Jenni Vartiaisen imetyskuva Naisten päivän kunniaksi - nyt tais osua napakymppiin!
Mun mielestä todella tyylikäs ja kaunis kuva, ja kertoo miten luonnollinen tämä imetystapahtuma on. En yleenäs Jennin kuvia katsele mutta tää osu ja uppos.
https://www.instagram.com/p/B9ehxRch_aX/
Kommentit (54)
Kyllä on kiireistä elämää kun pitää imettää ja meikata samaan aikaan. Jenni taitaa pelätä uransa puolesta, kun kokoelma floppasi ja se uusi mitätön biisi. Nyt pitää pysyä pinnalla vaikka vauvan kustannuksella jos ei muuten???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullekin kerrottiin neuvolasta että on tärkeää imetyksen aikana että vauva ja äiti katsovat toisiinsa ja ovat läsnä toisilleen. Mutta kun minun vauvani piti silmät kiinni syödessään rinnasta maitoa. Mitä minä tuijotan silmät kiinni syövää vauvaa?
Meillä tätä katsekontaktin merkitystä teroitettiin tasavertaisuuden nimissä myös isälle ja oikein patistettiin, että isänkin on annettava ihokontaktia. Ensimmäisenä viikkona ei suositeltu vauvan pukemista juuri lainkaan ja nukuttamista omassa pedissä, vaan paikka oli aina äidin ja isän rinnalla. Sillä on monia elintärkeitä vaikutuksia niin lapseen kuin vanhempiin.
Meillä myös tasavertaisuuden nimissä mies tulee välillä tuuraamaan, ottaa katsekontaktin ja keskittyy vauvaan kun imetän. Itse voin tällöin lukea uutisia tai juoda kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on kiireistä elämää kun pitää imettää ja meikata samaan aikaan. Jenni taitaa pelätä uransa puolesta, kun kokoelma floppasi ja se uusi mitätön biisi. Nyt pitää pysyä pinnalla vaikka vauvan kustannuksella jos ei muuten???
Kärsikö se vauva tuossa äitinsä sylissä kovinkin paljon?
EN VAIN YMMÄRRÄ! Äidit ovat aina vauvoineen väsyneitä ja uupuneita eivätkä jaksa tehdä mitään. Sitten kun joku äiti jaksaakin välillä tehdäkin ja näyttää yhä kauniilta, niin on se teidän mukaan VÄÄRIN.
Lapsen imetyksestäkin tehty jo julkista tissihifistelyä valokuvin.
Tämä nykyaika.. .
Ykistyisyys ja intimiteetti on kaunista.
Voi herranjumala miten negatiivista keskustelua. Onko täällä yksi ja ainoa henkilö, joka näkee tuossakin kuvassa pelkkää negatiivista? Ilme on semmonen, koska meikataan ja vauva on voinut herätä uniltaan syömään. Kyllä tässä muutkin on tehneet muuta kesken imetyksen ja ihan normaaleja lapsia kasvanut.
Kiire on nykyään trendikästä. Niin se imettäminenkin pitää trendin mukaan hoitaa siinä sivussa. Kiireinen nainen ei nykypäivänä jää hoitamaan vauvaa vaan bisnekset jatkuu. Se on sitä tasa-arvoa!
Kateelliset nahkalapasten omistajat täällä taas tuovat esiin omaa erinomaisuuttaan. ”Kyllä minä vaan tuijotan kokoajan vauvani”. ”Kyllä minä vaan olen niin paljon parempi äiti”.
Kuva on hyvä ja vangitsee varmasti Jennin elämän tämän hetkisenä.
Miksi tämä kuva piti edes julkaista. Sometkkäyksiä??? Mainontaa jollekin tulevalle? Iltalehtien pääsy?? Kiireen ja tehokkuuden esittely? Vauvan esittely? Tissin esittely?
Jenni on niin monta kertaa lehdissä kertonut olevansa uupunut ja kertoi, että oli helpottunut, kun levy yhtiö pakotti tauolle. Miksi oi miksi nyt pitää painaa työtä kun pienessä vauvassa on jo itsessään ihan riittävästi. Uupumustaustan kanssa ei oikein hyvä yhdistelmä.
Vauvan isä ei voi työskennellä Suomessa matalan palkkatason takia. Kertoi lehtihaastattelussa. Jennin piti muuttaa miehen takia Jenkkeihin. Missä hänellä ei ole turvaverkkoa. Ei neuvola palveluita. Kohta tosiaan voidaan puhua uupumuksesta.
Imettää voi julkisissa paikoissa ja kuvissa myös imetyspaidan kanssa, niin ei tarvi rintoja samalla esitellä kaikelle kansalle. Voisi ajatella pojan tulevaisuutta, tästäkin kuvasta voi joku poikaa joskus kiusata. Varmaan jotain markkinoitavaa on tulossa lähiaikoina kun pitää julkisuutta saada.
Vierailija kirjoitti:
Näin naistenpäivän kunniaksi voitaisi nostaa malja äitiydelle ja naisten asemalle tässä yhteiskunnassa.
Tänä tasa-arvon aikakautena nainen saa kouluttautua ja luoda itselleen uran. Nainen saa olla 9kk äitiyslomalla keskittyen vauvaan ja katsekontaktiin imetyksen aikana samalla kun huolehtii ettei saavutettu koulutus, työ, ammattitaito ja asema valu hukkaan kuin hiekka sormien välistä. Naisella on myös oikeus huolehtia siitä ettei kropassa näy merkit raskaudesta tai äitiyden ihanuudesta. Ihanan äitiysloman jälkeen nainen saa jatkaa uraansa ja kasvattaa lapsensa niin ettei se häiritse työtä tai uraa.
Ihanaa naistenpäivää kaikille! Muistetaan keskittyä vauvaan!
Äideille ja äitiydelle nostetaan malja äitienpäivänä toukokuussa. Naistenpäivänä nostetaan malja kaikille naisille, myös lapsettomille, jotka liian usein unohdetaan kokonaan.
Miksei malta pitää äitiyslomaa ja keskittyä vauvaan, kun niin kauan PN tätä toivonut. Rahaa olisi olla ja töitä on jo tehnyt ja ehtii tekemään. Miksi pitää koko ajan suorittaa elämää. Imettää ja meikata samaan aikaan. Tehdä töitä ja imettää. Vauvavuosi menee muutenkin niin nopeasti ohi.