Nokipannukahvien keittäminen kerrostaloasunnossa!
Onko vinkkejä? Haluaisin kovasti juoda nokipannukahvit aamuisin, mutta en tiedä miten se onnistuisi!
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Et halua. Korkki kiinni nyt.
En ole juonut alkoholia viikkoon!
Ap
Laita tulet wc-pönttöön, niin kahvin valmistuttua hiilloksesta pääsee kätevästi eroon vain vetämällä nupista.
Pihalle grilli tulille ja pannu porisemaan 👍
Avotuli ei ihan heti onnistu, mutta hankit kahvipannun ja kuumennat ne kahvit liedellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole juonut alkoholia viikkoon!
Ap
Lopeta heti paikalla tuo valehtelu!
Duudsonit tekivät nuotion talon sisälle. Ehkä jakso löytyy vielä jostain niin voit katsoa ohjeita ja vinkkejä.
Mulla on kaasuliesi mut se palaa vaan sen verran puhtaasti, ettei tahdo nokea tulla. Mut muutenhan se on avotuli kyllä :D
Osa niitä pieniä lämpökynttilöitä. 5 sellaisella alkaa pannu porisemaan ja voi käytätä monta kertaa.
Samalla tavalla, kuin muutama vuosi sitten vuosaaressa eräs ulkomailta tullut perhe. Tee tulet sähköuuniin. Risuja metsästä sytykkeiksi🔥
Vierailija kirjoitti:
Laita tulet wc-pönttöön, niin kahvin valmistuttua hiilloksesta pääsee kätevästi eroon vain vetämällä nupista.
Pönttö halkesi, ei kun pyttyostoksille! Saako wc-istuinta kuljettaa raitiovaunulla?
Ap
Eräs vihtiläinen ulosteenkantaja on expertti näissä nokipannukahvijutuissa. Kannattaa ottaa Eeroon yhteyksiä.
No porvoosta iltaa! Mutta sainpahan ainakin hyvät naurut...
Jospa tyytyisit trangiaan? Ei ole sama, mutta antaa hieman retkifiilistä! Voit vaikka keitellä parvekkeella, raittiissa ilmassa :D
Ei oo makueroa kahvipannuun liedellä, joka on oma tapani keitellä kahvit. Ei oo vaikeeta, jopa sinä varmasti opit sen. Ekaksi ostat liedelle sopivan kahvipannun ja pannujauhettua kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo makueroa kahvipannuun liedellä, joka on oma tapani keitellä kahvit. Ei oo vaikeeta, jopa sinä varmasti opit sen. Ekaksi ostat liedelle sopivan kahvipannun ja pannujauhettua kahvia.
Ai jopa minä? Pidätkö minua jotenkin tyhmänä vai? Kiitos kuitenkin hyvistä vinkeistä!
Ap
Olawikin harrastaa nokipannukahveja!
Pannu uuniin, alle savustuslastuja ja jesarilla luukku tiiviiksi. Nauti!