Noi ex on the beach tyypithän on aivan karmeita
Ihan noiden seiskan juttujen perusteella. Ollaan niin kovaa, meikatut silmät sikkarallaan ja törröhuulet jäykkinä ja bikinikuvassa sitten näkyy löllö ihrainen maha ja ala-arvoisesti töherretyt tatskat. Lentokoneessa örvelletään. Mitä nää bimbot kuvittelee itsestään. Niin noloja, edes vähäinen itsekritiikki ois paikallaan.
Kommentit (48)
Naiset on aika tuhdissa kunnossa ja kundeillaki jo kaljamahan alkua. Rupusakki temmeltää ja ne ketkä kehtaa katsoa todennäköisesti myötähäpeilee
Tollasiin ohjelmiin hakeutuu Suomen white trashin "kerma". Tytöillä aina karseat tatskat, korpinkynnet, mustaksi tai puhkiblondattu tukka, karvamatoripset ja hirmuinen kielenkäyttö. Hävettää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni teistä on ollut itse nuorena tuollainen? Tai olisi mennyt tuollaiseen ohjelmaan? Mietin vain kun monesti kuulee sanottavan että vanhat akat kateellisuuttaan haukkuu, tai että jokainenhan on nuorena ollut tyhmä, mutta en ikipäivänä olisi voinut kuvitellakaan käyttäytyväni tuolla tavalla. Tuo koko ohjelmaformaatti on niin ala-arvoinen että ei voi ajatellakaan, saati katsoa.
Mä olisin hävennyt silmät päästäni, jos olisin mennyt tuollaiseen ohjelmaan ja vanhempani ja Isovanhempani näkisivät sen.
Olin nuorena melko villi mutta pidin kyllä sekoiluni omana tietonani.Siis olit juuri samanlainen, mutta et julkisesti? Mitä eroa?
Jos et ymmärrä, mitä eroa, olet idiootti. Samanlainen pälli kuin tuossa ohjelmassa olijat.
t. Eri
Eli itseään pitää hävetä? Miksi? Eikö ihminen saa olla juuri sellainen kuin haluaa tänä päivänä? Pitääkö kaikki tehdä salassa ja esittää parempaa mitä on?
Kyllä pitää hävetä, jos ei ole minkäänlaista sivistystä eikä käytöstapoja. Jos on ihan pakko kännäillä ja tapella ja paneskella pitkin, tajuaisi edes yrittää tehdä sitä salassa. Ällöttää.
Vierailija kirjoitti:
Isabell, 21, Helsinki
"Mä oon kova mimmi bailaa, ja tarpeen vaatiessa dickillä raidaa."
Tää on niin kuolematon! 😂
Eiku tää olikin temppareissa. Sori
Vierailija kirjoitti:
Isabell, 21, Helsinki
"Mä oon kova mimmi bailaa, ja tarpeen vaatiessa dickillä raidaa."
Tää on niin kuolematon! 😂
Kiinnittää huomiota tuo ilmaisu "tarpeen vaatiessa"...
Sääliksi käy heidän lähipiiriä, varsinkin vanhempia.
ei kait tollaseen ohjelmaan osallistu muut kuin täysin bimbot
Ei noi miehet oo hullumpia.. 😉 Kun taas noista akoista voi paristakin ihmetellä että mitä ne itsestään luulee? 🙄
Nämä ohjelmat kertovat kaiken olennaisen katsojistaan. En ole enää yhtään yllättynyt, että tällaiset ohjelmat jyräävät asia- ja ajankohtaisohjelmat alleen. Luulin, että Temptation Island olisi kuolemaantuomittu konsepti Suomessa. Ei näköjään ole, kun niitä on tullut varmaan kolme kautta.
