustakin, kuin käyttövesiputkiremontista, en usko ammatillisen koulutuksen olevan ongelma.
Yleensä vain ammatilliseen koulutukseen hakeutuvat eivät ole sitä syntyjä syviä pohtivaa ihmistyyppiä. Minä en ainakaan jaksaisi tehdä elämäntyötäni putkistojen parissa. Olen siihen liian utelias sekä vaihtelunhaluinen.
Monen akateemisen naisen sivistys on syvällistä, mutta kapeaa. Harvalla on esimerkiksi talouden, politiikan, tekniikan tai urheilun faktat hallussa.
Ketä kiinnostaa Rugbyn maailmanmestari v. 1967.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikäs vika siinä töissä olevassa, fiksussa amismiehessä on?
Paremmin noille amismiehille nykyisin töitä löytyy, kuin maistereille ja muille akateemisille.Monet amiskaverti toimii yksityisyrittäjänä omassa putkifirmassa, sähköasennusyrityksessä, auto-ja maansiirtoyrittäjänä.
Toiset taas ovat töissä teollisuudessa tai palvelualoilla jne.
Tekevätkö nämä työt ja ammatit näistä miehistä jotenkin huonompia, kuin kotona venyvistä työttömistä maistereista ja muista biologeista, joita Suomessa on liian paljon, koska heille ei työtä riitä, tai he eivät töihin kelpaa.
Milainen on ”fiksu” mies? Naiset etsivät miehestä parasta ystävää sekä rakastajaa. Jos tämä putkiurakoitsija taipuu myös filosofiseen pohdintaan ja hänen kanssaan voi keskustella muustakin, kuin käyttövesiputkiremontista, en usko ammatillisen koulutuksen olevan ongelma.
Yleensä vain ammatilliseen koulutukseen hakeutuvat eivät ole sitä syntyjä syviä pohtivaa ihmistyyppiä. Minä en ainakaan jaksaisi tehdä elämäntyötäni putkistojen parissa. Olen siihen liian utelias sekä vaihtelunhaluinen.
Monen akateemisen naisen sivistys on syvällistä, mutta kapeaa. Harvalla on esimerkiksi talouden, politiikan, tekniikan tai urheilun faktat hallussa.
Ketä kiinnostaa Rugbyn maailmanmestari v. 1967.
Mietin ihan samaa. Ihan kuin urheilu olisi millään merkityksellinen asia yleistiedon kannalta. Vähän sama, kuin ihan tosissaan kyselisi toiselta perinnekäsitöihin liittyvää sanastoa.
Ap on "älykäs ja kunnianhimoinen", mutta kyselee typeriä netin pahimmalla viemäripalstalla. Huutista
En mene deittipalveluihin, koska en usko että osaisin kuvan tai tekstinpätkän perusteella valita kumppania. Myöskin itsensä esittely niin tuntuu vieraalta.
Neljättä vuotta sinkku ja näin aion jatkaakin ellei tule livenä vastaan. Yhteen en muuta ainakaan niin kauan kun asun lasteni kanssa ja voi olla että 10 vuoden päästä ei enää osaisikaan asua vakituiseen kenenkään kanssa. Eli miehen pitäisi pystyä uskollisuuteen vaikka olisikin omat asunnot. Mikä näiden sinkkuvuosien aikana nähtyjen tapausten perusteella tuntuu hyvin harvinaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Ap on liikkeellä rahat mielessä, kun haetaan kunnianhimoista ekonomia? Tuon tapaiset materialistiset miehet harvemmin kulttuurista ja taiteesta ymmärtävät.
Mistäpä noin päättelit? Totesin vain että ne harvat oikeasti hyväkuntoisen ja nuorekkaan näköiset 40+ miehet ovat Tinderissä olleet ruotsalaisia, norjalaisia tai tanskalaisia ja sattuivat nyt omissa esimerkeissäni olemaan toimittaja-valokuvaaja, ekonomi sekä ammattisotilas. En etsi satunnaista seuraa eikä tulotasolla ole väliä kunhan nyt mies ei työtön sentään ole.
Kuinka monta kertaa samaa asiaa pitää jankuttaa?
Elättäjä pitäisi jokaiselle naiselle saada, mutta kiinnostus tyssää jo tinder-profiilin hymiöön tai kuvaan viinilasin kanssa.
Kannttais varmaa höllätä sitä nuttturaa, sitä avaruuskirugia ei ole olemassakaan.
Aloittajakin on kaukana täydellisestä.
Muutenhan se olisi jo varattu
Vierailija kirjoitti:
-harrastan urheilua,,lenkkeilyä , salia ja lukemista, ruoanlaittoa ja leipomista
- laaja sivistys, pystyn keskustelemaan monista asioista ja olen älyllisesti utelias
-en notku baareissa, en polta, terveet elämän tavatParisuhdetta ei ole näkynyt. Tindermiehet kehuvat kauniiksi ja seksikkääksi mutta etsivät vain seksiä.
Minua yritetään säännöllisesti iskeä esim salilla, bussipysäkillä. Tinder on panosovellus. Ikäiseni miehet etsivät nuorempaa ja lapsetonta
Kannattiko erota lasten isästä? Luulit saavasi paremman?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-en notku baareissa, en polta, terveet elämän tavatParisuhdetta ei ole näkynyt. Tindermiehet kehuvat kauniiksi ja seksikkääksi mutta etsivät vain seksiä.
Minua yritetään säännöllisesti iskeä esim salilla, bussipysäkillä. Tinder on panosovellus. Ikäiseni miehet etsivät nuorempaa ja lapsetontaKannattiko erota lasten isästä? Luulit saavasi paremman?
No mitä mieltä itse olet kun mies sairastui alkoholismiin? Poltti, joi, ja lihoi 40 kg. Erektio-ongelmaa. Pahin oli se alkoholilla läträäminen.
Olisiko pitänyt lasten antaa kärsiä??
En ole ulkoisesti viehättävä, mikä lienee se suurin syy sille etten löydä seuraa muista kuin niistä kaikista epätoivoisimmista tapauksista.