Millaiset somepäivitykset ovat vaivaannuttavimpia?
Millaiset somepäivitykset ovat vaivaannuttavimpia?
Kommentit (1164)
Vierailija kirjoitti:
Elämämkoululaisten isämmaalliset uhot. Ja nämä ämmillä ihan tarkoituksella...
Rikolliset itkemässä toisten oletetuista rikoksista ja jakamassa jotain mv-juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Postaa biisejä jatkuvalla syötöllä eli n. kolme biisiä kahdessa viikossa. Ärsyttävää.
Siis omia biisejä vai muiden?
Jos omia, niin aika tyrkkyä. Jos ei, niin toi on ihan normaalia.
Mitähän kautta luulet että joku päätyy kuuntelemaan niitä omia biisejä jos niitä ei postaa minnekään?
Megafonilla huutelemaan kaduille et kuunnelkaa mun uusi biisi täältä ja täältä, vai? :D
No saahan niitä postailla, mutta jos tulee jatkuvalla syötöllä, niin kukaan ei jaksa katsoa/kuunnella niitä.
Valitettavasti on vaikea saada ihmisiä kiinnostumaan omista tekeleistään, kun kaikkea suositumpaakin on jo tarjolla. Liika spämmääminen ai auta asiaa. Esim. kerran viikossa uusi laulu on jo aika kova tahti. Ehkä kerran kuussa olisi parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Postaa biisejä jatkuvalla syötöllä eli n. kolme biisiä kahdessa viikossa. Ärsyttävää.
Siis omia biisejä vai muiden?
Jos omia, niin aika tyrkkyä. Jos ei, niin toi on ihan normaalia.
Mitähän kautta luulet että joku päätyy kuuntelemaan niitä omia biisejä jos niitä ei postaa minnekään?
Megafonilla huutelemaan kaduille et kuunnelkaa mun uusi biisi täältä ja täältä, vai? :D
No saahan niitä postailla, mutta jos tulee jatkuvalla syötöllä, niin kukaan ei jaksa katsoa/kuunnella niitä.
Valitettavasti on vaikea saada ihmisiä kiinnostumaan omista tekeleistään, kun kaikkea suositumpaakin on jo tarjolla. Liika spämmääminen ai auta asiaa. Esim. kerran viikossa uusi laulu on jo aika kova tahti. Ehkä kerran kuussa olisi parempi.
Amatöörien ikiomat biisit ovat yleensä huonoja. Jos ei ole levytyssopimusta, siihen on joku syy. Kyllähän kuka tahansa voi vetää kitaran esiin ja improvisoida jotain paskaa tyyliin "Kevät tulee, lallallaa, on silmut jo puissa ja pensaissa, sua mietin kun kitaraa soittelen ja elämänonnea tavoittelen, lallallaa."
Usein nämä oman elämänsä trubaduurit vielä vaativat saada soitella kaikissa häissä ja hautajaisissa niitä omia kappaleitaan ja rämpytellä kitaraa. Myötähäpeä on suuri.
Omista päivityksistä ja kuvista tykkääminen. Tai jonkun muun emojin laittaminen oman päivityksen alle, esim. kun valittaa jostain ja klikkaa vihaista emojia. Miksi?
Ehkä jotkut eivät tiedä, että se tykkääjän nimi näkyy muille, ja kaikki näkevät että kaveri on tykännyt omasta jutustaan.
Jos vauva.fi lasketaan someksi...
-Äitihullun jatkuvat vuodatukset kurjasta äidistään ja perheestään. Eikä yksi kommentti riitä vaan kommentoi siihen alle monta kertaa lisäyksiä, vaikkei kukaan muu sanoisi mitään. Ja jos joku erehtyy sanomaan jotain, äiti hullu vain huutaa hänelle eikä suostu keskustelemaan mistään.
-Sukunimihullun aloitukset siitä miten miehet halveksivat naisia joka ottaa miehen sukunimen jne. Aina sama juttu.
-Zincciksen kommentit joka ketjussa, ei ole edes nokkela.