Vierailija kirjoitti:
ei kait tollaseen ohjelmaan osallistu muut kuin täysin bimbot
Onko todella niin, ettei noin bimbot edes tajua olevansa bimboja? Luuleeko ne olevansa cooleja? Ilmeisesti. Miksi joku menee tuohon ohjelmaan, olisi tosi kiinnostavaa tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni teistä on ollut itse nuorena tuollainen? Tai olisi mennyt tuollaiseen ohjelmaan? Mietin vain kun monesti kuulee sanottavan että vanhat akat kateellisuuttaan haukkuu, tai että jokainenhan on nuorena ollut tyhmä, mutta en ikipäivänä olisi voinut kuvitellakaan käyttäytyväni tuolla tavalla. Tuo koko ohjelmaformaatti on niin ala-arvoinen että ei voi ajatellakaan, saati katsoa.
Mä olisin hävennyt silmät päästäni, jos olisin mennyt tuollaiseen ohjelmaan ja vanhempani ja Isovanhempani näkisivät sen.
Olin nuorena melko villi mutta pidin kyllä sekoiluni omana tietonani.Siis olit juuri samanlainen, mutta et julkisesti? Mitä eroa?
No vaikka se että mun ei tarvitse selitellä työnantajalle, miesystävälle, niille vanhemmille ja muulle suvulle bilettämistä ja kännipanoja ja roisia juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vaikka se että mun ei tarvitse selitellä työnantajalle, miesystävälle, niille vanhemmille ja muulle suvulle bilettämistä ja kännipanoja ja roisia juttuja.
Eli häpeät menneisyyttäsi? Miksi, eihän se järvi soutamalla kulu?
En ole katsonut ohjelmaa ja en ota kantaa formaattiin MUTTA jos ronskit jutut tekevät naisesta halvan niin kai ne tekee miehestäkin? Haluttomat lahnat pitää kovaa ääntä siitä, että halut omaava nainen joutuu olla bitch.
Ihan kummallinen formaatti. Haetaanko tuohon yhteisymmärryksessä vai miten tuo menee? Kuka yleensä haluaa exänsä kanssa samaan tv-ohjelmaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En häpeä, kivaa oli. Mutta en halua myöskään että äitini tietäisi kuinka olen parikymppisenä juonut ja nainut. Kuka haluaa vanhempiensa tietävän tuollaista?
En mä halua tietää onko omat vanhempani sekoilleet nuorena enkä halua tietää lasteni kännisekoilusta.
Sinä ilmeisesti haluaisit tietää kaikkien nuoruusmokailut ja jos eivät kerro, oletat että häpeävät.
Mahtaa olla elämä hankalaa noin mustavalkoisella ihmisellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aika helevetin iso ero!
En ole siis tuo aiemman kirjoittaja, kunhan totean sivusta.
en ole nähnyt tuosta muuta kuin mainoksia joita yhtenään tulee, mutta jo niiden perusteella nuo tyypit vaikuttavat epätodellisilta ääliöiltä. voivatkohan he edes oikeasti olla tuollaisia vai noudattavatko käsikirjoitusta, en ole koskaan tuntenut tuollaisia ihmisiä, onneksi. tietysti tuo formaatti vaatii tuollaista käytöstä, ei ehkä riittäisi monelle kaudelle katsojia jos näytettäisiin kun normaalit ujot tytöt ja pojat hieroisivat tuttavuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En häpeä, kivaa oli. Mutta en halua myöskään että äitini tietäisi kuinka olen parikymppisenä juonut ja nainut. Kuka haluaa vanhempiensa tietävän tuollaista?
En mä halua tietää onko omat vanhempani sekoilleet nuorena enkä halua tietää lasteni kännisekoilusta.
Sinä ilmeisesti haluaisit tietää kaikkien nuoruusmokailut ja jos eivät kerro, oletat että häpeävät.
Mahtaa olla elämä hankalaa noin mustavalkoisella ihmisellä.
Eikö tuo ole hankalaa esittäää hienompaa, kuin on? Siitä pointsit noille ohjelmassa esiintyville, että eivät esitä mitään mitä eivät ole.
suomalaiset - maailman kaunein kansa
Sellaiset ihmiset joilla ei ole minkäänlaista rajoitinta päällä, voidaan puhua jo maniasta ja käytöshäiriöstä.