Raivokohtauksia kierukasta johtuen?
Mulle laitettiin tammikuussa Kyleena-hormonikierukka ja siitä lähtien oon saanut raivareita ja muutenkin vituttanut melkein koko ajan. En jotenkin pysty hallitsemaan käyttäytymistä ja raivoa. Jotenkin sellainen outo, poissaoleva olo. Jouduin alottaa jo masennuslääkityksen :( Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kuukauden verran koko ajan raivopäinen olo mirenan laiton jälkeen. Tuntu että oon koko ajan ravona ja teki mieli purra mieheltä pää irti. Meni sitten ohi sen kuukauden jälkeen. Oli itsestäkin tosi ikävä olotila kun tiesi, että ei ollut mitään syytä olla vihainen ja silti vaan oli.
Pystyin kuitenkin hillitsemään itseni, enkä rähissyt miehelle ja lapsille. En heitellyt tavaroita tms. Tiedostin, että kyse on mirenan sivuvaikutuksesta. Mutta rankkaa se oli hillitä itseään.
Noin 6kk meni että se kiurukka alkoi toimia kunnolla, jatkuvasti vuotoa, kipua, mielialan vaihtoja.. Kannattaa odottaa, sillä se on myös pitkäainen ehkäisy. Nyt kun aloitus oireet ovat ohi, niin todella helppo ja mukava, ei ole enää menkkoja ollenkaan ja mielialat ovat tasaantuneet.
Mulla oli kuukauden verran koko ajan raivopäinen olo mirenan laiton jälkeen. Tuntu että oon koko ajan ravona ja teki mieli purra mieheltä pää irti. Meni sitten ohi sen kuukauden jälkeen. Oli itsestäkin tosi ikävä olotila kun tiesi, että ei ollut mitään syytä olla vihainen ja silti vaan oli.