Tunnen yhden tyypin, joka puhuu AINA omista tarinoistaan. Siis aina. Tämä tyyppi Twitterissä ja puhumme englanniksi, mutta käännän varmuuden varalta suomeksi. Nämä kaikki ovat aitoja esimerkkejä.
Jos hän kommentoi jotain, siihen liittyy aina joku mitä on itse kirjoittanut.
Esim. "Meghan ja Harry toimivat itsekkäästi, kun muuttivat Losiin."
"Totta! Olen kirjoittanut tarinoita joissa on kuninkaallisia, eikä kukaan heistä käyttäydy noin."
Siteerasin vitsillä erästä huonoa kirjaa, jossa sankari pitää ontuvan puheen.
"Minä olen kirjoittanut useita puheita tarinoihini, mutta mielestäni ne ovat olleet parempia..."
Joskus hän myös täggää minut johonkin kirjaideaansa, esim. "Kirjoitan juuri nyt tarinaa, jossa naisella on päänsä sisällä lähetin josta menee viestejä ulkoavaruuteen..."
En koskaan kommentoi niihin tai tykkää niistä, mutta hän silti täggää minut jatkuvasti.
Toivooko hän kenties, että pyydän saada lukea niitä mestariteoksia, vai eikö hänellä vain ole mitään muuta elämää kuin kirjoittaminen?
Hän pyysi minua kerran betalukijaksi 150-sivuiselle kirjalle. Kieltäydyin kohteliaasti ja sanoin, että minulla on nyt kiirettä. Hän täggää minut silti edelleen kaikkiin kirjaideoihinsa. Rasittavaa.
Sairaanhoitajien ja lääkärien selfiet, kuten lisää palkkaa kinunnut Iida Salminen, 27.
veljeni eksä jakaa lapsestaan jatkuvasti kuvia , videoita ja lapsen oivalluksia someen.. vaikka veljeni on asiasta sanonut ei naikkonen ole lopettanut, en tajua..
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset, joissa valitetaan muiden somejutuista, esim. nyt kiertävistä haasteista.
Tai: ei tykätä toisen julkaisuista tai kirjoiteta mitään muuta kuin silloin tällöin jotain piikittelevää, josta kyllä näkee, että seurattu on tarkkaan.
Tämä! Ei ärsytä muiden päivitykset mutta ne jotka kyttää muita antamatta itsestä mitään koskaan. Tietenkin tykkäämättä ja kommentoimatta myös. Koskee niitä jotka selvästi seuraa ja on tietoisia asioista mutta ei voi reagoida.
Vierailija kirjoitti:
NAL(sinkut palsta) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Facessa kiertävä "Merkitse 20 vahvaa naista" haaste.
Mikä tämä"vahva"nainen on jonka leuka alkaa paniikissä väpättää kun huomaa, että on ilmaa miesten silmissä.?
En ole koskaan tuollaista naista tavannut. Naisvihaajillekaan naiset eivät ole ilmaa, vaan päinvastoin näiden vihaajien mieli täyttyy ja aika kuluu naisten vihaamiseen esimerkiksi nettipalstoilla. Tämä viha syö heidän energiaansa eivätkä he koskaan saavuta tyytyväisyyttä elämään sillä naiset hallitsevat heidän mieltänsä.
Älä valehtele itsellesi. "vahvalla"naisella alkaa leuka väpättää ja ääni väristä kun huomaa olevansa miesten silmissä ilmaa, "vahva"nainen on helppo tuhota henkisesti, nainen kun on täysin riippuvainen miesten huomiosta, jopa naistenvihaajien huomiosta. Miehet huomaavat vain nuoret ja kauniit naiset.
