Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä osakkeita ootta ostaneet tänään?

Vierailija
11.03.2020 |

Kai nyt jotain? Itse iskin kiinni ruotsalaiseen pankkiosakkeeseen kun sitä väkisin alehintaan tarjottiin :). Hyvä osinkotuottokin näillä hinnoilla.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teliaa 3,33 hintaan. Bittiumia ostellut tähän huumorihintaan myös (liiketoiminnassa ei muutoksia + korona ei vaikuta bittiumin liiketoimintaan mutta silti kurssi on pudonnut yli 30% kuukaudessa ja oli jo valmiiksi aliarvostettu).

Ensi viikolla ostan fortumia kun osinko irtoaa, nyt jo olisi ostohinnassa, mutta uskon kurssin vielä putoavan ennen osingon irtoamista + laskumarkkinassa osinkodippi on pääsääntöisesti aina isompi kuin itse osinko.

Sampoa ostan lisää myös jos tahti jatkuu..

Vierailija
2/3 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teliaa 3,33 hintaan. Bittiumia ostellut tähän huumorihintaan myös (liiketoiminnassa ei muutoksia + korona ei vaikuta bittiumin liiketoimintaan mutta silti kurssi on pudonnut yli 30% kuukaudessa ja oli jo valmiiksi aliarvostettu).

Ensi viikolla ostan fortumia kun osinko irtoaa, nyt jo olisi ostohinnassa, mutta uskon kurssin vielä putoavan ennen osingon irtoamista + laskumarkkinassa osinkodippi on pääsääntöisesti aina isompi kuin itse osinko.

Sampoa ostan lisää myös jos tahti jatkuu..

Bittium on ihan outo firma. Kertoisitko vähän mikä siitä tekee hyvän. Joo, osaan googlata, mutta aina kivempi saada sijoittajan näkökulmaa. Ostin myös Teliaa. Harmittaa kun lähdin liian aikaisin ostoksille sen suhteen. Nyt lisäilen sitä mukaa kuin hinta laskee. Fortumia mietin myös, mutta vielä on liian kallis. Taidan tehdä kuten sinä sen suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teliaa täällä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme