Isäni kuoli. Mulla on vasta hiljaittain alkanut suhde mieheen, niin pyydänkö miehen isäni hautajaisiin vai menenkö yksin?
Mies ei ehtinyt tutustua isääni, näki kerran. Aikuiset lapseni tulevat kyllä hautajaisiin.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Sukujuhlissa aina ihmetyttänyt sukulaisnaisen tapa rehata jokaikinen sen hetkinen panopuunsa "tutustumaan sukuun". Voi jeesus.
Mun kaverin isän kuolinilmoituksessa seisoo kaverin sukulaistytön sen aikainen pano. Olivat yhdessä n 2 viikkoa. En ymmärrä mitä oikein ajattelivat.
Olen ollut hautajaisissa, joissa eräs vainajan lähisukulainen toi meille muille vieraan miehen paikalle. Tämä mies ei ollut edes nähnyt vainajaakaan. Se oli kiusallista, kyse on kuitenkin lähisuvun yhteisestä juhlasta. Vieras on vieras.
Onko lapsesi tavannut tämän tyypin? Ei varmaan, mutta hautajaisissa voivat tutustua
Olin vastaamassa että älä ota mukaan (isäni teki samoin, tosin oman edellisen kumppaninsa kuolemasta oli myös vain muutama kk aikaa, niin eri tilanne, todellakin aiheutti paheksuntaa), mut jos välinne olivat huonot, varsinkin jos isästä johtuvista syistä niin ottaisin uuden miehen mukaan
Oletko oikeasti aikuinen, vaikea uskoa. Hautajaiset on totaalisen väärä paikka marssittaa tuore pano suvun syynättäväksi. Kyse kuitenkin isäsi hautajaisista, oli teillä välit kunnossa taikka ei, ei sun oma show suvulle.
Ei mitään panoja hautajaisiin. Jos teidän suhde syvenee tulee paljon muitakin tilaisuuksia tyypin esittelemiseen. Onhan sillä äijälläkin oma mielensä. Ehkä hän omista syistään/traumoistaan johtuen ei halua tulla ja asetat todella vaikeaan tilanteeseen vaatimalla mukaasi.
Menet yksin. Minusta ainakin olisi loukkaavaa viedä isänsä hautajaisiin jostain napattu tuntematon hoito.
Vierailija kirjoitti:
Suoraan sanottuna en pysty suunnilleen menemään hautajaisiin kun ei ollut läheiset välit isään ja tekis mieli jättää välistä. t.ap
no älä sitten mene.
Vierailija kirjoitti:
Olin vastaamassa että älä ota mukaan (isäni teki samoin, tosin oman edellisen kumppaninsa kuolemasta oli myös vain muutama kk aikaa, niin eri tilanne, todellakin aiheutti paheksuntaa), mut jos välinne olivat huonot, varsinkin jos isästä johtuvista syistä niin ottaisin uuden miehen mukaan
No ei todellakaan mitään tuoreita panokumppaneita hautajaisiin. Ap ei ole siellä yksinään, siellä on paikalla muita jotka suree ja kaipaa kuollutta. On todella moukkamaista käytöstä raahata joku muille tuntematon tyyppi kuokkimaan.
Ja ikä oli? Et todellakaan vie sinne mitään äijää joka vaihtuu kohta kuitenkin...!
Vierailija kirjoitti:
Suoraan sanottuna en pysty suunnilleen menemään hautajaisiin kun ei ollut läheiset välit isään ja tekis mieli jättää välistä. t.ap
Tämäpä sattui, minulla oli viikko sitten isäni hautajaiset, en ollut missään tekemisissä hänen kanssaan n. 15 vuoteen, joten kipuilin kovasti hautajaisiin menoa. Päätin mennä, ettei puheita tulisi, hautajaiset meni hyvin, oli mukava tavata sukua, surra ei tarvinnut, suruni surin silloin, kun isän tekojen takia meni välit. Miestä minulla ei ole, mutta en olisi muilta neuvoja kaivannut siihen pyydänkö mukaan vai en, jos mies kuvioissa olisi.
Vierailija kirjoitti:
Ja ikä oli? Et todellakaan vie sinne mitään äijää joka vaihtuu kohta kuitenkin...!
Kuinka usein ne miehet sinulla sitten vaihtuu? Oletko koskaan miettinyt, etteivät kaikki ole samanlaisia lunttuja kuin sinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan mitään tuoreita panokumppaneita hautajaisiin. Ap ei ole siellä yksinään, siellä on paikalla muita jotka suree ja kaipaa kuollutta. On todella moukkamaista käytöstä raahata joku muille tuntematon tyyppi kuokkimaan.
Jos hautajaisiin in avoin kutsu sinne saavat mennä kaikki. Tollo!
Ap, ota mukaan, jos tuntuu, että hänestä on sinulle apua ja jos hän on halukas lähtemään.
No ei hautajaisiin raahata tuoreita tuttavuuksia. Tosissasiko kysyt?
Hautajaiset eivät ole tilaisuus, johon viedään tuoreetko tuttavuus esiteltäväksi.