Lumettoman talven viettäneet. Oliko tämä talvi elämäsi pa*kin?
Vai nautitko pimeästä ja vesisateesta.
Kommentit (48)
Ehdottomasti paskin. Vihaan pimeyttä, tuulta ja jatkuvaa vesisadetta. Aurinkoiset lumettomat päivät (kaikki 5/6 kk) on olleet ihania
Ihan ok talvi. Joudun työssäni menemään autolla palaverista toiseen. Olen iloinen, kun on ollut vain pari päivää, kun autoa on pitänyt työpäivän aikana kaivaa lumikasasta. Eikä ole tarvinnut pelätä, käynnistyykö auto 25 asteen pakkasessa.
Ei ole tarvinnut tehdä pihassakaan lumitöitä.
Hiihtoa harrastava mies on ollut kotona, ei ladulla kaikkea vapaa-aikaansa.
Helsingin talvet aina tahtoo olla surkeita tavalla tai toisella. Lumisetkaan talvet ei ole usein mukavia. Lumi muuttuu nopeasti loskaksi. Pahimmillaan tulee tosi huonoja kelejäkin.
Pohjois-Suomessa jossa on paljon puhdasta lunta ja kunnollisia talvia, on sitten ihan eri tilanne.
Ihan ok, tykkään sateesta. Öljyä ei koskaan ole kulunut näin vähän. Pihalla on jo lumikelloja ja krookuksenvarsia, aika ihanaa.
Ihan ok. Talvi meni lenkkeillessä koiran kanssa äänikirjoja kuunnellen. Olin syksyllä ajatellut satsaavani nastakenkiin mutta eipä tarvinnut.
Meillä on vetoinen talo ja on ollut ihanaa. Harmi kun säähän ei voi Suomessa talvella koskaan luottaa. Ensi viikolla voi olla -20.
Maisemallisesti paskin, mutta okt-asujana olen säästänyt toista tonnia lämmityskuluissa, eikä ole tarvinnut kolaan koskea, joten on tässä jotain hyvääkin. Talvilajeja en harrasta, joten niiden suhteen ihan sama.
Sään puolesta PARAS Suomessa kokemani. Inhoan kylmää ja lunta ja pakkasta. Tämä brittiläistyyppinen pitkä syksy on varsin jees.
Oi, kevät on parasta, kun sipulikukat alkaa kukkia! Talvi on muutenkin pitkä ja pimeä, lumella tai ilman.
Täällä ei paljoa satanut, nyt viimeisinä viikkoina vähän enemmän. Olen nauttinut talvesta kun on voinut ulkoilla ilman rajoitteita.
Kyllä on ollut kiva talvi, se on myös tuntunut lyhyemmältä kuin tavalliset talvet, kun ei ole tullut sitä kevättalven ärsyttävää lumet sulaa ensin, sitten sataa taas paljon lunta -edestakaisin veivausta. Täällä ei ole ollut lunta kunnolla kuin joskus marraskuussa, sen jälkeen joinakin ihan muutamana päivänä vähän lunta, joka sulanut seuraavaan päivään mennessä onneksi pois. Loskasäiltä on siis säästytty, samoin inhottavilta liukkailta keleiltä. Sateen kestän :)
Ihana talvi. Säästyy paljon lämmitys- ja hiekoituskuluja. Ei ole tarvinnut aurata pihaa ja harjata autoa lumen alta. Säästyy myös bensaa, kun ei tarvi käynnistellä työpäivän jälkeen kovilla pakkasilla ja olen päässyt pyöräilemään työmatkoja. Hyvät lenkkeilykelit ja turvallisempaa liikenteessä.
No jaa, paska talvi siinä suhteessa, kun yksillä liukkailla kaaduin, ja nilkka paskana, kepeillä mennyt koko talven. Piti lähteä laskettelemaan Italiaan, mutta peruin tuohon nilkkaan vedoten, ja sain lääkärintodistuksella rahat pois, mutta nyt koko lafka perui kaikki matkat sinne. Joten en nyt tiedä oikein, minkä arvosanan antaisin tälle talvelle. Olisiko 7?
Ei vaan ihan parasta, toivottavasti on jatkossakin lumettomia