Noi ex on the beach tyypithän on aivan karmeita
Ihan noiden seiskan juttujen perusteella. Ollaan niin kovaa, meikatut silmät sikkarallaan ja törröhuulet jäykkinä ja bikinikuvassa sitten näkyy löllö ihrainen maha ja ala-arvoisesti töherretyt tatskat. Lentokoneessa örvelletään. Mitä nää bimbot kuvittelee itsestään. Niin noloja, edes vähäinen itsekritiikki ois paikallaan.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei kait tollaseen ohjelmaan osallistu muut kuin täysin bimbot
Onko todella niin, ettei noin bimbot edes tajua olevansa bimboja? Luuleeko ne olevansa cooleja? Ilmeisesti. Miksi joku menee tuohon ohjelmaan, olisi tosi kiinnostavaa tietää.
Elämme superseksualisoidussa kulttuurissa jossa oman p*rseen levittäminen netissä koko maailman nähden on ihan normijuttu.
Tosi TV:ssä paneskelu alkaa olla myös jo arkipäivää.
Lapset ja nuoret jotka ovat kasvaneet tähän kulttuurin eivät pidä tälläistä käytöstä bimbona tai outona. Ajat muuttuvat. Itse en tosiaankaan enää ymmärrä maailman menoa mutta olenkin jo 25-vuotias kalkkis ja kukkahattutäti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni teistä on ollut itse nuorena tuollainen? Tai olisi mennyt tuollaiseen ohjelmaan? Mietin vain kun monesti kuulee sanottavan että vanhat akat kateellisuuttaan haukkuu, tai että jokainenhan on nuorena ollut tyhmä, mutta en ikipäivänä olisi voinut kuvitellakaan käyttäytyväni tuolla tavalla. Tuo koko ohjelmaformaatti on niin ala-arvoinen että ei voi ajatellakaan, saati katsoa.
Mä olisin hävennyt silmät päästäni, jos olisin mennyt tuollaiseen ohjelmaan ja vanhempani ja Isovanhempani näkisivät sen.
Olin nuorena melko villi mutta pidin kyllä sekoiluni omana tietonani.Siis olit juuri samanlainen, mutta et julkisesti? Mitä eroa?
No vaikka se että mun ei tarvitse selitellä työnantajalle, miesystävälle, niille vanhemmille ja muulle suvulle bilettämistä ja kännipanoja ja roisia juttuja.
Eli häpeät menneisyyttäsi? Miksi, eihän se järvi soutamalla kulu?
En häpeä, kivaa oli. Mutta en halua myöskään että äitini tietäisi kuinka olen parikymppisenä juonut ja nainut. Kuka haluaa vanhempiensa tietävän tuollaista?
En mä halua tietää onko omat vanhempani sekoilleet nuorena enkä halua tietää lasteni kännisekoilusta.
Sinä ilmeisesti haluaisit tietää kaikkien nuoruusmokailut ja jos eivät kerro, oletat että häpeävät.
Mahtaa olla elämä hankalaa noin mustavalkoisella ihmisellä.Eikö tuo ole hankalaa esittäää hienompaa, kuin on? Siitä pointsit noille ohjelmassa esiintyville, että eivät esitä mitään mitä eivät ole.
Juu eivät esitä 😂😂😂😂
Tuo aurinkorasvan suihkiminen ja vedellä läträäminen hidastetusti pitäisi näyttää kai seksikkäältä. Ennemmin on todella koomisen näköistä, varsinkin kun noitten kropat ei todellakaan ole mitään priimaa.
Ihan kauhea myötähäpeä noiden puolesta. No ehkä elämä opettaa, että ryyppäys ja biletys ja irtoseksi ei ole mitään maailman siisteimpiä asioita. Ainankaan niillä kehuskelu ja julkinen harrastaminen ei ole.
Ai kamala, nuo kropat. Bikinit vedettynä rakoseen ja läskit vaan hyllyy. Miehillä hyvä alkava kaljamaha ja jenkkakahvat.
No huh huh ei tuota pysty katsomaan kun nuoret aikuiset nolaa itsensä.
Makaa pöydällä ja toinen rasvaa peppua. Nolooooo.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni teistä on ollut itse nuorena tuollainen? Tai olisi mennyt tuollaiseen ohjelmaan? Mietin vain kun monesti kuulee sanottavan että vanhat akat kateellisuuttaan haukkuu, tai että jokainenhan on nuorena ollut tyhmä, mutta en ikipäivänä olisi voinut kuvitellakaan käyttäytyväni tuolla tavalla. Tuo koko ohjelmaformaatti on niin ala-arvoinen että ei voi ajatellakaan, saati katsoa.
Noh, oon ite noitten ikäinen eikä tulis pieneen mieleenkään mennä yhtään mihinkään tosi-tv-ohjelmaan..
Elämme superseksualisoidussa kulttuurissa jossa oman p*rseen levittäminen netissä koko maailman nähden on ihan normijuttu.
Tosi TV:ssä paneskelu alkaa olla myös jo arkipäivää.