Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka riitelette?

Vierailija
26.06.2006 |

Huudatteko molemmat?Heittelettekö tavaroita?Kuinka riita loppuu?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten alan itkeä eikä siitä tule loppua. Yritän jossain vaiheessa pyytää myös anteeksi.

Sitten joskus myöhemmin keskustelemme.

Vierailija
2/4 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin päivällä laittanut miehelle tekstiviestinä arvoituksen

" Kuka istuu saunassa pää koivunoksien peitossa? -vastapäinen mies" Ja se oli miehestä hauska ja hän laittoi minulle takaisin viestin " Minne sheikki menee kesälomalla? -Ruotsiin" .

Illalla sitten kun tulin kotiin, sanoin etten ollut tajunnut tuota vitsiä ja mies selitti, että sen oli tarkoitus olla hauska juuri siksi koska siinä ei ollut mitään järkeä (täh?) ja koska monet kuuluisat komediennetkin sanovat samanlaisia vitsejä..

Sitten tokasisin, että " anteeksi nyt vaan, mutta et todellakaan ole verrattavissa heihin" ja hän loukkaantui ja melkein huusi että " sinä etä taas tajua mistään mitään" Ja raivosi vähän aikaa kuinka näppäilyni tietokoneella häritsi häntä suuresti ja kääntyili vihaisesti sängyssä (oli alkamassa nukkumaan).

Vaihdoimme muutamat äkäiset sanat kuten " turpa kiinni" (mies hiukan huutavalla äänellä, josta suutun koskan vauva nukkuu), kunnes mies sitten hetken hiljaisuuden jälkeen sanoi, että oli asentanut koneelle uuden virusohjelman, ja riitä jäi.

Tällaisia riitamme ovat lähes aina. Eli joku pikkujuttu ja sitten pientä sanaharkkaa kunnes mies kuittaa riidat sanomalla jotain neutraalia. Ei anteeksi pyytelyitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä suutun-huudan-vittuilen ja poraan. MIes naureskelee ja pysyy rauhassa ja riita kuihtuu usein siihen kun muakin rupee naurattamaan.

Toisaalta hyvä näin, toisaalta ei...

Vierailija
4/4 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on monen vuoden harjoittelun tulos kylläkin et pystyy jälkikäteen ratkomaan erimielisyydet, elämä opettaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan