Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Halpaa vai kallista kosmetiikkaa?

Vierailija
26.06.2006 |

Mitens on naiset, kannattaako satsata " laatutavaraan" esim lancome yms. sieltä stockan kalliilta puolelta. Vai riittääkö esim Lumenessa tehot ja hinta/laatu kohdallaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä sopii yhdelle, ei sovi toiselle...

Itse suosin esim. Erisanin kasvojenpuhdistus ainetta, erittäin edullista, mutta HYVÄÄ!:) Parasta mitä olen koskaan käyttänyt:)

Miksi ostaisin jonkun kalliin tuotteen, jotka olivat huonompia...?

Itselläni on keskihintaisia ja halpoja meikkejä. Olen testailujen kautta päätynyt näihin, ja näissä hinta-laatu suhde on kohdillaan. Jos joku tuote on täydellinen, ostan sitä riippumatta hinnasta. Mutta en ymmärrä, miksi maksaisin _hieman_ paremmasta ripsiväristä 60e, jos 16e:n ripsiväri on käytännössä yhtä hyvä... Jos 60e:n ripsiväri olisi huomattavasti parempi, toki silloin ostaisin sen:)

Vierailija
2/5 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa tavaraa eri hajusteilla erilaisissa purkeissa. Ja eri hinnoilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä satsaan laatuun mm. meikkivoiteessa ja luomivärissä. Halpista sen sijaan ostan, kun kyse on jostain kulmakynästä, samoin ripsiväristä (kallis kuivuu siinä missä halpakin).

Vierailija
4/5 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että eräs Lumenen voiteista oli oikeasti kaikkein tehokkain. Eli mä en myöskään usko että korkea hinta on aina korkean laadun väärtti.

Viimeeksi mulla on huonoja kokemuksia Kanebon kalliista meikkipuuterista (paakkuuntuu mun rasvoittuvalla iholla heti, toisin kuin Lumene). Ja monesti Lumenen sävyt sopii paremmin pohjoismaiselle iholle.

Nyt ostin Lancomen ripsarin, toivoen ettei se varisisi ihan heti. Mutta ei se sen kummempi ole kuin Maybelline, ainakaan toistaiseksi mikään ei ole vakuuttanut, että se olisi tuplahinnan arvoinen.

Vierailija
5/5 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuotteet, jotka kuitenkin pesee pois (kuten puhdistusaineet, meikit jne), voivat olla halvempia mutta iholle jätettäviin tuotteisiin kannattaa satsata enemmän rahaa (päivä- ja yövoiteet yms.), sillä ne vaikuttavat ihon kuntoon enemmän.