Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomasin että mulla alkaa hiukset vetäytyy ohimolta

m-44
09.03.2020 |

Ei kyllä silleen haittaa kun on aina ollutkin lyhyt paksu tukka. Vaikeasti muotoiltava jäärätukka. Jonkilainen yllätys se tämä kuitenkin. Taidan olla suvun ainut klani jatkossa. :)
Muita jotka ovat huomanneet päässään hiusten vetäytymistä?
Kuinka olette ottaneet tämän asian?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko yllättäen pisti silmään ohimot? Vai uusi leikkausko toi esille?

Vierailija
2/13 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko yllättäen pisti silmään ohimot? Vai uusi leikkausko toi esille?

Uusi leikkaus toi esille. Enemmän oikealta puolelta kuin vasemmalta puolelta. Ei ole sänkeä siinä kohtaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa yhtään jos vaan toisella puolella ohentumaa.

t. nätti nainen :)

Vierailija
4/13 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, huomasin vuonna 2005 että tukka alkaa lähtemään.

Nykyään kiiltävä kuula. 

Miten sen nyt pitäisi ottaa. Itsetunto pitää rakentaa jonkin muun varaan.

M41

Vierailija
5/13 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäytyminen tarkoittaa toivetta palautumisesta, mikä oikeasti mahdotonta. Huuhaana toki mahdollista.

Vierailija
6/13 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän päälle 20-vuotiaana alkoi ohentumaan hiukset... nyt kohta 40-vuotiaana en ole vieläkään täysin kalju, eikä se enää haittaakaan niin paljoa. Mutta aina se tulee jonkin verran vituttamaan, varsinkin kun alkoi noin nuorena. Hiuksia pidetään nuoruuden merkkinä, joten jollakin tasolla tuo tarkoitti, että menetin osan nuoruuttani. Ne ketkä saavat pitää hiuksensa pidempään eivät koskaan voi ymmärtää mitä tarkoittaa menettää hiuksensa nuorena, ja ottavat hiuksensa itsestäänselvyytenä. Tuntuuhan se epäreilulta kun omat elintavat ovat aina olleet terveelliset ja olen hyvässä kunnossa ja sitten joillakin keski-ikäisillä rapajuopoilla tai nisteillä voi olla hyvät hiukset.  

Vierailija
7/13 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetäytyminen tarkoittaa toivetta palautumisesta, mikä oikeasti mahdotonta. Huuhaana toki mahdollista.

No en mä nyt kyllä odotakaan että palautuisi. Eikä sillä niin väliäkään. Ei mun identiteetti hiusten varassa ole. Kiva kuulla toisten mielipiteitä asiasta. Toisille voi olla kova juttu tämä.

Vierailija
8/13 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkällä se ohimon u on?

Vierailija
9/13 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä vuoksi et mene lääkäriin ja hanki finasteridi reseptiä? Yli vuoden kestävä kuuri maksaa n.  60 euroa, eikä tarvitse enää murahtia ohenevia hiuksia. Hiukset paksunevat ja kaljuuntuminen on kohta palkkä ikävä muisto. Itse olen käyttänyt jo 18 vuotta hyvällä menestyksellä. Kaljuuntuminen loppui kuin seinään lääkkeen käytön aloitettuani. Hiukset ovat edelleen paljon paksummat kuin lähtötilanteessa. Ilman lääkettä olisin varmaan jo lähes kalju. Lääke ei tehoa kai ihan kaikkiin, mutta lähes kaikkiin joka tapauksessa. Olen netistä lukenut sivuvaikutuksista, joita itselläni ei ole ollut. Joten kannattaa ainakin kokeilla, jos asia vaivaa. Itselleni kaljuuntumisen toteaminen oli valtava shokki, koska alkoi hieman päälle kolmekymppisenä.

Vierailija
10/13 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä vuoksi et mene lääkäriin ja hanki finasteridi reseptiä? Yli vuoden kestävä kuuri maksaa n.  60 euroa, eikä tarvitse enää murahtia ohenevia hiuksia. Hiukset paksunevat ja kaljuuntuminen on kohta palkkä ikävä muisto. Itse olen käyttänyt jo 18 vuotta hyvällä menestyksellä. Kaljuuntuminen loppui kuin seinään lääkkeen käytön aloitettuani. Hiukset ovat edelleen paljon paksummat kuin lähtötilanteessa. Ilman lääkettä olisin varmaan jo lähes kalju. Lääke ei tehoa kai ihan kaikkiin, mutta lähes kaikkiin joka tapauksessa. Olen netistä lukenut sivuvaikutuksista, joita itselläni ei ole ollut. Joten kannattaa ainakin kokeilla, jos asia vaivaa. Itselleni kaljuuntumisen toteaminen oli valtava shokki, koska alkoi hieman päälle kolmekymppisenä.

Aikaisin olet ollut liikkeellä kun Wikipedian mukaan finasterid on USAssa hyväksytty miestyyppisen kaljuuden hoitoon vuosituhannen vaihteessa (1997).

Muutenkin on vähän liioittelun makua tässä...käytän itsekin finasteridia ja se auttaa selvästi, mutta ei se nyt lähtötilannetta paremmaksi ole hiusten tilannetta muuttanut. Tosin en ole syönyt parikymppisestä lähtien, mutta tuskin on edellinen kirjoittajakaan.

