Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on yskä, enkä kehtaa mennä minnekään, missä on muita ihmisiä

Vierailija
10.03.2020 |

Eilen kävin kaupassa ja sain vaivoin pidäteltyä kassalle asti, jossa iskikin sitten järkyttävä yskäkohtaus. Jouduin siirtymään sivummalle ja yskin vedet silmissä monta minuuttia. Jestas sitä mulkoilun määrää.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kamala yskä. Perjantaina aion kauppaan mennä t. Ammattivalittaja

Vierailija
2/17 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ihmiset noteeraavat erityisen tarkasti kaikki flunssaiset, köhivät ja kähivät. Jos yskit, ympärillä ihmiset miettivät, onkohan tuollakin testaamaton korona ja täällä se vain kaupassa patsastelee.

Ratkaisu: kirjoita otsaan EI KORONAA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä,yritin kassalla heittää tavarat kasseihin nopeasti ja samtala pidätellä yskäkohtausta. Hirveää. Juoksin ulos vedet silmissä ja yskin ulkona ihmisten tuijottaessa. Mies saa ottaa kauppareissut tulevana viikkona.

Vierailija
4/17 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelkään tulevaa (oletettavasti piiiiitkää) katupölykautta. En ole sairas, vaikka silmät punoittaa ja vuotaa, nenä vuotaa, aivastuttaa ja yskittää...

Vierailija
5/17 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on, mutta on vaan lähinnä hauskaa seurattavaa, mitä se aiheuttaa.

Vierailija
6/17 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottaa kun laitat kasvosuojan ihmistenilmoilla liikkuessasi. Ja käsineet. 

Vierailija
7/17 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan joskus Hakaniemen ratikassa kun kadun kulkija röhi äänekkäästi viinan ja röökin karstoittamaa kurkkuaan selväksi vastapäätä.

Sain yskänkohtauksen siinä, mies hiljeni ja totesi "No on tytöllä Yskä!"

Muistan sen aina kun alkaa yskittää..

Vierailija
8/17 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma. Kaikki ketkä tuli taakseni jonoon, vaihtoivat toiselle kassalle vaik siel oli pidempi jono. Kamala yskä ja päänsärky, kamala olo. Bussissa kans vierustoveri vaihtoi paikkaa. Olin kyl käärinyt kaulaliinan suun ja nenän eteen itelleni

Vierailija
9/17 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa. Juoksen minäkin karkuun nyt kaikkia, jotka ääntelehtii yhtään omituisesti.

Kaupassakin yritän pysyä etäällä kaikista.

Vierailija
10/17 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen Lidlissä joku nainen yski ja aivasteli suu ammollaan ilman pienintäkään yritystä laittaa vaikka nenäliina suun eteen.

Vierailija
11/17 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on yskä, ollut jo muutaman viikon, enkä ole mitenkään rajoittanut liikkumistani, enkä rajoita.

Vierailija
12/17 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua aivastuttaa jatkuvasti eikä kiinnosta yhtään mitä joku siitä ajattelee. En ole kipeä. En tietenkään pärski suu auki pitkin poikin, mutta aivastan kun aivastuttaa.

En kyttää muidenkaan toimintoja, en edes huomaa jos joku kaupassa tai ratikassa yskäisee tms.

Vierailija
13/17 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävettää, kun lapsi yskii.

Vierailija
14/17 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kamala yskä. Perjantaina aion kauppaan mennä t. Ammattivalittaja

Ja olen ollut jo viikon kotona, perjantaina yli viikon. T. Ammattivalittaja

Vierailija
15/17 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saapahan olla rauhassa julkisilla paikoilla. Kerrankin on helppo keino päästä eroon niistä, jotka tuppaavat kassajonossa perCseen kiinni!

Vierailija
16/17 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppohan noita yskiviä ja niisteleviä on välttää. Eihän tähän aikaan vuodesta ole kuin ehkä miljoona suomalaista flunssassa.

Vierailija
17/17 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yskä pysyy kauppareissun ajan kurissa kun imeskelen strepsils ja otan mukaan termospullon josta otan lämmintä huikkaa niin niin että kurkku pysyy kosteana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä