miksi ostatte 2000 euron paskaromuja autoiksi?
Vähemmän älykkäömpienkin ihmisten luulisi tajuavan mitä rahanhukkaa. Yleensä hirveä kulutus, verot, päästöt, katsastusmenot ja korjausmenot. Turvallisuusominaisuuksia ei ole. Pelkkä autonromun käynnistyskin tekee sinusta naapurustosi vihatuimman k-pään.
Kommentit (54)
Vähän kun näkee vaivaa voi aika helposti löytää hyvän yksilön joka on juuri katsastettu eikä kuluta kovin paljon. Sillä ajelee tuurilla useammankin vuoden. Varsinkin jos jotain pikku laittamista osaa tehdä itse. Sitten kun jokin isompi remppa olisi edessä, ei muuta kuin purkaa käyttökelpoiset osat myyntiin, loput romikselle. Sitten ostaa uuden vastaavan. Mä taas en ymmärrä miksi kukaan maksaa kymppitonneja autosta! Sen arvo ei nouse, ja se voi hinnastaan huolimatta hajota. Sitä ei sitten raaski jättää korjaamattakaan, ja sitten jo hajoaakin seuraava juttu jne.
Nythän nousukkaat kauppaavat ihan romuja hintaan 2000e ja yli, en tiedä mitä on tapahtunut koska ennen parilla tonnilla saattoi saada ihan kelpo auton.
Mulla Rellun Safrane. Ihan paras auto ikinä. Maksoin 2200 pari vuotta sitten ja ollut ehjä koko tämän ajan. Ajan paljon, joten maksanut pian itsensä takaisin!
Hyvän auton voi saada edullisesti. Sijoitan, mutta kalliiseen autoon en rahojani laita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitteko kuvitella menestyneen komean miehen 2000e romulla? Pultsarin näköiset miehet vaan tuollaisilla ajelee.
Ne tarttee ”jatkeita” joilla ei oma riitä ja saanti ole taattu ilman apuvälineitä.
Minä tarvitsen jatkeen. Terveyden jatkeen, kun on muitakin kuin oma henki kuljetettavana. Siksi alla uusi auto kolmen vuoden välein. Minä en käy huutokauppaa läheisteni hyvinvoinnilla.
M53
Olet ilmeisen epävarma ja onnettomuusaltis kuljettaja. Hyvä jos tiedostat asian.
Hieno analyysi. Täydet bonukset sekä liikenne- että kaskovakuutuksissa, kilometrejä takana noin kaksi miljoonaa, suurin osa niistä Kehä kolmosen sisäpuolelta, kymmenen vuotta niistä aikoinaan bussin ratista. Ollakseni kolarialtis, aika hyvin olen niiltä välttynyt.
M53
Niin, uusien ja kalliiden autojesi ansiosta. Oikeasti hyvä kuski ajaa turvallisesti vanhalla ja edullisella autollakin.
Olen ehdottomasti sen kannalla, että ostakaa uusia autoja. Se nimittäin takaa miehelle jatkuvat työt, myös pimeänä 😊 Ja tästä syystä ajamme itse parin tonnin autoilla. Erittäin halpaa ja jos sattuisi niin käymään, että menee vaikka kone niin helppo myydä varaosina ja ostaa seuraava.
Vierailija kirjoitti:
Vähemmän älykkäömpienkin ihmisten luulisi tajuavan mitä rahanhukkaa. Yleensä hirveä kulutus, verot, päästöt, katsastusmenot ja korjausmenot. Turvallisuusominaisuuksia ei ole. Pelkkä autonromun käynnistyskin tekee sinusta naapurustosi vihatuimman k-pään.
Uudet autot on lähes kaikki nykyään ihan täysiä pask... läjiä, näitten romujen korjaaminen vasta kalliiksi tuleekin.
Kun osta 500-1500 auton jää ihan vitu..i bensarahaa ja korjaurahaa sekä rahaa muuhun hyödyllisempään käyttöön.
Suurin osa Suomalaisista on vielä niin tolloja, ettei ymmärrä autoista mitä tai ei edes ymmärrä selvittää etukäteen millaista romua ovat ostamassa.
Parempi tuo kuin ostaa 30 000 euron paskaromun autoksi. Sain todellisen maanantaikappaleen, ja vikoja alkoi heti ilmestyä kun takuu meni umpeen. Ja piti olla muka hyvä ja luotettava auto yleisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitteko kuvitella menestyneen komean miehen 2000e romulla? Pultsarin näköiset miehet vaan tuollaisilla ajelee.
Ne tarttee ”jatkeita” joilla ei oma riitä ja saanti ole taattu ilman apuvälineitä.
Minä tarvitsen jatkeen. Terveyden jatkeen, kun on muitakin kuin oma henki kuljetettavana. Siksi alla uusi auto kolmen vuoden välein. Minä en käy huutokauppaa läheisteni hyvinvoinnilla.
M53
Olet ilmeisen epävarma ja onnettomuusaltis kuljettaja. Hyvä jos tiedostat asian.
Hieno analyysi. Täydet bonukset sekä liikenne- että kaskovakuutuksissa, kilometrejä takana noin kaksi miljoonaa, suurin osa niistä Kehä kolmosen sisäpuolelta, kymmenen vuotta niistä aikoinaan bussin ratista. Ollakseni kolarialtis, aika hyvin olen niiltä välttynyt.
M53
Niin, uusien ja kalliiden autojesi ansiosta. Oikeasti hyvä kuski ajaa turvallisesti vanhalla ja edullisella autollakin.
Tämä kommentti ansaitsee viikon aivottomimman tittelin. Luuletko ääliö, ettei tuohon kahteen miljoonaan kilsaan vanhoja autoja osu ja haluaisitko lähteä kanssani kokeilemaan taitojasi bussilla Helsingin keskustaan?
M53
rarehanu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uudet autot on lähes kaikki nykyään ihan täysiä pask... läjiä, näitten romujen korjaaminen vasta kalliiksi tuleekin.
Kun osta 500-1500 auton jää ihan vitu..i bensarahaa ja korjaurahaa sekä rahaa muuhun hyödyllisempään käyttöön.
Suurin osa Suomalaisista on vielä niin tolloja, ettei ymmärrä autoista mitä tai ei edes ymmärrä selvittää etukäteen millaista romua ovat ostamassa.
Olen just tuollaisen uuden paskaromun ostaja, ja vatutus nousi huippuunsa kaikkine vikoineen. Nyt huristelen bussilla, kun en autoa välttämättä tarvitse. Tulee halvemmaksi vuokrata auto tarvittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M53
M53
Tämä kommentti ansaitsee viikon aivottomimman tittelin. Luuletko ääliö, ettei tuohon kahteen miljoonaan kilsaan vanhoja autoja osu ja haluaisitko lähteä kanssani kokeilemaan taitojasi bussilla Helsingin keskustaan?
M53
En halua kokeilla kanssasi mitään. Olet ärtyisä, epävakaa ja luultavasti myös rattiraivoaja.
Moni mies ostaa niitä vanhoja siksikin, että ajamisen tunne on paremmin läsnä. Kuljettajalla on enemmän valtaa ja vastuuta auton käytökseen ilman sähköisiä avustimia. Monessa vanhassa autossa on tunnokkaampi, raskaampi, hydraulinen ohjaus joka välittää kokeneelle kuskille enemmän tietoa kuin uusien autojen sähköisesti tehostetut ohjaukset.