Moni 40+ nainen pariutuu vireän ja nuorekkaan 55+ miehen kanssa, koska arvot ja ajatusmaailma kohtaavat. Oletko havainnut saman?
mites on
Kommentit (115)
En ole saanut naista kymmeneen vuoteen ja minulle on tullut tällainen pakkomielle jankuttaa tästä samasta asiasta täällä. Tilasin netistä vigraa varmuuden vuoksi, mutta en ole päässyt kokeilemaan sitä. Elämäni on ohi, mutta leikin tällaista ajatusleikkiä että kelpaisin vielä jollekkin.
Ap
Mediatiedot, mediatiedot sössössöö. Sitäpaitsi mitäpä sitten vaikka näin olisi? Ei kyllä ole, koska suunnilleen samanikäiset ovat todennäköisimmin samassa elämäntilanteessa. Haitari on +/- 5 vuotta.
Arvot ja ajatusmaailma kohtaa usein myös ystäväpiirissä, mutta tuskin siellä silti pariudutaan ja/tai naidaan ristiin rastiin. Romanttinen ja seksuaalinen rakkaus puuttuu.
Peräkammarin peruspertin toteutumattomat fantasiat ovat erikseen. Nyt sentään naisten ikä noussut.. ;'''D
Lähes kaikki tuntemani 40+ naiset vaihtaa vähän nuorempaan mieheen. Ei en kattele enää 50+ ukkoja.
Vierailija kirjoitti:
En ole saanut naista kymmeneen vuoteen ja minulle on tullut tällainen pakkomielle jankuttaa tästä samasta asiasta täällä. Tilasin netistä vigraa varmuuden vuoksi, mutta en ole päässyt kokeilemaan sitä. Elämäni on ohi, mutta leikin tällaista ajatusleikkiä että kelpaisin vielä jollekkin.
Ap
Mahdatkohan olla oikeasti AP?
En ole huomannut, että papparaiset kiinnoistaisi muita kuin +60 v mummeleita. Nelikymppinen nainen saa tiukkaa ja kiinteää kolmekymppistä miestä niin paljon kuin haluaa. Mihinkään rupusakkiin ei tarvitse tyytyä.
Sama naista saamaton setämies kyselee tätä samaa tällä palstalla jatkuvasti.
Oletko huomannut saman?
Ei kiitos papparaisia. 50+ ukot on täysin ukkoontuneita toisin kuin 30+ miehet joilla on elämän iloa ja elämä edessä. Miehet muutenkin kuolee aiemmin. Onni on nuori aviomies.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kyllähän minä panin nuoria kaunottaria tammikuun thai reissulla. Rumia av mammoja en katsoisi päinkään.
T. Se toinen ap
Minä trollaan tätä samaa epätoivoisesti.
Olen niin tyhmä, että luulen muokkaavani
tällä lapsellisella tavalla yleistä mielipidettä.
- Ap
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut, että papparaiset kiinnoistaisi muita kuin +60 v mummeleita. Nelikymppinen nainen saa tiukkaa ja kiinteää kolmekymppistä miestä niin paljon kuin haluaa. Mihinkään rupusakkiin ei tarvitse tyytyä.
Rupusakkiin?
Vierailija kirjoitti:
Hyi hemmetti en kyllä koske mihinkään 40v mummeleihin. Pysyn ihan oman ikäisissä.
Kyllä on yksinkertaista porukkaa linjoilla kun jaksatte samaan provoon aina vastata.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on yksinkertaista porukkaa linjoilla kun jaksatte samaan provoon aina vastata.
Ja miksei voida ihan avoimesti tunnustaa että tässä on uusi trendi, ihmisten elinikä pitenee ja 55+ miehet ovat todellakin kiinnostavia nuorempien naisten silmissä, eivät enää useinkaan ole mitään vanhoja pappoja.
Mediatietojen perusteella näin on!