Vierailija
11/13 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikaisin olet ollut liikkeellä kun Wikipedian mukaan finasterid on USAssa hyväksytty miestyyppisen kaljuuden hoitoon vuosituhannen vaihteessa (1997).

Muutenkin on vähän liioittelun makua tässä...käytän itsekin finasteridia ja se auttaa selvästi, mutta ei se nyt lähtötilannetta paremmaksi ole hiusten tilannetta muuttanut. Tosin en ole syönyt parikymppisestä lähtien, mutta tuskin on edellinen kirjoittajakaan.

En oikein ymmärrä, mitä tarkoitat, että aloitin "aikaisin"??? Aloitin lääkkeen syönnin v. 2002, jolloin se oli ollut saatavilla jo viisi vuotta, eli olen syönyt lääkettä n. 18 vuotta jo. Lääke vaikutta eri ihmisiin eri tavoi. Kaikki eivät saa mitään hyötyä siitä. Riippuu, minkä tyyppinen kaljuuntuminen on kyseessä. Itse koenb sen hyödyn todella hyväksi. YouTubessa on paljon videoita, joissa on kuvattu lääkkeen vaikutus kuvin. Mutta eipä ole syytä liioitella mitään, vaan puhun ihan totta. Ehkä kuulut porukkaan, joille lääke ei anna merkittävää vaikutusta. Itse kuulun toiseen porukkaan, eli siihen, jolle lääke vaikuttaa tehokkaasti. Lääkkeen tehoon vaikuttaa myös se, milloin sen käyttö aloitetaan. Jos on jo lähes kaljuuntunut, siitä ei liene hhyötyä. Itselläni oli kuitenkin vielä melko paljon hiuksia jäljellä aloittaessani. Tämän viestiketjun aloittajan tulisi aloittaa käyttö heti, mutta ilmeisesti hän ei koe ongelmaa merkittäväksi vaan hyväksyy asian. Ja seon tietenkin täysin hänen oma asiansa. Itse en halunnut kaljuuntua, js siksi syön lääkettä.

Kumma kun täällä joutuu puolustelamaan omia kirjoituksiaan. Ikään kuin valahtelisin asiasta. En valehtele vaan puhun totta. Miksi valahtelisin? En mainosta lääkettä. Vinkaan vain. Itse sain vinkin lääkkeestä nettipalstalta ja halusin laittaa hyvän kiertämään.

Vierailija
12/13 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset on vain karvaa.

Vierailija
13/13 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä, mitä tarkoitat, että aloitin "aikaisin"??? Aloitin lääkkeen syönnin v. 2002, jolloin se oli ollut saatavilla jo viisi vuotta, eli olen syönyt lääkettä n. 18 vuotta jo. Lääke vaikutta eri ihmisiin eri tavoi. Kaikki eivät saa mitään hyötyä siitä. Riippuu, minkä tyyppinen kaljuuntuminen on kyseessä. Itse koenb sen hyödyn todella hyväksi. YouTubessa on paljon videoita, joissa on kuvattu lääkkeen vaikutus kuvin. Mutta eipä ole syytä liioitella mitään, vaan puhun ihan totta. Ehkä kuulut porukkaan, joille lääke ei anna merkittävää vaikutusta. Itse kuulun toiseen porukkaan, eli siihen, jolle lääke vaikuttaa tehokkaasti. Lääkkeen tehoon vaikuttaa myös se, milloin sen käyttö aloitetaan. Jos on jo lähes kaljuuntunut, siitä ei liene hhyötyä. Itselläni oli kuitenkin vielä melko paljon hiuksia jäljellä aloittaessani. Tämän viestiketjun aloittajan tulisi aloittaa käyttö heti, mutta ilmeisesti hän ei koe ongelmaa merkittäväksi vaan hyväksyy asian. Ja seon tietenkin täysin hänen oma asiansa. Itse en halunnut kaljuuntua, js siksi syön lääkettä.

Kumma kun täällä joutuu puolustelamaan omia kirjoituksiaan. Ikään kuin valahtelisin asiasta. En valehtele vaan puhun totta. Miksi valahtelisin? En mainosta lääkettä. Vinkaan vain. Itse sain vinkin lääkkeestä nettipalstalta ja halusin laittaa hyvän kiertämään.

No onhan tuo kertomasi mahdollista, mutta siinä on aika paljon epätodennäköisiä sattumia. Ymmärrät varmasti itsekin.

Viisi vuotta on suhteellisen lyhyt aika lääkkeen hyväksymisestä laajempaan tietoisuuteen ja vuonna 2000-2002 nettipalstojen keskustelu oli huomattavasti vähäisempää ja heikkolaatuisempaa kuin tänä päivänä. Eli olet ilmeisesti todella kiihkeästi etsinyt ratkaisua kaljuuntumiseen ja sitten löytänyt vinkin jostain nettipalstalta ja sitten löytänyt lääkärin joka on määrännyt sopivan reseptin ja nämä kaikki tapahtuneet vielä silloin kun sinulla on ollut tuuheat hiukset (eli mikä sai sinut pelkäämään kaljuuntumista jne.).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän