Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruusufinnin hoito

Vierailija
08.03.2020 |

Mikä on auttanut teillä jatkuvaan punoitukseen?

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Ahava-sarjan suolapitoisia tuotteita ja ne auttavat minulla hyvin.

Vierailija
22/66 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hunajalla ohuelti sively iltaisin, tehonnut paremmin kuin rozasol tai kuuri, kaikki muu ihon kemikaalit minimiin . Jos menee tosi pahaksi niin sinkkivoide ( tosin ei voi lähtee ihmisten ilmoille)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäkääpä kosmetologille valoimpulssihoitoa ruusufinnialueelle. Kaikki eivät välttämättä suostu antamaan sitä kasvojen alueelle, sillä valoimpulssia käytetään lähinnä ihokarvojen pidempiaikaiseen poistoon esimerkiksi säärissä tai muualla vartalolla. Mutta sellaista iho-ongelmaa ei ole, johon ei valoimpulssi auttaisi. Toimii myös akneen ja atooppiseen suomuilevaan ja kutisevaan ihoon, jopa sienitulehdus on minulla lähtenyt valoimpulssilla. Ainoa haaste on löytää kosmetologi, joka suostuu antamaan hoitoa kasvoille tai jollain tavalla infektoituneelle ihoalueelle.

Sairaaloissahan annetaan myös valohoitoa eri ihosairauksiin, mutta sellaiseen hoitoon on vaikea päästä ja se on kallista. Se valohoito ei ole kuitenkaan samaa, mitä kosmetologien valoimpulssihoito on.

Vierailija
24/66 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyytäkääpä kosmetologille valoimpulssihoitoa ruusufinnialueelle. Kaikki eivät välttämättä suostu antamaan sitä kasvojen alueelle, sillä valoimpulssia käytetään lähinnä ihokarvojen pidempiaikaiseen poistoon esimerkiksi säärissä tai muualla vartalolla. Mutta sellaista iho-ongelmaa ei ole, johon ei valoimpulssi auttaisi. Toimii myös akneen ja atooppiseen suomuilevaan ja kutisevaan ihoon, jopa sienitulehdus on minulla lähtenyt valoimpulssilla. Ainoa haaste on löytää kosmetologi, joka suostuu antamaan hoitoa kasvoille tai jollain tavalla infektoituneelle ihoalueelle.

Sairaaloissahan annetaan myös valohoitoa eri ihosairauksiin, mutta sellaiseen hoitoon on vaikea päästä ja se on kallista. Se valohoito ei ole kuitenkaan samaa, mitä kosmetologien valoimpulssihoito on.

Onko kirjoittaja itse ruusufinnipotilas ja saanut valoimpulsseilla avun ruusufinniin? Valoimpulsseilla iho kuumennetaan nopeasti. Olisi erikoista, jos se auttaa kun ruusufinnissä nimenomaan kehotetaan välttämään kuumuutta ja auringonvaloa...

Vierailija
25/66 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jätin vehnän kokonaan pois vatsaoireiden takia, ihoon ei sitten minkäänlaista vaikutusta. Just ostin apteekista jotain uudenlaista naamarasvaa, kun kevätaurinko saa naaman helottamaan punaisena. Saa nähdä, toimiiko.

Vierailija
26/66 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kirjoitti:

Hunajalla ohuelti sively iltaisin, tehonnut paremmin kuin rozasol tai kuuri, kaikki muu ihon kemikaalit minimiin . Jos menee tosi pahaksi niin sinkkivoide ( tosin ei voi lähtee ihmisten ilmoille)

Käytätkö mitään muuta kuin näitä? Kosteusvoide GTA? Millä putsaat? Oletko saanut punoitukseen kokonaan pois?

Vierailija
27/66 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokavalio. Vehnä pois ja sokeri. Paljon terveellisiä, kehoa viilentäviä ruokia esimerkiksi kurkkua, avokadoa, kalaa, lehtipersiljaa jne.

Aloita vahva maitohappobakteeri, gefiluksella on.

Suosittelen vahvasti katsomaan kosmetiikkatuotteitasi. Ihosi on herkistynyt ja ärtynyt, se tarvitsee nyt erityistä hoitoa. Sulfaatit pois, ärsyttävät tuotteet pois. Hammastahna myös sulfaatittomaksi. Suosittelen kääntymään kokonaan luontaiskosmetiikan puoleen. Esse-tuotemerkillä on sensitive sarja, puhdistusmaito, toner ja rasva. Myös Dr.Hausckalla on hyviä tuotteita. Jätä muut pois ja anna ihon rauhoittua.

Kokeile tätä n. Kolme kuukautta. Pitäisi auttaa.

