Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylikunto

Vierailija
11.03.2020 |

Onko sinulla kokemusta ylikunnosta/alipalautumisesta?

Tässä tullut tohotettua menemään ja treenattu hulluna, vaikka uni ollut vähäistä toisinaan. Taisi tulla seinä vastaan, viikon ollut ihan poikki ja huonompaan suuntaan menee. Tänään jäin kotiin, kun ei jaksa nousta sängystä ylös. Kiinnostaisi kuulla, jos jollain kokemusta ja kuinka nopeasti mahdollista palautua?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus netistä: "Halvat pieruherat ovat olleet suosittuja jo monta vuotta, mutta nyt ilmeisesti niidenkin myynti on ollut laskussa kun moni käyttäjä ei ole huomannut mitään merkittävää kehitystä niitä käyttäessään. Takavuosina laatutietoiset kilpabodarit tiesivät, että kun ostaa esim. Skippiä tai Twinlabia niin saa laatutavaraa ja homma ei jää ainakaan ravinteista kiinni.

Nykyisin suurin osa ravinteista on korkeintaan sitä vaatimatonta Food grade tasoista tavaraa ja huhutaan jopa, että jotkut firmat ovat myös joskus käyttäneet vieläkin huonompaa Feed grade laatua tuotteissansa. Sitten on myös sitä aminopiikkausta ilmennyt markkinoilla jossa mahdolisimman halvalla (yleensä Kiinasta tuodulla)aminohapolla nostetaan keinotekoisesti tuotteen proteiinipitoisuutta ja samalla pilataan tuotteen aminohappoprofiili, ja sitten on niitä itäblokissa valmistettavia feikkituotteita jotka ovat kopioita Amerikkalaisista merkeistä kuten Scitec. Mielenkiintoista seurata mihin suuntaan ravinnemarkkinat lähiaikoina kehittyvät."

Tuosta tekstistä tuli mieleen että moni todella kovaa treenaava käyttää todennäköisesti jotain huonoja Kiinan jauhoilla jatkettuja palautusjuomia ym. ja eivät palaudukkaan niin hyvin kuin mainokset lupaa. Saattaa jopa mahan toimintakin kärsiä ja kunto meneekin jopa huonompaan suuntaan.

Vierailija
2/5 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta urheilukello niin ei tarvitse arvuutella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa mennää kuukausia jos on oikea ylikunto päässyt tulemaan. Kyllähän uni ja palautuminen on erittäin tärkeä osa treenaamista, että tyhmyydestä saa kärsiä.

Vierailija
4/5 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kokemusta "ylikunnosta" niin että olin sujut ja äärimmäisessä tasapainossa. Minulle ollaan tälläisen terveyden tunteesta paljon koettu kiusaamista.

Olen ollut vain päiviä "ylikunnossa" kunnes olen saanut lämmintä ruokaa entistä pihvisempänä.

Jotkut kutsuvat tätä vaihtelevalta kehon tutustumiseksi eikä yltäkylläistä mieltä mitä mieli ja proteiini teettää.

Mielistelijät ja raivokohtauksen partaalle havittelevat ihmiset huutavat apinana tälläisille. Oikea homo sapiens huutaa come on man! :)

Vierailija
5/5 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän