Eikö outoa, ettei yhtään pysty suunnittelemaan esim ensi kesää?
Tai toki suunnitella voi, mutta toteutuuko. Miltä maailma näyttää kesällä, hoitohenkilökunnalta varmaan ainakin lomat perutaan, kuten Italiassa nyt tehdään. Ollaanko edes elossa?
Hui ja numerosarja tuossa lahaalla vaatii nyt kuusi kuusi kuusi….
Kommentit (29)
Jaa mihin sitä foliota tarvii, meinaatko että korona on vaan joku toimintahäiriöisten keksimä pelko?
Mä oon ostanut liput parille festareille ja hotelli on varattu ulkomailta perhelomaa varten.
Sen hotellin voi perua ilmaiseksi vielä kesällä jos näyttää että korona pilaa suunnitelmat.
Ajattelin muutenkin kyllä perua ja vaihtaa halvempaan kun näyttää tarjouksia ja ale-koodeja tulevan.
Lentoja en vielä osta, seurataan tilannetta. Sitten pitää vaan lähteä kotimaata kiertelemään, jos ulkomaille ei pääse.
Ja onhan ne festarit kuitenkin 🤘🤘
Harvoin olen päässyt muutenkaan suunnittelemaan kesääni, kun se on aina mennyt töissä. Ja onhan tämä kesään mennessä jo kiertänyt maapallon.
Nyt just kannattaa matkustaa suosituimpiin kohteisiin, niin tiellä ei pyöri joukoittain muita turisteja. Esim. San Marcon tori ei koskaan ole ollut noin autio!
Normaalisti saat kulkea ruuhkassa ja kuikuilla Mona Lisaa vain heikkona häivähdyksenä kiinalaisten takaa. Tai jonottaa museoihin ja kirkkoihin päivän.
Eli onkohan ensi kesänä mitään festareita, en olisi niin varma.
Vierailija kirjoitti:
Nyt just kannattaa matkustaa suosituimpiin kohteisiin, niin tiellä ei pyöri joukoittain muita turisteja. Esim. San Marcon tori ei koskaan ole ollut noin autio!
Normaalisti saat kulkea ruuhkassa ja kuikuilla Mona Lisaa vain heikkona häivähdyksenä kiinalaisten takaa. Tai jonottaa museoihin ja kirkkoihin päivän.
Mutta eikö Louvre ole nyt suljettu? Näin muistan lukeneeni.
Jos en ole kuollut koronaan, niin yritän ensi kesänä oleskella mökillä kaukana kaikista ihmisistä niin paljon kuin mahdollista. Kerran viikossa käy pikaisesti kyläkaupassa, mutta muuten pysyn erossa ihmisistä, pyöräilen, patikoin, soutelen, uin ja saunon.
Pitäisi synnyttää, toivottavasti mahtuu sairaalaan! Onneksi tunnen yhden kätilön, joka jopa asuu lähellä, jos sairaalat ovat täynnä koronapotilaita.