Luin Essen tuoteselosteita ja yllätyin kun tuotteissa on alkoholia. Eikö ruusifinnissä jossitella alkoholittomia tuotteita?

Vierailija
28/66 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossitella=suositella

Vierailija
29/66 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kirjoittaja itse ruusufinnipotilas ja saanut valoimpulsseilla avun ruusufinniin? Valoimpulsseilla iho kuumennetaan nopeasti. Olisi erikoista, jos se auttaa kun ruusufinnissä nimenomaan kehotetaan välttämään kuumuutta ja auringonvaloa...

Valoimpulssissa ei kuumenneta ihoa, vaan impulssi ohjataan karvaa pitkin karvatuppeen. Valoimpulssi ei polta ihoa, eikä se ole auringonvaloa.

Minulla on ollut taipumusta ruusufinniin aiemmin, mutta eipä ole valoimpulssin jälkeen näkynyt. Tosin silloin kun olen valoimpulssihoitoa saanut, ei ollut ruusufinniä. Olen hoitoa saanut laajoille ihoalueille, ja kokemukseni on se, että se auttaa kaikkiin mahdollisiin iho-ongelmiin. Sori siitä. (Kenenkään ei ole pakko kokeilla, jos ei halua.)

Vierailija
30/66 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin kirjoitti:

Käytätkö mitään muuta kuin näitä? Kosteusvoide GTA? Millä putsaat? Oletko saanut punoitukseen kokonaan pois?

Ei mitään sen kummempia putsaamisia , suihkussa vesipesu, kasvovesi jos ei suihkuu. Mahdollisimman vähän käsittelyä. Ei myöskään meikkiä käytössä

Vierailija
31/66 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vehnä ja maito pois, juo paljon vettä ja syö sinkkiä ja muuta ihon kuntoa kohottavaa vitamiinia ja mineraaleja. 

Vierailija
32/66 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valoimpulssissa ei kuumenneta ihoa, vaan impulssi ohjataan karvaa pitkin karvatuppeen. Valoimpulssi ei polta ihoa, eikä se ole auringonvaloa.

Minulla on ollut taipumusta ruusufinniin aiemmin, mutta eipä ole valoimpulssin jälkeen näkynyt. Tosin silloin kun olen valoimpulssihoitoa saanut, ei ollut ruusufinniä. Olen hoitoa saanut laajoille ihoalueille, ja kokemukseni on se, että se auttaa kaikkiin mahdollisiin iho-ongelmiin. Sori siitä. (Kenenkään ei ole pakko kokeilla, jos ei halua.)

Minulta on poistettu ihokarvoja valoimpulssilla moneen kertaan ja kyllä se iho kuumenee ja helposti punoittaa käsittelyn jälkeen. Jos teho on liian suuri, iho voi jopa palaa. Siksi ihmettelen asiaa... Mihin alueelle kasvoja sinulle annettiin sitä valoimpulssia? Ja miten onnistuit saamaan ruusufinnin jo sitä ennen kokonaan pois kun kyseessä on aikalailla krooninen sairaus?

Vierailija
33/66 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin kirjoitti:

Ei mitään sen kummempia putsaamisia , suihkussa vesipesu, kasvovesi jos ei suihkuu. Mahdollisimman vähän käsittelyä. Ei myöskään meikkiä käytössä

AP. Minun on ihan pakko käyttää meikkivoidetta töissä. Alkuun kun en käyttänyt, lapset kyseli miksi nenäni on punainen. Se todella erottuu paloauton punaisena. Ja harmittaa kun saatetaan epäillä alkoholistiksi, vaikken käytä lainkaan alkoholia tämän vaivan vuoksi. Hiihtämistä en suostu lopettamaan, enkä muutakaan hikiliikuntaa.

Vierailija
34/66 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla Medik8-sarjan punoittavalle iholle tarkoitetut tuotteet ovat auttaneet. 

Vierailija
35/66 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin kirjoitti:

Entä aurinkovoide? Kai sitä sentään, kun ruusufinnissä suositellaan aurinkosuojaa. Ja jos käytät, niin mikä ei ärsytä ihoa?

Vierailija
36/66 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulta on poistettu ihokarvoja valoimpulssilla moneen kertaan ja kyllä se iho kuumenee ja helposti punoittaa käsittelyn jälkeen. Jos teho on liian suuri, iho voi jopa palaa. Siksi ihmettelen asiaa... Mihin alueelle kasvoja sinulle annettiin sitä valoimpulssia? Ja miten onnistuit saamaan ruusufinnin jo sitä ennen kokonaan pois kun kyseessä on aikalailla krooninen sairaus?

