Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luuletko selviäväsi koronaviruksesta - miksi luulet?

Vierailija
08.03.2020 |

Eläkeläiset, maaseudulla asuvat, sairaat ja huonokuntoiset voivat olla koronaviruksen uhreina.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saan viruksen, todennäköisesti kuolen. Minulla on ŕytmihäiriöitä. Yritän pysytellä kotona, että selviäisin hengissä. Lapseni ovat aikuisia ja tulevat toimeen omillaan. Rahaakin on heille jemmattu. Joskus täältä lähdetään.

Vierailija
42/45 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen yhtä pitkä kuin paksu, ketjupolttaja jo yli kolmekymmentä vuotta ja alkava keuhkoahtaumatauti. Olen lisäksi alkoholin suurkuluttaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä saanut edes influenssaa, joka on paljon yleisempi. Aika pieni todennäköisyys olla samassa tilassa sairastuneen kanssa samaan aikaan, jos poistuu kotoa 1-2x viikossa eikä käy terveysasemilla, kouluissa tms. Julkisen liikenteen sarjalipunkin jätän nyt uusimatta ja siirryn yksityisautoiluun. Bussissa näkee välillä sellaisia sarjapärskiviä etenkin vanhuksia, että ei mitään rajaa.

Vierailija
44/45 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maaseudun tupptkyliin se corona viimeisenä tulee. Täällä ei ole tapana lähteä kinukkilaan.

Odottele vaan. Kyllä se sut löytää ennen kesää.

Se löytää sut maitotölkkien, leipäpussien, olut-tölkkien yms pintojen kautta.

Virukset elävät hyvin vähän aikaa pinnoilla ja kuolevat ihan tavallisilla siivoustoimilla.

Vierailija
45/45 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huolestuttaa. Olen 43v. ja mulla on krooninen autoimmuunisairaus, johon saan immunosuppressiivista lääkitystä. Ja yhdellä lapsistani on astma ja vanhalla tupakoivalla äidilläni todettiin juuri keuhkoahtaumatauti. Kaiken lisäksi työssäni olen kontaktissa suuren ihmismäärän kanssa. 

Toisaalta koitan pysyä rauhallisena ja luottaa terveydenhuoltoon. Todennäköisempäähän se kuitenkin on, että lapseni ei kuole ja minä en kuole. Äitini kohdalla en ole todennäköisyyksistä perillä.. :(