Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ammattilaisten asiattomat kommentit työtilanteissa -peukutusketju

Vierailija
10.03.2020 |

Mitä älytöntä tai asiatonta ammattilainen on työtilanteessa sinulle sanonut? Kommenttia, joka ei millään lailla liity asiaan, jonka takia olette tekemisissä. Onko kampaaja arvostellut kuluneita kenkiäsi, terveydenhoitaja ihmetellyt perhesuhteitasi tai kaupan kassa kommentoinut ikävään sävyyn ostoksiasi? Yksi asia per viesti. Peukku ylös = asiatonta kommentoida noin, peukku alas = ihan okei sanoa noin.

Kaupan kassa kommentoi "Taitaa olla se aika kuusta... ", kun ostin siteitä ja pari levyä suklaata.

Ap

Kommentit (587)

Vierailija
1/587 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiapukoulutuksessa ohjaaja arvosteli ryhmän kuullen, kuinka yksi osallistuja syö paljon sokeria ja tajuaako hän, kuinka paljon kaloreita karkeissa on. Mielestäni toisten elämäntapojen arvostelu ei kuulu ensiaputaitoihin.

Vierailija
2/587 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olet söpö potilas!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/587 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"JOS ET OLIS MUN POTILAS NIIN TIES MITÄ TAPAHTUIS!"

Vierailija
4/587 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin elämäni ensimmäistä ja viimeistä kertaa meikattavaksi lakkiaispäivänäni. Siinä meikkaajan tuolissa istuessa nainen kauhistuneena kuvaili, kuinka epäsymmetrinen amorinkaareni onkaan ja oikein toi erillisen peilin, jotta saatoin tarkastella tilannetta lähempää. En ollut aikaisemmin kiinnittänyt huomiota koko asiaan. Nyt vuosia myöhemmin peilistä katsellessa en ymmärrä, miksi nainen vouhotti asiasta. Harvalla on täysin symmetriset kasvot.

Minusta kukaan työssään hyvä ammattilainen ei lausu arvioita asiakkaan ulkonäöstä (ellei asiakas sitä erikseen pyydä).

Vierailija
5/587 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinun ominaistuoksusi on aivan ihana!" Miespuolinen lääkäri kommentoi minulle kerran kesken hoitotoimenpiteen (käyn säännöllisesti samalla lääkärillä). On myös aina yhtä kuumottavaa, kun lääkäri haluaa käynnin lopuksi halata. Hän on kuitenkin hyvä työssään, joten käyn yhä hänen luonaan.

Vierailija
6/587 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa myyjä naureskeli, kun toinen asiakas kiilasi eteeni kassajonossa. Kun pääsin myyjän kohdalle, hän vaan nauroi "kuinka törkeä ohitus olikaan...hi hi!"

Vierailija
7/587 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suoraan uskaltanut sanoa mutta luin kannasta. Siellä oli kuvailtu ulkonäköäni ylipainoiseksi ja hoitamattomaksi ja vihaisen näköiseksi

Vierailija
8/587 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

" kiva, että tulit näin aikaisin, kun toinen on täällä aina viimeinen" 

Lastenhoitaja vanhemmalle, jonka työmatka on meno-paluuna noin 1, 5 tuntia,

Vierailija
9/587 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sinun ominaistuoksusi on aivan ihana!" Miespuolinen lääkäri kommentoi minulle kerran kesken hoitotoimenpiteen (käyn säännöllisesti samalla lääkärillä). On myös aina yhtä kuumottavaa, kun lääkäri haluaa käynnin lopuksi halata. Hän on kuitenkin hyvä työssään, joten käyn yhä hänen luonaan.

Asiaton lääkäri! Ei tuollainen käytös ole missään nimessä ok!

Vierailija
10/587 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätilö totesi minun olevan turvonnut naamasta!

Vierailija
11/587 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinusta ei koskaan tule mitään!" 

Näin sanoi opettajani ollessani 10. Olin melko kiltti oppilas, mutta opettaja ei vain jostain syystä pitänyt minusta. Sittemmin olen valmistunut kiitettävin arvosanoin yliopistosta, olen vakitöissä, minulla on koti ja perhe. Ilmeisesti tämä ei ole mitään. :D

Vierailija
12/587 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Älä sitten syö kakkua, et saa lihoa kiloakaan!" Lääkäri totesi minulle työhöntulotarkastuksessa, kun aloitin työni ruoka-alan yrityksessä. Olin silloin ja olen yhä aivan normaalipainoinen, joten en ymmärrä miksi painoani piti kommentoida. Sen olisin vielä ymmärtänyt, jos olisin ollut ylipainoinen ja lääkäri olisi muistuttanut ylipainon riskeistä. Ilmeisesti ihmisillä oli taipumus lihoa työssä, johon kuului myös kakkujen ja leivonnaisten maistamista.

Vierailija
13/587 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensiapukoulutuksessa ohjaaja arvosteli ryhmän kuullen, kuinka yksi osallistuja syö paljon sokeria ja tajuaako hän, kuinka paljon kaloreita karkeissa on. Mielestäni toisten elämäntapojen arvostelu ei kuulu ensiaputaitoihin.

Meillä vastaavassa tilanteessa kouluttaja paheksui muutaman työkaverini tupakointia, ehkä meillä oli sama kouluttaja. :D Eiköhän aikuinen ihminen osaa itse päättää, mitä terveydellään tekee. Ja onko sillä hätäensiavun kannalta merkitystä, nassuttaako auttaja paljon karkkia tai polttaako aamuisin kahvin kanssa?

Vierailija
14/587 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein postin toimipisteeseen paketin, jota olin lähettämässä kummilapselleni. Virkailija katsoi pakettia ja kommentoi "Onpa ruma osoite!". Sehän onkin asia, johon ihminen voi ihan hirveästi vaikuttaa. 

Vierailija
15/587 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" kiva, että tulit näin aikaisin, kun toinen on täällä aina viimeinen" 

Lastenhoitaja vanhemmalle, jonka työmatka on meno-paluuna noin 1, 5 tuntia,

On hienoa huomata, että ihmiset paheksuvat tätä. En tiennyt itsekään miten päin olla kuunnellesani työkaverini juttua Todella noloa.

Vierailija
16/587 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun ammatissasi ei taida paljon tienata sanoi eräs virkailija, kun näki vm. 2000 autoni. kyllä, autoni on vanha, mutta hyvässä kunnossa. tasan aion ajaa sillä niin kauan kuin se kulkee. kohtaamisemme ei mitenkään liittynyt palkkaani tai autooni, joten kommentointi tuntui oudolta.

Vierailija
17/587 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa kommenteista on pelkkää keksittyä juttua. Pari kolme sellaista, jotka voivat olla totta.

Vierailija
18/587 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa kommenteista on pelkkää keksittyä juttua. Pari kolme sellaista, jotka voivat olla totta.

Voi kuule, kyllä näitä typeryyksiä laukovia a(a)siakaspalvelijoita riittää tosielämässä <3

Vierailija
19/587 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautaustoimiston virkailijalla oli pokassa pitämistä, kun ystäväni meni valitsemaan isälleen arkkua ja kukkia hautajaispäivää varten. Vainajan nimi oli hieman seksuaalissävytteinen, luokkaa Aarre Melanen tai Aimo Sonninen (nimi muutettu). Ymmärrän, että naurattaa, mutta tuossa tilanteessa olisi voinut hillitä itsensä paremmin.

Vierailija
20/587 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho. Minua miespuoleista henkilöä ei ikinä edes kätellä. Olisi kamalaa olla nainen, koska vissiin aika usein teitä halutaan koskea?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi