Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittasaitin dilemma

Vierailija
10.03.2020 |

Olen ollut sinkku viime kesästä ja kirjauduin eräälle deittisaitille, josko sieltä löytyisi ihan normaalia ja aikuisten oikeaa suhdetta etsivä miehiä. Ja kyllä! Olen saanut yhteydenottoja parin viikon sisällä lähes tuhat, mikä oli minulle suuri yllätys. Suurin osa kuitenkin tyylin * herra X lähetti sinulle flirtin* ja mukana on paljon seksin perään kinuavia ukkoja ja pojan kolttiaisia, joille sanon thanks, but no thanks! Minun dilemma: tällä hetkellä minulla on 3 ehdokasta, joiden seurassa viihdyn ja haluan katsoa hiemen pidemmälle, miten yhdessäolo kehittyy ja onko suhteella mahiksia tulevaisuudessa. Kolmen kanssa deittailu on kuitenkin aika vaikeaa ja hieman moraalitontakin. Miten te muut olette hoidelleet tilanteen diplomaattisesti satuttamatta kenenkään tunteita?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha miettiä noin pitkålle kun tuskin yksikään tapaamasi on kelvollinen edes toisille treffeille.

Vierailija
2/6 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla deittisaiteilla on päivystämässä muutama sata tyyppiä joilla on joku copy-paste viesti tai ainakin viestirunko valmiina odottamassa että joku uusi nainen rekisteröityy saitille.

Ja niitä sitten lähetellään, hyvällä tuurilla profiilista luetaan vain että on nainen.

Eli tuhannesta yhteydenotosta ei kannata kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä tehdä kiinnostavuudestaan, ja toisaalta sitten taas voi vähän miettiä siltäkin kannalta että onko nuo kolme myös sellaisia jotka on olleet sielä jo vuosikausia päivystämässä aina kun vaimon silmä välttää.

Vierailija
4/6 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kun olen tapaillut jo useamman kerran kaikkia kolmea......

Vierailija
5/6 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kanssa kolme ehdokasta. Kavin heista yhden kanssa treffeilla, jonka jalkeen ilmoitin kahdelle muulle etta kavin nyt taman yhden kanssa treffeilla, ja haluan katsoa miten juttu edistyy. Molemmat sanoivat etta ookoo, ilmoittele sitten jos homma ei natsaa.

Homma natsasi. :) 

Vierailija
6/6 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 57-vee :) ja kaikki kolme ovat tasan taatusti eronneita hyvässä asemassa olevia miehiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän