Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sex Tape Suomi alkaa!

Vierailija
11.03.2020 |

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006435176.html

Kuka hullu kehtaa lähteä tuollaiseen ohjelmaan mukaan? Ketä kiinnostaa toisten seksielämä? Miksei voi mennä seksuaaliterapeutille ilman, että menee samalla telkkariin?

Kommentit (480)

Vierailija
461/480 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoiko muut uusinta?

Ei

Vierailija
462/480 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos kellekään muulle tuttu tuo Jani vikassa jaksossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/480 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tällaisen sarjan esikuva oli Britannian telkkarissa jo K Y M M E N E N vuotta sitten, niin kertokaa mitä Britannian telkkarin tositeeveessä esitetään nyt?!? Voin alkaa valmistautumaan kuinka alas tässä voidaan vielä mennä... Kiitos.

Vierailija
464/480 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tällaisen sarjan esikuva oli Britannian telkkarissa jo K Y M M E N E N vuotta sitten, niin kertokaa mitä Britannian telkkarin tositeeveessä esitetään nyt?!? Voin alkaa valmistautumaan kuinka alas tässä voidaan vielä mennä... Kiitos.

Britti versiossa terapeutti syyttää ja osoittaa, mitä pari tekee väärin ja vieraat istuvat sohvalla kuin rankaistut lapset jälki-istunnossa. Suomalainen ohjelma tuntuu kunnioittavammalta.

Vierailija
465/480 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, mut kelpais

Vierailija
466/480 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä opettavainen ohjelma!

Olen havainnoinut mm. nämä:

- onneksi en ole koskaan ollut hoikista hoikin, ei tule paineita niin pienistä

- onneksi en ole parisuhteessa

- onneksi pikkulapsiajat ovat takana

- sinkkuna saan hyvää seksiä

Vierailija
467/480 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen oppinut, että arvostan henkistä läheisyyttä ja arjen jakamista enemmän kuin sinkkuja vapaata seksiä. Oikeasti halusin välittämistä.

Vierailija
468/480 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, mut kelpais

🤮

Vierailija
469/480 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi Marjan kotivideot?

Vierailija
470/480 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
471/480 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos ei tarvitse enää tuollaista kinaa ja (piilo)v.ttuilua kuunnella omassa kodissa. Ei tule kyllä yhtään kaipuu parisuhteeseen näitä katsoessa.

Tuo nuorempi nainen ja 10v vanhempi mies historialtaan on hyvä esimerkki siitä miten nuorena mennään vaan yhteen jonkun kanssa perheenperustamisen/tavanomaisen kaavan takia vaikka ei oikeasti edes rakasteta. Toisella kierroksella on helpompi löytää se oikeasti sopiva kumppani. Sitä en kylläkään ymmärrä että suuseksi on täydellisen kumppanin kanssa epämiellyttävää...

Vierailija
472/480 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jani on tuttu siitä, että Anna Maria itse on julkaissut blogissaan ilmoituksen tähän ohjelmaan osallistumisesta.  :) En ole nähnyt jaksoa, mutta toivottavasti vaikuttavat yhtä mukavilta kuin ko.blogin perusteella.

Vierailija
473/480 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku, onko lapsettomuudesta kärsinyt pari tullut raskaaksi?

Vierailija
474/480 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka se koleaääninen terapeutti on? Ihan kuin sekään ei olis ihan comfortable ratkomassa ihmisten seksijuttuja. 

Se muuten syyttää aina miestä noissa ongelmissa, ei osaa nälvä akan nalkutusta ongelmana koska on itse akka. 

Vierailija
475/480 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka se koleaääninen terapeutti on? Ihan kuin sekään ei olis ihan comfortable ratkomassa ihmisten seksijuttuja. 

Se muuten syyttää aina miestä noissa ongelmissa, ei osaa nälvä akan nalkutusta ongelmana koska on itse akka. 

Marja Kihlström.

Vierailija
476/480 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marja Kihlström.

Intersektionatsit savustivat käppäukon ulos liitosta:

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d9d4bc2e-9e6e-4ed8-ae1d-94d21bab3f5b

Vierailija
477/480 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
478/480 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marja Kihlström.

Onko kukaan seurannut Osmo Kontula -kohua?

Vierailija
479/480 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä sarjasta oppi ainakin sen että oma elämäntilanne on otollinen hyvälle suhteelle: lapset on tehty eikä mitään kaipuuta vauva-arkeen, tämä tuo myös sen ettei ole mitään pakottavaa tarvetta asua saman katon alla, ei kinaa kotitöistä yms, seksille on tilaa kun lapset ovat isällään ja pian jo kulkevat yksin menojaankin, tiedän myös nyt paljon paremmin mitä seksiltä haluan kuin 20-30veenä. Seuraa en etsi ulkonäkökeskeisistä deittipalveluista vaikken mikään rumilus olekaan, paketti on näkyvillä kokonaisuudessaan livenä kohdatessa :)

Vierailija
480/480 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin olevani onnekkaassa asemassa vapaaehtoisesti lapsettomassa suhteessa jossa kumpikaan ei koe kotitöitä valtataisteluna. Molemmat on olleet pitkissä suhteissa joista on opittu mikä on olennaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän