Tuore miesystävä lähettää jatkuvasti selfieitä
Itse en jaksa kuvata itseäni, ja jotenkin hänen jatkuva kuvatulva on alkanut ärsyttää. Ihan reilusti aikuinen mies kyseessä. Aina sama kuvakulma, sama ilme ja huulet vähän törröllään. Onko tämä nyt sitä nykypäivää?
Kommentit (19)
Huh onneks en ole enää nuori ja joudu tollaisiin tilanteisiin. Ei naurattaisi. En tiennyt että jengi on tollasta nykyään, kundit etenkään.
Mullakin on tollanen mies! Ikää yli 40 ja lähettelee selfieitä joka päivä!
No, se on "sallittua" naisille niin ihan samalla lailla miehillekin. Typerää se on kummin päin vaan.
Juu, kaveripoika lähetteli koko ajan selfieitä, jos pyysi että laita kuva sieltä missä olet, laittoi naamansa kuvan. Kai tuo on sitä nykyaikaa sitten.
Käyttääkö miesystäväsi steroideja ja siksi käytös on hieman narsistista?
Kokemusta on. Yli nelikymppinen tuore tuttavuus lähetteli suhteen alkuaikoina päivittäin kuviaan ylä -ja alapäästä. Mua alkoi ällöttämään tämä ja pari muutakin asiaa, joten suhde jäi alkumetreille.
Kysy siltä että
Mitä hittoa nää on ja skrollaa sen edessä kun tapaatte ne tuhat töröhuuliselfietä puhelimestasi. Ehkä se jotenkin siinä tajuaa sitten että niin siis mitä mä oikee hommaan voi elämä miten nolo olenkaan, ja joka jotenkin kunnostautuu tai suksii hittoon peilailemaan huuliaan viistosta keimaillen.
Ei treenaa yhtään päinvastoin. Tavallinen vähän mahakas keski-ikäinen mies. Mutta jotenkin naismainen piirre tämä itsensä kuvaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Ei treenaa yhtään päinvastoin. Tavallinen vähän mahakas keski-ikäinen mies. Mutta jotenkin naismainen piirre tämä itsensä kuvaaminen.
En osaa sanoa naismaisuudesta, paitsi jos on meikannut tms, mutta ainakin todella koomista ja sosiaalisesti kömpelöä, jos siis tarkoituksena olis ylläpitää jotai kiinnostusta ja suhdetta yllä. Siis mä en jaksais kumppanilta edes vitsillä tollasia kuvia kun kiinnostus vaan sammuis hyh
Ei v'ttu. :D Ei jatkoon. Tuli hirvee myötähäpeä jo ku kuvittelen vaan mielessäni tätä. Onko vähän yksinkertasempi mies?
Selfieiden ottaminen on niin noloa molemmilla sukupuolilla. Harkitsisin vakavasti, haluaisinko jatkaa narsistisen ääliön kanssa.
No ei ole. Typerää touhua, eli oisko mieskin sitten typerä?