Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KORONA ja kenen puolesta olet eniten huolissasi?

Vierailija
08.03.2020 |

Kenen puolesta olet eniten huolissasi? Perustele kantasi!

KORONA ja kenen puolesta olet eniten huolissasi?

Vaihtoehdot

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten siksi, että olisi hirveää jos he sairastuvat vakavasti, vammautuvat tai kuolevat, mutta myös siksi lasten, että he kärsivät jos vanhemmat tai isovanhemmat kuolevat.

Vierailija
2/43 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien vanhempien, ovat jo yli seitsenkymppisiä ja tuon ikäisillä on iso kuoleman riski jos Koronan saavat.

Vierailija
4/43 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono kysely. Listalta puuttui todella monelle ihmiselle tärkeä vastausvaihtoehto eli LEMMIKKIELÄIMEN puolesta.

En jäisi suremaan, jos oma isä tai oma sisarus kuolee. Isovanhemmat on jo kuolleet. Ex-puolisoiden perään en jäisi suremaan.

Kyllä ne nuo lemmikkieläimet ovat minulle kaikein läheisimmät.

Vierailija
5/43 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono kysely. Listalta puuttui todella monelle ihmiselle tärkeä vastausvaihtoehto eli LEMMIKKIELÄIMEN puolesta.

En jäisi suremaan, jos oma isä tai oma sisarus kuolee. Isovanhemmat on jo kuolleet. Ex-puolisoiden perään en jäisi suremaan.

No onneksi teidän on mahdollista kommentoida tähän vastauksenne!

Vierailija
6/43 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin sukulaisen. Olen huolissani sekä omista kahdesta isovanhemmasta että poikaystävän äidistä. Poikaystävän äidillä on paljon sairastelutaustaa ja omat isovanhempani ovat vanhoja ja monisairaita. Eivät tosin muutenkaan elä varmaan viittä vuotta pidemmälle.

Vierailija
7/43 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni ei ole terve, joten hänen vuoksi olen eniten huolissani. Omat vanhempani asuvat lappilaisessa pikkukylässä ja ovat tarvittaessa täysin omavaraisia. Onneksi! ♥️

Vierailija
8/43 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/43 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljen lapsen puolesta eniten. Sairastelee paljon ja joutuu monesti sairaalaan sellaistenkin vuoksi mitkä on muilla ihan pikkujuttuja.

Vierailija
10/43 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ulkomailla töissä olevan puolison puolesta. Jos hän sairastuu, hän on siellä kaukana ihan yksin, en voi oikein lähteä sinne häntä hoivaamaan ja varmaa tartuntaa saamaan.

Aikuiset lapset varmaan selviäisivät taudista. 

Äitini on riskiryhmää, mutta asuu onneksi niin korvessa että tartunta ei ihan todennäköinen ole. 

Vierailija
11/43 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronanpelko on ihana asia!

Vierailija
12/43 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronahullu kirjoitti:

Koronanpelko on ihana asia!

Saadaankohan psykiatriaan uusi tautiluokitus f987655 koronahulluus

Ja ne ovat siis niitä ketkä kiiluvin silmin julistavat että korona on ihana asia 8-D

Vierailija
13/43 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin että en kenenkään. Tunnen muutamia riskiryhmään kuuluvia (ikä tai diabetes) joiden kuolema olisi kova isku parille rakkaalle ihmiselle. En vain osaa murehtia tällaista ennen kuin se tapahtuu.

Vierailija
14/43 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/43 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää että itseni, kuulun riskiryhmään tai useampaan. Pieniä lapsiakin on, mutta kuulemma lapsille ei ole vakava sairaus niin en siitä stressaa. En toki toivo, että kukaan lähipiiristä sairastuu.

Vierailija
16/43 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä jollain lemmikkieläimillä. Niitä saa uusia. Sukulaisia, perhettä ja muita läheisiä ei korvata millään.

Vierailija
17/43 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eniten huolissani Suomen hallituksen ja heidän perheiden puolesta. Ihan sama vaikka koko muu Suomi tuhoutuisi, niin he eivät saa sairastua, kärsiä tai kuolla.

Vierailija
18/43 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä jollain lemmikkieläimillä. Niitä saa uusia. Sukulaisia, perhettä ja muita läheisiä ei korvata millään.

Aina voi tehdä uusia lapsia tai adoptoida, ja hankkia uuden puolison. 

Vierailija
19/43 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No saahan lapsia ja puolisoitakin uusia. 

Vierailija
20/43 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien niiden, jotka eivät vieläkään ymmärrä sitä että tässä on nyt kyse ihmiskunnan historian pahimmasta katastrofista sitten mustan surman. En voi uskoa silmiäni että näen ihmisten liikkuvan julkisilla paikoilla ilman huolta huomisesta. Voi kunpa he tietäisivät millainen täystuho odottaa nurkan takana ja että normaalia maailmanjärjestystä on enää muutama päivä jäljellä. Olen yrittänyt saada läheiseni tajuamaan tilanteen vakavuuden, mutta he hokevat vain sitä että koronaa on vain Kiinassa ja Italiassa, eihän meille Suomessa noin voi käydä, tai sitä että kausi-influenssa on vaarallisempi, kun viranomaiset kerran niin sanovat. Välillä minulle tulee sellainen olo että ihan oikein heille, sitä saavat mitä tilaavat. En kuitenkaan haluaisi heidän kuolevan :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi