Nainen, miksi haluat olla miehen kanssa jota et voisi päästää esimerkiksi toisen naisen kanssa saunomaan?
Naisille on kova paikka kun ajattelevat olevansa miehelle "joku vaan" ja seksi mielessä lähinnä reikä. Kyllähän mies ja muna nauttii aina panemisesta, aika se ja sama kuka siinä on pantavana.
Eli naiset haluavat ja olettavat olevansa joku tietty jota mies haluaa, kunniottaa ja himoitsee.
Miksi naisille sitten on ongelma jos mies menee sekasaunaan naisen kanssa joka on ehkä hänelle kaveri tai puolituttu? Eihän mies tätä naista panisi koska haluaa vain omaa naistaan?
Jos taas olette sitä mieltä, että miehet ja miehennekin, panee kaikkea mitä saa ja näkee p1llu paljaana niin miksi ihmeessä olette miehenne kanssa? Toisessa ketjussa teille ei ollut ongelma olla lesbonaisen kanssa saunassa ja ystävänä koska ettehän te eikä lesbonainen halua pelkkää reikää vaan jotain tiettyä ihmistä.
Miehestä siis olette sitä mieltä, että naisen kanssa ei voi päästää saunaan (/edes kaveriksi toisten ketjujen perusteella) koska tämä alkaisi haluta heti panoa tämän naisen emättimeen.
Miksi olette miehenne kanssa?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olekaan tuollaisen sekasaunojan kanssa. Jos on pakonomainen tarve härvätä toisten naisten kanssa, tekee sen sitten eronneena.
Eli mies ei saa olla naisen kanssa ystävä ja käydä vaikka mökkisauna, mutta nainen toki voi olla lesbon ystävä ja tehdä samoin? Vai mitä olette mieltä, tulisi miesten voida kieltää vaimoiltaan olemasta kaveri lesbon kanssa?
Mieheni saa ihan vapaasti saunoa homokavereidensa kanssa. Tai lesbojen.
Jos hän saa saunoa hetero naiskavereiden kanssa, niin hänellähän ei ole ongelmaa jos menen heteroiden mieskamujeni kanssa saunaan?
Eiks niin?
Vierailija kirjoitti:
Miten te voitte luottaa ITSE VALITSEMIINNE PUOLISOIHIN noin vähän??? Olisiko kannattanut valita paremmin?
Nimenomaan kannattaa valita puoliso tarkkaan. Hyvän ja luotettavan puolison tunnistaa muun muassa siitä, ettei tällä ole tarvetta saunoa kahden kesken naispuolisen "kaverin" kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olekaan tuollaisen sekasaunojan kanssa. Jos on pakonomainen tarve härvätä toisten naisten kanssa, tekee sen sitten eronneena.
Eli mies ei saa olla naisen kanssa ystävä ja käydä vaikka mökkisauna, mutta nainen toki voi olla lesbon ystävä ja tehdä samoin? Vai mitä olette mieltä, tulisi miesten voida kieltää vaimoiltaan olemasta kaveri lesbon kanssa?
Mieheni saa ihan vapaasti saunoa homokavereidensa kanssa. Tai lesbojen.
Jos hän saa saunoa hetero naiskavereiden kanssa, niin hänellähän ei ole ongelmaa jos menen heteroiden mieskamujeni kanssa saunaan?
Eiks niin?
Miehesi ei siis saa saunoa kaverillisen heteronaisen kanssa koska?? Hänelle tulee halu tyydyttää munansa tarpeet tähän naiseen? Eli miksi haluat olla parisuhteessa tämän miehen kanssa?
Tota, meillä se on niinkin tasa-arvoista että minä, nainen, en sauno kenenkään vieraiden tai tuttujen miesten kanssa, oman puolison kanssa vain. Ja hän, mies, ei sauno kenenkään muiden naisten kanssa kuin minun. Näin ollaan sovittu ja se pitää. Ja tää on meidän parisuhteen oma sopimus eikä sitä tarvitse kenenkään sekasaunojien alkaa ihmetellä..
Vierailija kirjoitti:
Miten te voitte luottaa ITSE VALITSEMIINNE PUOLISOIHIN noin vähän??? Olisiko kannattanut valita paremmin?
Jälkiviisaus on ilmiselvästi sinun lajisi. Oletko ihan tietämätön siitä että parisuhdetta solmiessa ihmiset salaavat itsestään tiettyjä piirteitä? Jokainen esittää parempaa kuin onkaan. Puolison uskottomuus tulee useimmiten ihan puskista ja vetäisee maton jalkojen alta. Pahin parisuhderikos.
Pettäjä selittää usein pettämistään että tilanne vei mukanaan. Niin miksi pitää ehdoin tahdoin hakeutua niihin tilanteisiin? Ja se joka hurskastelee että alastomuudessa ei ole mitään seksuaalista, valehtelee.
