Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä naisen (arki)olemuksessa viittaa siihen, että nainen on peto sängyssä?

Vierailija
08.03.2020 |

Miehet, kertokaa oletteko aavistaneet/huomanneet naisesta tällaista ja se on osoittautunut oikeaksi?

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelytyyli.

Vierailija
2/84 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ruokahalu. Ei mikään salaatinsyäjä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa peto sängyssä?

Vierailija
4/84 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puheet tuntuu keskittyvän kovasti seksiin ja seksikkäisiin ruumiinosiin.

Vierailija
5/84 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peto on kuin hai

Vierailija
6/84 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

emt, yks mies kerran sano "sun kaa seksi olis varmaan ku joltain toiselta planeetalta :DDDDDD"

:DDDDDDDDDD Se mies jostain sai päähänsä, että oon joku hirvee seksipeto. :'DDD

Ja ehkä voin ollakki, mut emmä nyt 247 oo joka ikiselle vastaan tulevalle valmiudessa, sehän olis sillon pelkkää näytelmää... :))) se, esittääkö on eri asia kun että on oikeastikki. :)

mut ei KUKAAN ole kaikkien kanssa, jollei sitten esitä.

Jos valikoi vaan ne, jotka haluaa, niin sillon voi ollakkin, koska sillon jos valikoi niin vaan sillon voi olla halujakin just sille ihmiselle. Jos ottaa kaikki, tai nai rahasta, niin sillon se ihminen vaan esittää.

Vierailija
7/84 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin vaikutan ehkä vähän ujolta ja kiltiltä nösväkkeeltä enkä tykkää koskea vieraisiin enkä harrasta ikinä irtoseksiäkään, mutta sitten oman kanssa on kyllä villiä, energistä ja vapaata. 

Vierailija
8/84 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvä nauru, karismaattinen läsnäolo, silmiin katsominen, ruoka ja juoma maistuu.

Vierailija
9/84 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujo ja syntinen katse.

Vierailija
10/84 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venus dimples 👍

Vierailija
11/84 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelytyyli.

-eli millanen :DDD löntystelijä vai opetellu jonkun catwalk kävelyn? =D

Vierailija
12/84 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävelen kuin puupökkelö mutta oon hyvä sängys

Vierailija
13/84 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkumistapa. Kunnolliset itsevarmat liikkeet ja eleet. Jollei normitilanteessa uskalla liikehtiä kunnolla ja vapautuneesti niin ei se muutu sängyssä.

Vierailija
14/84 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petous lienee usein käytännössä heittäytymistä, leikkisyyttä ja itsevarmuutta. Iloinen ja rento luonne kielii siitä, että näitä ominaisuuksia voi löytyä vällyjen välissä. Jos nyt ihan täysin ulkoinen piirre pitäisi sanoa, niin suurimmalla todennäköisyydellä normaalipainoinen nainen normaalilla rasvaprosentilla on peto. Jos nainen on kovin laiha tai kovin timmi salimimmi, niin tuollainen vartalo on usein aikaansaatu neuroottisuudella, stressaamisella ja kurinalaisuudella. Jos taas nainen on lihava, itsetunto on useammin huono eikä uskalleta heittäytyä. Toki poikkeuksia on sekä laihoissa, timmeissä että lihavissa, eivätkä kaikki normaalipainoiset ole petoja.

Vierailija
15/84 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peto sängyssä ei ole lahna

Vierailija
16/84 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävelytyyli.

Totta, jos nainen kävelee kuin ankka niin se on varmasti rangaissut rakkaudenonkaloaan rajusti sängyssä.

Vierailija
17/84 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laajat kaaret

Vierailija
18/84 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen on aina hallittu ja kontrolloi itseään, tuskin heittäytyy sängyssäkään. Jos tanssiessa irrottelee, sama saattaa toistua makkarinkin puolella. 

Vierailija
19/84 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa "olla peto sängyssä"? Onko sille joku tarkka määre vai voiko jokainen itse määrittää mitä se on? Kas kun minulla ja sinulla ja Hentun Liisalla todennäköisesti on hyvinkin eri käsitys ja ymmärrys milllainen on vällypeto.

Vierailija
20/84 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin vaikutan ehkä vähän ujolta ja kiltiltä nösväkkeeltä enkä tykkää koskea vieraisiin enkä harrasta ikinä irtoseksiäkään, mutta sitten oman kanssa on kyllä villiä, energistä ja vapaata. 

Sama! Ja tekee mieli kokeilla aivan kaikkea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi