Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En muistanutkaan kuinka hyvä bändi tuo A-ha onkaan

Vierailija
27.06.2025 |

mutta kun katsoin Yle Areenasta dokkarin niin palautui kaikki mieleen. Ekat viisi cd'tä on jossain. Ne pitää esiin kaivaman. 

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kauhean hyvin tunne heidän tuotantoa, mutta Take on me on sellainen all-time-favorite mulla, en ole kyllästynyt missään vaiheessa. Aina ilahdun kun kuulen sen. 

Vierailija
2/23 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kauhean hyvin tunne heidän tuotantoa, mutta Take on me on sellainen all-time-favorite mulla, en ole kyllästynyt missään vaiheessa. Aina ilahdun kun kuulen sen. 

Eli et tunne ollenkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et tunne ollenkaan. 

No ne "hitit", mä en ole oikeastaan koskaan keskittynyt käymään läpi eri artistien tai bändien tuotantoja. 

Vierailija
4/23 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks Viljoo näkyny?

- eipä oo.

A-ha.

Vierailija
5/23 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morten Harketilla on upea ääni. A-ha on tehnyt useita maailmanluokan hittibiisejä mm. James Bond tunnarin 'The Living Daylights', jo mainittu TakeOn Me, Sun Always Shine On TV, HUnting High and Low, Crying In The Rain, Cry Wolf jne.

Hieno yhtye Norjasta.

Vierailija
6/23 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et tunne ollenkaan. 

No ne "hitit", mä en ole oikeastaan koskaan keskittynyt käymään läpi eri artistien tai bändien tuotantoja. 

Mitkä ovat "hitit"?

Vierailija
7/23 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl panis. 👄

Vierailija
8/23 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Morten Harketilla on upea ääni. A-ha on tehnyt useita maailmanluokan hittibiisejä mm. James Bond tunnarin 'The Living Daylights', jo mainittu TakeOn Me, Sun Always Shine On TV, HUnting High and Low, Crying In The Rain, Cry Wolf jne.

Hieno yhtye Norjasta.

Siksi Harketin sairastuminen onkin niin surullista.

Vierailija
9/23 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihassairaus, eikö? 

Vierailija
10/23 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihassairaus, eikö? 

Parkinsonin tauti. On käynyt viime vuonna aivoleikkauksessa. Epävarmaa pystyykö enää laulamaan. Suru! 😢

Toisaalta noinhan se kävi Marie Fredriksonilkekin ja olen silti pystynyt nauttimaan vanhoista esityksistä. (Toki Roxettea ei voi taiteellisesti verrata A-haan.)

Vierailija
11/23 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl panis. 👄

Aha

Vierailija
12/23 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihassairaus, eikö? 

Parkinsonin tauti. On käynyt viime vuonna aivoleikkauksessa. Epävarmaa pystyykö enää laulamaan. Suru! 😢

Toisaalta noinhan se kävi Marie Fredriksonilkekin ja olen silti pystynyt nauttimaan vanhoista esityksistä. (Toki Roxettea ei voi taiteellisesti verrata A-haan.)

Parkinson joka tapauksessa vaikuttaa nielun lihaksiin ja ääni muuttuu, puheen tuottaminen vaikeutuu. 

Vierailija
13/23 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

a-ha - Crying in the Rain 

'Some day when my crying's done

I'm going to wear a smile and walk in the sun

I may be a fool

But 'till then, darling, you'll

Never see me complain

I'll do my crying in the rain

I'll do my crying in the rain

I'll do my crying in the rain'

Vierailija
14/23 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Magne Furuholmen ja Pål Waaktaar kärsivät sydänoireista. Sanovat syyksi A-han kamalan työilmapiirin mikä kuluttanut pumpunkin loppuun. Huumeita ja viinaa ei ole koskaan käytetty. Jäsenet vihaavat toisiaan mutta musiikki on hienoa! Jos Harket ei laula enää koskaan niin True North on täydellinen päätepiste bändille.

Vierailija
15/23 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norjalaiset miehet ovat yksiä perkeleitä. Siksi ihmettelenkin suomalaisten naisten pariutumishalua kanssaan.

M49

Vierailija
16/23 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Cry Wolf" on kertseineen enemmän Duran Duranin biisi kuin jotkut Duranin biisit :D Mutta siis loistava bändi. Tuo aika oli pop-musiikin virallinen huippuhetki.

Vierailija
17/23 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Norjalaiset miehet ovat yksiä perkeleitä. Siksi ihmettelenkin suomalaisten naisten pariutumishalua kanssaan.

M49

Rolf Nordmo oli norjalainen.. 

Vierailija
18/23 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-ha kuuluu samaan joukkoon maailman parhaiden Synthpop-bändien kanssa kuten esim. Depeche Mode, ABC, Duran Duran, New Order, Pet Shop Boys, Human League, Heaven 17. Huippu bändi, samaan yksikään suomalainen bändi ei ikinä kyennyt.

Vierailija
19/23 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A-ha kuuluu samaan joukkoon maailman parhaiden Synthpop-bändien kanssa kuten esim. Depeche Mode, ABC, Duran Duran, New Order, Pet Shop Boys, Human League, Heaven 17. Huippu bändi, samaan yksikään suomalainen bändi ei ikinä kyennyt.

Heh. Onnistuit kirjoittamaan mun yhden aikakauden suosikkibändien listan. Tuohon vielä New Order.

Vierailija
20/23 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh. Onnistuit kirjoittamaan mun yhden aikakauden suosikkibändien listan. Tuohon vielä New Order.

Ei kun olihan se tuossa 😆

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi