Sex Tape Suomi alkaa!
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006435176.html
Kuka hullu kehtaa lähteä tuollaiseen ohjelmaan mukaan? Ketä kiinnostaa toisten seksielämä? Miksei voi mennä seksuaaliterapeutille ilman, että menee samalla telkkariin?
Kommentit (480)
Vierailija kirjoitti:
Herkkämies vaimoineen kävi kertomassa bi tarinaa, siinä se, ei mitään uutta. Turhaketta, oliko vaan niin kova pyrky julkisuuteen.
En saanut vaimon seksuaalisuudesta mitään käsitystä. Nauttiko seksistä? Juttu pyöri vain miehen biseksuaalisuuden ympärillä. Millaista seksiä heillä on?
Vierailija kirjoitti:
Tää viimeisin jakso oli hyvä, fiksuja ajatuksia kaikilla ja muutenkin tasapainoisia ja toisiaan arvostavia ihmisiä. Tuli hyvä fiilis kaikista!
Ainoa ilkeästi korvaan särähtävä asia tuli Kihlströmin suusta, kun alkoi kyselemään lestadiolaispariskunnalta heidän yksiavioisuudestaan eli siitä, miten he hoitavat sen jos mies haluaa harrastaa seksiä myös jonkun miehen kanssa. Tässä sitä taas nähdään toksista (ja stereotypioita vahvistavaa) oletusta biseksuaaleja kohtaan. Ihan samalla lailla kun parisuhteessa oleva heteromies haluaisi ehkä panna muitakin naisia, hän ei voi niin tehdä koska on parisuhteessa. Ihan sama juttu on lähtökohtaisesti myös biseksuaaleilla: sitä ollaan parisuhteessa ja sitoudutaan siihen yhteen ihmiseen, vaikka muita välillä haluaisikin. Näinhän se toimii heteroillakin ellei erikseen ole mitään sovittu, joten miksi biseksuaaleista oletetaan, etteivät he ole yksiavioisia tai että haluaisivat jotenkin alkaa avoimeen suhteeseen vain koska ovbat biseksuaaleja? Sama homma kuin se, että oletetaan biseksuaalien haluavan kolmenkimppaa.
Kyllä ottaa oikeasti päähän kun olen itsekin bi. Satun olemaan miehen kanssa tällä hetkellä parisuhteessa koska rakastan häntä, eikä mulla ole tarvetta panna naisia yhtään enempää kun ei ole tarvetta panna muita miehiäkään. Tässä sex tape suomen tapauksessa pari ei itse edes ottanut asiaa mitenkään puheeksi, vaan Marja itse möläytti oletuksensa ilmoille ja alkoi kyselemään. Oletuksena hänellä on siis, että biseksuaali jää hirveästi jostain paitsi kun ei saa panna kumpaakin sukupuolta ollessaan parisuhteessa.
Kiinnitin huomiota samaan kommenttiin. Minä ja mieheni ollaan molemmat bi, mutta meitä yksiavioisempia ja uskollisempia saa hakea. Hetero miehet ovat aiemmin pettäneet minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herkkämies vaimoineen kävi kertomassa bi tarinaa, siinä se, ei mitään uutta. Turhaketta, oliko vaan niin kova pyrky julkisuuteen.
En saanut vaimon seksuaalisuudesta mitään käsitystä. Nauttiko seksistä? Juttu pyöri vain miehen biseksuaalisuuden ympärillä. Millaista seksiä heillä on?
Tietenkin kaikki pyörii miehen ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä psyk. Sh parista? Mahtaa kuumottaa mennä työpaikalle. Tätä on voineet yövuorossa katsoa kollegat JA potilaat.
Eikä edes (olemattomiin) seksikohtausten takia, vaan lapsellisen riitelyn..
Miksei saa tehdä ristikoita? Miksi pitää "kertoa" toiselle, mitä tekee? Mitä on "kertomattomuus"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä psyk. Sh parista? Mahtaa kuumottaa mennä työpaikalle. Tätä on voineet yövuorossa katsoa kollegat JA potilaat.
Eikä edes (olemattomiin) seksikohtausten takia, vaan lapsellisen riitelyn..
Miksei saa tehdä ristikoita? Miksi pitää "kertoa" toiselle, mitä tekee? Mitä on "kertomattomuus"?
Lapseni tappelevat samalla tyylillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis järkyttävää.. ja järkytyin nähdessäni että siellä on uskovainenkin pariskunta teemu ja eveliina mukana!
No eivät takuulla mitään uskovaisia. Nykyään vain kaikkein tyrkyimmät pyrkii erottautumaan vaikka nyt sitten tuollaisella. Voihan ne tosian uskoa ihan mihin vaan, enkeleihin, maahisiin tai sitten vaikka siihen että itse joku jumala heidät tuonne ohjelmaan lähetti. Sitä voi uskoa ihan mitä vaan.
Tässä voisi kuvitella että Eveliinalla on jotain patologista narsismia. Teemulla on ollu huumetausta ja juossut huorissa ja elämä ei mitenkään mallillaan. Lisäksi Eveliina synnytti Teemulle lapsen, jolla on erityisiä tarpeita. Näkisin, että HS:n jutulla Eveliina tylyttää Teemua koko Suomen nähden kännimokailuista, joita tietenkään uskovaisella ei pitäisi olla. Sex Tape Suomessa uskoisin, että haluaa siinä tylyttää Teemun aikaisempaa seksielämää, koko kansan nähden. Jonkunlaista pakonomaista esilläoloakin on. On useita blogeja. Haluavat auttaa muita aviopareja, vaikka heidän suhde on melko tuore ja varmastikin hyvin ongelmallinen. Siihen auttamiseen en näkisi olevan mitään pohjaa.
