Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko vielä mahdollisuus plussaan?

Aloittaja_A
10.03.2020 |

Tänään kp 29, kierto ollut edellisen raskauden jälkeen vaihtelevasti 26-28. Raskaustestit tein hätähousuna ja kp 25 ja 27, olivat (toki) negoja kummatkin, mutta kuukautisia ei vielä näy, kuukautisiin viittaavia kipuja on kyllä ollut kovastikin. Nyt toki tuntuu, että nekin ovat kadonneet, jäljellä olevana tuntemuksena enää turvonnut maha ja arat rinnat... Mitä veikkaatte, onko mahdollisuus plussaan...?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tai ei. Mulla kesti raskautuminen 18 kiertoa ja yhtään negaa raskaustestiä en tehnyt. Maltti on valttia.

Vierailija
2/5 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yk 4 siis menossa. Eikä kuukautiset ole olleet yli puoleen vuoteen myöhässä, pikemminkin etuajassa. Raskaustestejä toki olisi kaapissa, mutta en uskalla vielä tehdä, koska ei jaksaisi taas pettyä. Ei ehkä kannattaisi joka kuukausi testata ennen kuukautisten myöhässä olemista....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain haalean viivan jo kp24 eli 4 päivää ennen kuukautisten alkamispäivää..

Vierailija
4/5 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sain haalean viivan jo kp24 eli 4 päivää ennen kuukautisten alkamispäivää..

Itsekin sain esikoisesta haalean, mutta todella selvän viivan kp 24, siksi vähän epäilyttääkin raskauden mahdollisuus tällä kertaa...

Vierailija
5/5 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy kuukautisia, mutta negatiivinen oli eilinen raskaustesti... Turvotus on järkyttävä... Mitähän helvettiä tämä nyt on...?