Miksihän miehen pitäisi mennä toisen naisen kanssa saunaan?. Ihmettelen vain, missä tuollaisia tilanteita tuntuu tulevan avmammojen miehille jatkuvasti.
Olemme olleet naimisissa 35 vuotta ja kertaakaan ei ole miehelle tarjottu mahdollisuutta saunoa vieraiden naisten kanssa. Minun puolesta kyllä saisi mennä ihan vapaasti, mutta kun ei ole tullut tilaisuutta eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan kannattaa valita puoliso tarkkaan. Hyvän ja luotettavan puolison tunnistaa muun muassa siitä, ettei tällä ole tarvetta saunoa kahden kesken naispuolisen "kaverin" kanssa.
Lol
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jälkiviisaus on ilmiselvästi sinun lajisi. Oletko ihan tietämätön siitä että parisuhdetta solmiessa ihmiset salaavat itsestään tiettyjä piirteitä? Jokainen esittää parempaa kuin onkaan. Puolison uskottomuus tulee useimmiten ihan puskista ja vetäisee maton jalkojen alta. Pahin parisuhderikos.
Pettäjä selittää usein pettämistään että tilanne vei mukanaan. Niin miksi pitää ehdoin tahdoin hakeutua niihin tilanteisiin? Ja se joka hurskastelee että alastomuudessa ei ole mitään seksuaalista, valehtelee.
Petturista pääsee eroon, en näe ongelmaa.
Minä en jaksaisi vahdata miestäni. On kivaa voida luottaa. Otan vastaan tilanteet, JOS niitä tulee, mutta kieltäydyn elämästä niitä peläten.
Mulla oli kerran yksi poikaystävä, joka yritti saada mut kamalan mustasukkaiseksi käymällä sekasaunassa. JA epäonnistui siinä täysin. En ymmärrä, miksi olisi siitä ollut mustasukkainen. Itse en pidä sekasaunomisesta, ylipäätäänkin tykkään käydä saunassa yksin. Minulle se rauhoittumisen paikka. Jos mies tykkää saunoa porukassa, niin siitä vaan. Toivottavasti näkee sitten edes hyvännäköisiä naisia livenä.
Mun mies on lääkäri ja näkee useasti naisia alasti. Ei ne kaikki ehkä enää sytytä.
Miksei siis voisi käydä saunassakin. Mökillä käydään porukalla.
Vierailija kirjoitti:
Nainen, miksi haluat olla miehen kanssa, joka haluaa käydä saunomassa toisten naisten kanssa?
Tämä olisi parempi kysymys. Itse en haluaisi olla.
Voi kauhistus kuinka yksinkertaisia ja typeriä monet miehet tuntuvat olevan. Ei muuta voi sanoa kun lukee näitä "p*llu muna pano perse" -juttuja...
Vierailija kirjoitti:
Miehenä mietin miksi ihmeessä haluaisin saunoa kenenkään kanssa. Saunominen on parasta ypöyksin.
Tämä. Useimmiten saunomme perheenkin kesken kukin yksikseen.
Anders kirjoitti:
Voi kauhistus kuinka yksinkertaisia ja typeriä monet miehet tuntuvat olevan. Ei muuta voi sanoa kun lukee näitä "p*llu muna pano perse" -juttuja...
Ainakin aloittaja tuntuu olevan joko hyvin nuori tai kovin yksinkertainen.
En minä "päästä" miestä minnekään. Hän ihan itse päättää minne haluaa mennä. Jos hän haluaa mennä toisen naisen kanssa alasti saunaan, menköön. Miehen tosin kannattaa harkita tarkoin mitä haluaa, sen voi nimittäin saada. Jos haluaa toista naista, menköön kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
No, mun mies ei edes menisi toisen naisen kanssa alasti saunomaan. Koska ei itse halua.
Ja sinähän sen tietysti tiedät. Koska näet miehesi ajatuksiin.
Tai sitten mies on sanonut näin ja puhuu totta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, miksi haluat olla miehen kanssa, joka haluaa käydä saunomassa toisten naisten kanssa?
Tämä olisi parempi kysymys. Itse en haluaisi olla.
On nyt kuitenkin minun mielestäni eri asia "haluta käydä saunassa toisten naisten kanssa" kuin esim. saunoa kaveriporukassa, joka sattuu sisältämään miehiä ja naisia.
Voi jessus! Jos ei ole muuta alastonta ihmistä kuin puolisonsa nähnyt niin jo olis aika.
Käyhän ihmiset kylpylässäkin höyrysaunoissa alasti, mitä ihmeellistä tossa alastomuudessa oikein on???
Taas hullu reikämies nauttii naisten haukkumisesta. Sun munas ei kai nauti mistään. Voi taivas , miten tyhmä voi olla. sekoilee.