Todella muokatut, keski-ikäisten naisten selfiet, joista ei tunnistaisi. Silmiä suurennettu, kasvoja kavennettu hutaisemalla, iho blurrattu niin että nenäkin on hävinnyt melkein kokonaan ja muokkausohjelman vahvaa kajalia on hupsahtanut silmämunaankin. Juuri pari viikkoa sitten eräs työkaverini (nelikymppinen) lisäsi tällaisen. Sai tykkäyksiä, mutta myös yhden kommentin "Hieno kuva, mutten tunnistaisi jos tulisit kadulla vastaan.", johon tämä kommentoi "Kiitos kaunis kehuista. Kokeilin vähän uutta meikkaustyyliä :)"
Se kun tuttavani kertoo yksityiskohtaisesti moneen kertaan kuvien kera ja vaihe vaiheelta elämänsä jostain henkilökohtaisesta tapahtumasta , joka hänen mielestään on maailman mielenkiintoisin, mutta ei tajua, että suurin osa ihmisistä ei välitä ja ei ymmärrä. Kuvittelee myös kaikkien heti tajuavan, mistä on kyse. Lisäksi hän voi jakaa jonkun esim. rasistisen jutun jonkun muun sivulta tajuamatta, että se ei ole soveliasta muiden mielestä.
Tavallista toimistotyötä tekevien hehkutus työstään.
"Tänään taas keksittiin uusia ideoita! Benchmarkataan, jalkautetaan ja pannaan tavoitteenasetanta tulille. Tästä on hyvä jatkaa! #Mondaymotivation."
MItä se työ käytännössä on, se ei noista päivityksistä selviä. Varmaan jotain kirjanpitoa, mainostekstien suunnittelua tms. mitä kaikissa firmoissa "jalkautetaan" ja "benchmarkataan" ihan samalla lailla.
Avautumiset, kun porukalla on se 300 kaveria siellä
Vierailija kirjoitti:
Tavallista toimistotyötä tekevien hehkutus työstään.
"Tänään taas keksittiin uusia ideoita! Benchmarkataan, jalkautetaan ja pannaan tavoitteenasetanta tulille. Tästä on hyvä jatkaa! #Mondaymotivation."
MItä se työ käytännössä on, se ei noista päivityksistä selviä. Varmaan jotain kirjanpitoa, mainostekstien suunnittelua tms. mitä kaikissa firmoissa "jalkautetaan" ja "benchmarkataan" ihan samalla lailla.
Jalkauttaminen on kädettömien hommaa.
Mulla on tuttava, jonka on jaettava päivän jokainen hetki. Eli postauksia tulee monta päivässä.
Ei mitään mielenkiintoa, jos joka viikonloppu tulee identtiset ulkoilukuvan kullan kanssa. Joka ikinen viikonloppu sama hiekkaan piirretty sydän ja halailukuva. Välillä aamiaisleipä tai tulppaanikimppu. Ja puhutaan 45-vuotiaista, ei teineistä. Mutta tämä ihminen ei ilmeisesti koe olevansa olemassa, jos ei ole Suomessa. Joskus mietin, että mikä syy on alleviivata rakkauttaan vielä vuosien jälkeen. Meneekö huonosti vai haluaako tehdä exänsä kateelliseksi?
Omien sanomistensa postailu, että tapahtui niin ja niin ja siihen minä sanoin että - ja pitkä selostus-.
Mitä siihen vastaa? Voi että olit nokkela, hyvä että kerroit kaikille jotka ei ollut paikalla ja kuullu.
Omien postauksien juttujen korostaminen silleen että ei voi vaan esim postata jotain tekstiä tai kuvaa ja antaa ihmisten ajatella mitä ajattelee vaan pitää kirjoittaa että "laitan tämän kuvan koska minähän olen sellainen että.."
Kukaan ei kysynyt, ja ihmiset näkee kyllä oletko räväkkä tai erilainen tai tms tms, ei sitä tarvi aina mainostaa.
"kaikki jotka mua vähänkin tuntee tietää että mähän sanon suoraan"
(muut ei saa sanoa)
"näköjään se joitakin ärsyttää mutta minähän olen sitä mieltä että -"
(kukaan ei ole kyseenalaistanut mitään vielä)
Sellaiset, joissa valitetaan muiden somejutuista, esim. nyt kiertävistä haasteista.
Tai: ei tykätä toisen julkaisuista tai kirjoiteta mitään muuta kuin silloin tällöin jotain piikittelevää, josta kyllä näkee, että seurattu on tarkkaan.