Tehoa voi säätää. Oma kosmetologini on sairaan varovainen, käskee laittaa kylmähauteita vielä kotonakin ja kyselee koko ajan hoidon aikana, eihän polta. Minun ihoni sietää valoimpulssia hyvin täydellä tehollakin. Tosin kasvoille sitä ei täydellä teholla annettu.

Kyllähän ruusufinni lähtee välillä poiskin, ei se ainakaan minulla jatkuvasti naamassa ollut. Aika paljon sen esiintyminen oli vuodenajasta kiinni ja näin naisena myös hormoneista, väittäisin. Saippuapesu ja meikit pois, ja myös kosteusvoiteet tai muut rasvat. Kun ihoa oikein kiristi, käytin asetyylisalisyylihappoa sisältävää seerumia.

Minullahan on ollut kaikki mahdolliset näpyt ja tulehdukset naamassa, normaaliaknea, märkärupea, perioraalidermatiittia ja ruusufinniä. Pahimmillaan hoitaminen on ollut aika vaikeaa, kun naamassa on monenlaista menossa. Siksi joutuu aika ennakkoluulottomasti kokeilemaan kaikkea. Kun ei pahemmaksi voi ainakaan mennä, ei epäröi ennen kuin kokeilee.

Vierailija
37/66 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Siis ei saippuapesua pois, vaan pesu vaahtoavalla kasvosaippualla, ja meikit pois. 36

Vierailija
38/66 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mennyt sekaisin eri hoidot? Itselle annettiin yliopistollisessa sairaalassa pulssivärilaserhoitoa kasvoihin. Valoimpulssia on ihan eri hoito. Pulssivärilaser tuhoaa pinnallisia verisuonia. Se, että oliko siitä apua on sitten eri juttu. Ehkä jotain pientä, mutta näppyjä tulee ja menee. Mutta nyt kasvot olleet jo useamman vuoden hallinnassa, lievää punoitusta lukuunottamatta. Ainoa mikä itselle todella on auttanut on ollut ihotautilääkärin määräämä soolantra voide ja kun muista syistä aloitin vuosi sitten E-pillerit niin ihon kunto parani silmissä. Tässä 17v tautihistorian aikana olen ehtinyt kokeilla kaikkea voiteita ja suoloja ja vaikka ja mitä, mutta nyt toimii nämä pillerit ja siinä tukena ajoittain se soolantra-voide.

Vierailija
39/66 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan mennyt sekaisin eri hoidot? Itselle annettiin yliopistollisessa sairaalassa pulssivärilaserhoitoa kasvoihin. Valoimpulssia on ihan eri hoito. Pulssivärilaser tuhoaa pinnallisia verisuonia. Se, että oliko siitä apua on sitten eri juttu. Ehkä jotain pientä, mutta näppyjä tulee ja menee. Mutta nyt kasvot olleet jo useamman vuoden hallinnassa, lievää punoitusta lukuunottamatta. Ainoa mikä itselle todella on auttanut on ollut ihotautilääkärin määräämä soolantra voide ja kun muista syistä aloitin vuosi sitten E-pillerit niin ihon kunto parani silmissä. Tässä 17v tautihistorian aikana olen ehtinyt kokeilla kaikkea voiteita ja suoloja ja vaikka ja mitä, mutta nyt toimii nämä pillerit ja siinä tukena ajoittain se soolantra-voide.

Ei ole mennyt sekaisin. Valoimpulssihoitoa antavat kosmetologit karvojen poistamiseksi. Kun huomasin, että karvojen katoamisen lisäksi iho muuttui muutenkin sileäksi ja kauniiksi ja rauhoittui niin kutinasta kuin tulehduksistakin, halusin kokeilla valoimpulssia myös kasvojen alueelle.

Kasvoista olen poistattanut verisuonia yksityisellä lääkäriasemalla. Se on täysin eri asia enkä oikein keksi, miten kenelläkään menisi nämä hoidot sekaisin, oli laser nimeltään mikä hyvänsä. Myös kosmetologit tekevät laserhoitoja, mutta lähinnä karvojenpoistoon. En tiedä, polttavatko verisuonia. Ei heillä ainakaan samanlaiset laitteet ole käytössä kuin lääkäreillä. Laserhoitoja on siis erilaisia.

Verisuonten poltto nipisti ja sattui, eikä tulos ollut pysyvä. Aika kallista lystiä oli.

t. Se valoimpulssista puhunut

Vierailija
40/66 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

*tai ei verisuonia nyt poistettu ole :DD, mutta pintaverisuonia yritetty laseroida näkymättömiin. Onkohan se oikein sanottu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi