Kauhea nälkä syömisen jälkeen?
Mulla on nyt pari vkoa ollut outo vaiva, karsea nälkä mikä iskee syönnin jälkeen. Mitään en ole ruokavaliossani muuttanut ja syön iltaruoan kuudelta. Sitten jo klo 19 vatsa kurnii. Ainoa mitä olen tehnyt niin en syö enää kromia. Voiko kromilla olla noin suuri merkitys?
Kommentit (11)
Syöt sellaista ruokaa, joka lisää nälkää. Muuta sitä.
Vierailija kirjoitti:
Väärää ravintoa. Sama on ollut välillä itselläni kun syön liikaa roskaruokaa.
Zinc
Toisaalta puolustukseni on se, että olen ollut kipeä. Ei jaksa aina kokkailla.
Mutta kuten tuossa sanoinkin, en ole muuttanut mitään ruokavaliossani eli syön illalla yleensä kanaa, riisiä ja vihanneksia. Näin on mennyt pari vuotta eikä ole ennen ollut tällaista.
En syö roskaruokaa.
Toisaalta ollut hieman kipeä olo, että huutaako elimistö extraenergiaa?
Vierailija kirjoitti:
Syöt sellaista ruokaa, joka lisää nälkää. Muuta sitä.
Syön kanaa, riisiä ja vihanneksia (itse tehtynä, ei take awayta). Sama ruokavalio ollut pari vuotta eikä ennen ollut näin. Annoskoko on reilu.
Mutta ennen söin kromia ruoan jälkeen koska verensokeri on vähän koholla. Nyt jätin sen veke.
Voisiko johtua siitä? Vai hieman kipeästä olosta?
Jos verensokerisi on koholla, ilmiö voi johtua insuliiniresistenssistä. Ruokailusi ei ole muuttunut, mutta elimistösi on harpannut askeleen kohti diabetesta.
Vierailija kirjoitti:
Jos verensokerisi on koholla, ilmiö voi johtua insuliiniresistenssistä. Ruokailusi ei ole muuttunut, mutta elimistösi on harpannut askeleen kohti diabetesta.
On mulla korkea sokeri, 6.1. mutta kuitenkin laskenut vuodessa 6.3:sta. Siksi söin hetken tuota kromia jonka jätin pois. Voinhan koettaa ottaa sen takaisin josko auttaisi. ap
kohta voit värjätä tukkaa räväkäksi ja ostella tunikoita.
Tuo nälätys on voimaantuneiden siunaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mulla korkea sokeri, 6.1. mutta kuitenkin laskenut vuodessa 6.3:sta. Siksi söin hetken tuota kromia jonka jätin pois. Voinhan koettaa ottaa sen takaisin josko auttaisi. ap
Muuta ruokavaliotasi, ei se kromi auta.
Närästystä. Ota rennie tai kaks syömisen jälkeen, kato lähteekö nälän tunne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta ruokavaliotasi, ei se kromi auta.
En syö herkkuja, roskaruokaa, en juo alkoholia. Syön leipää, lihaa, vihanneksia, rahkaa, maitoa, mehukiisselitä, hedelmiä, kanamunia joten en ymmärrä mitä teen väärin.
Kuten sanottua tätä ei ollut ennen vaan nyt tullut parissa vkossa. No olen kyllä nukkunut vähän huonosti ja ollut kipeä olo monta päivää että kai elimistö huutaa jotain lisäenergiaa.
Väärää ravintoa. Sama on ollut välillä itselläni kun syön liikaa roskaruokaa.
Zinc
Toisaalta puolustukseni on se, että olen ollut kipeä. Ei jaksa aina kokkailla.