Miten eroon epätoivoisesta ihastumisesta
Miten pääsen eroon tästä ihastumisesta... olen varattu nainen ja ihastunut varattuun mieheen. Tunne ilmeisesti molemminpuolinen, jonka vuoksi olemme yrittäneet ottaa etäisyyttä, mutta ajaudumme olemaan yhteydessä yhä uudelleen...
Mitään pettämistä ei fyysisellä tasolla ole tapahtunut, henkiseksi sellaiseksi moni tätä kutsuu varmaan. Myöskään mitään härskiä viestittelyä ei ole vaan tavallisista asioista liittyen yhteisiin kuvioihin.
Välitän hänestä syvästi, tiedän että hänkin minusta. En halua rikkoa mitään enkä ketään, miten pääsen tästä yli?
T. nainen, 38v
Kommentit (26)
Ei ihastumisesta pääse yrittämällä eroon, mutta yritä päästä eroon siitä epätoivosta.
Vierailija kirjoitti:
Edeltävä 15 jatkaa.
Jos mitään muuta ei ole tapahtunut kuin tavallisista asioista juttelu ja pitkät katseet ja henkinen ja näkymätön yhteys ja kemia, niin lähes varmasti koko molemminpuolisuus on pelkkää kuvitelmaa. Kyllä mies osaa ilmaista sen sanoin, jos on ihastunut niin kuin mullekin kävi. Sitä ennen oli muitakin merkkejä kuten liian kalliiden lahjojen ostelu (ihmettelimme mieheni kanssa sitä) ja vähän erikoisten tekstarien lähettely, mutta panimme ne aina jonkun järkevän syyn piikkiin.
Mies oli juurikin kuvitellut pitkiä katseita, lämpimiä viestejä (ihan tavallisia viestejä olivat, kiitti, peukku, ei edes sydämiä) ja keskinäistä kemiaa, sitten oli närkästynyt, kun sanoin että en ole ollut koskaan sinuun ihastunut, vaan pitänyt mukavana muuten.
Ystävyys loppui sitten siihen kertaheitolla, koska rupesi ällöttämään koko juttu.
Ymmärrän tämän näkökulman, mutta on liioittelua sanoa, että molemminpuolisuus on LÄHES VARMASTI kuvitelmaa. Voihan se aivan hyvin olla tottakin.
Vierailija kirjoitti:
Niin, olen yrittänyt miettiä mitä en mieheltäni muka saa kun ihastun toiseen: en ole päässyt asiasta selvyyteen. Meillä nimittäin menee tosi hyvin mieheni kanssa ja hän on minulle todella rakas.
Silti haaveilen esim.sek**stä tuon toisen kanssa! Ihan hirveää! Enkä siis olisi valmis välttämättä tekemään mitään mutta jo se, että haaveilen. Huh. En tiedä mitä tehdä.
Ja joo - olen varma etten ole kuvitellut vastapuolen tunteita. Kyllä sielläkin niitä on - en vain tiedä miten kovia ovat ja olisiko hän valmis mihinkään.
Ap
No eihän tuossa ole oikein mitään tehtävissä jos ei aio jotain tehdä. Siis pitää vaan odottaa sortumatta, jos niin päättää. Joskus menevät ohi ehkä, ne tunteet tai himot, mitä ovatkaan. Tai sitte eivät, mutta niihin tottuu eikä häiriinny niin kovin enää.
Sitten on se uteliaisuuden ja totuuden vaihtoehto, että otat selvää a) omista todellisista haluistasi ja valmiuksistasi ja b) toisen vastaavista ja tunteista. Ehkä kaikki romahtaa ja ihmettelet jälkikäteen, mitä hassua se oli. Tai sitten tapahtuu jotain, mikä muuttaa kaiken. Ei voi tietää.
Tuskin ulkopuolinen voi kovin paljon konkreettisemmin asiassa neuvoa.
Ei muutaku kiipeä pukille. kyllä se siitä suttaantuu viimeistään ku pullu on uunissa.
En osaa sanoa. Kunpa joku tietäisikin lääkkeen tähän. Olen rakastunut mahdottomaan, Tobias Forgeen. Typerää olla näin rakastunut ihmiseen, joka ei edes tiedä olemassaoloani.