Toivottavasti molemmat lukevat Raamattua ja saavat elämänsä mallilleen. Kävin joskus samassa seurakunnassa kuin tämä pari. En koskaan nähnyt heitä siellä.
Katoin herkkämiehen instasta pizza ja sextape liven, jossa pizzaa syödessään heitteli jotain vitsiä kuinka siemenet sopii hyvin pizzan päälle ja ilmeili merkitsevästi. Vaimon ilme oli siinä kohtaa aika surullinen. Ehkä ylitulkitsen mutta olisin vain halunnut halata häntä. Ihan kamalaa kun mies jonka kanssa sulla on liuta lapsia heittää jotain homoläppää....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää viimeisin jakso oli hyvä, fiksuja ajatuksia kaikilla ja muutenkin tasapainoisia ja toisiaan arvostavia ihmisiä. Tuli hyvä fiilis kaikista!
Ainoa ilkeästi korvaan särähtävä asia tuli Kihlströmin suusta, kun alkoi kyselemään lestadiolaispariskunnalta heidän yksiavioisuudestaan eli siitä, miten he hoitavat sen jos mies haluaa harrastaa seksiä myös jonkun miehen kanssa. Tässä sitä taas nähdään toksista (ja stereotypioita vahvistavaa) oletusta biseksuaaleja kohtaan. Ihan samalla lailla kun parisuhteessa oleva heteromies haluaisi ehkä panna muitakin naisia, hän ei voi niin tehdä koska on parisuhteessa. Ihan sama juttu on lähtökohtaisesti myös biseksuaaleilla: sitä ollaan parisuhteessa ja sitoudutaan siihen yhteen ihmiseen, vaikka muita välillä haluaisikin. Näinhän se toimii heteroillakin ellei erikseen ole mitään sovittu, joten miksi biseksuaaleista oletetaan, etteivät he ole yksiavioisia tai että haluaisivat jotenkin alkaa avoimeen suhteeseen vain koska ovbat biseksuaaleja? Sama homma kuin se, että oletetaan biseksuaalien haluavan kolmenkimppaa.
Kyllä ottaa oikeasti päähän kun olen itsekin bi. Satun olemaan miehen kanssa tällä hetkellä parisuhteessa koska rakastan häntä, eikä mulla ole tarvetta panna naisia yhtään enempää kun ei ole tarvetta panna muita miehiäkään. Tässä sex tape suomen tapauksessa pari ei itse edes ottanut asiaa mitenkään puheeksi, vaan Marja itse möläytti oletuksensa ilmoille ja alkoi kyselemään. Oletuksena hänellä on siis, että biseksuaali jää hirveästi jostain paitsi kun ei saa panna kumpaakin sukupuolta ollessaan parisuhteessa.
Kiinnitin huomiota samaan kommenttiin. Minä ja mieheni ollaan molemmat bi, mutta meitä yksiavioisempia ja uskollisempia saa hakea. Hetero miehet ovat aiemmin pettäneet minua.
Olet kuitenkin ollut parisuhteessa myös naisen kanssa? Eli kokenut niin miehen kuin naisenkin. Herkkämiehelle lienee nykyinen vaimo ensimmäinen ja ainoa. Tulee tunne, että kaipaako kokemusta myös miehen kanssa. Tämä siis yleistä pohdintaa aiheesta.
Outo sarja. Ketä nämä sairaanhoitajat siis olivat?
Vierailija kirjoitti:
Outo sarja. Ketä nämä sairaanhoitajat siis olivat?
Viimeisin ruutu+ -jakso, varmaan tvssä ens viikolla.
Kaikki ovat parisuhteessa puhelimensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Katoin herkkämiehen instasta pizza ja sextape liven, jossa pizzaa syödessään heitteli jotain vitsiä kuinka siemenet sopii hyvin pizzan päälle ja ilmeili merkitsevästi. Vaimon ilme oli siinä kohtaa aika surullinen. Ehkä ylitulkitsen mutta olisin vain halunnut halata häntä. Ihan kamalaa kun mies jonka kanssa sulla on liuta lapsia heittää jotain homoläppää....
Homoläppää? Siemenet lienevät omasta takaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että naisen tehtävä on hillitä miesten eläimellisiä himoja
Monelta uusi njakso ruutu+:ssa?
Tätä katsoessa mietin että olisin unelmanaisystävä :D Pidän seksistä, en omista älypuhelinta, en käyttäydy kuin riehuva teini toisia kohtaan, intiimisairauksiakaan ei onneksi ole.
Vierailija kirjoitti:
Tätä katsoessa mietin että olisin unelmanaisystävä :D Pidän seksistä, en omista älypuhelinta, en käyttäydy kuin riehuva teini toisia kohtaan, intiimisairauksiakaan ei onneksi ole.
See riittää :D
Vierailija kirjoitti:
Monelta uusi njakso ruutu+:ssa?
Pitäis jo olla.
Up