Kuinka usein vietät sänkypäivää?
Mä vietän harvoin, mutta tänään on sellainen fiilis. Käden ulottuvilla on kaikki tarpeellinen.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä tollasta viettänyt enkä vietä. Johan siinä menee päivä ihan hukkaan.
Se sun puuhailusi on yhtä hukattua kuin sängyssä makoilu. Lopulta kuolet eikä sillä ole mitään väliä lepäilitkö vai touhusitko. Pääasia on että tekee sitä mikä tekee onnelliseksi. Jos se on sulle kaikenlaista tekemistä, se on ok, mutta älä arvota itseäsi vähemmän aktiivisen yläpuolelle.
Muutama vuosi sitten olin influenssan kourissa. Silloin pötköttelin yhtenä jopa kellon ympäri. Osa sairaalassa.
Kyllä, jos ei ihan joka niin ainakin joka toinen viikonloppu. Mikään ei ole ihanampaa kuin sateinen ja harmaa lauantai. Ei tarvitse lähteä mihinkään. Lakanat on juuri vaihdetut, sileät ja viileät. Ensin kahvia, paahtoleipää, juustoa, suolakurkkua, jogurttia, mysliä, hedelmiä. Sitten hyviä leffoja pari, lounas vaikka noutoruokaa alakerrasta tai itsetehtyjä wrappejä. Sitten nokoset ja pari leffaa lisää. Ja ulkona pauhaa myrsky ja tuuli... Ainut mikä puuttuu on poikaystävä, mutta sille en mitään voi että kukaan ei tuossa vieressä köllöttele.
Kohta vietetään porukalla useita. Eristyksessä. Kannattaa tehdä nyt sen mitä haluaa,kun voi vapaasti kulkea ihmisten ilmoilla.
Joka päivä. Vain pakolliset kotiaskareet ja muut ajat lojun sängyssä. Kiinnosta yhtään touhottaa kaikkea jonninjoutavaa.
Mulla on sohvapäivä yövuorin jälkeisinä päivinä. Divaanilla peitto ja vilttejä, paljon tyynyjä, syötävää, verhot ikkunoissa. En tee mitään tähdellistä, syön ja seikkailen netissä.
Itsellä ei ole ollut sellaista niin pitkään aikaan etten edes muista viime kertaa. Ehkä joskus yläkoulussa viimeksi kun olin kuumeessa. Muuten en voi tavallaan ruveta sellaiseen koska riskinä on se, että lamaantuisin ja alkaisi tulla tapa tuosta. Minulla oli koira vielä vähän aikaa sitten ( kuoli) ja senkin kanssa oli tärkeää pitää rutiinit. Samalla minulla on ajatus, että ulos täytyy aina päästä ja voin huonosti jos en pääse. Koiran kuoleman jälkeen mietin, että tuskin tulee ulos enää mentyä niin usein ja väärässä olin, kun en voi olla sisällä pitkään. Joskus mietinkin, että jos joutuisin vankilaan niin en kestäisi sisällä oloa millään. Muuten en todellakaan halua arvostella ketään ja minullakin on sohvapäiviä kyllä jolloin lepään ja katson esim tv:tä. Silloinkin käyn kyllä ainakin aamulla ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs nyt on löytynyt reippaita puuhailijoita vastailemaan...missä on ne kaikki "hitaat aamut" ja "pizza + sänky" -naiset joita esim. Tinderissä tulee vastaan...?
Pizza+sänky -naiset, siis mitä? Syökö jotkut sängyssä pizzaa?
Pizzaa KUULUU syödä sängyssä. Eilisen kylmä pizza aamupalaksi on parasta!!
Oih, sänkypäivät on ihania! En ole vain viettänyt sen jälkeen, kun sain lapsia. Osasänkypäiviä vietän välillä, kun puoliso vie lapset johonkin, mutta aina tulee noustua ja puuhailtua sitten, kun palaavat kotiin.
Ainoastaan jos olen sairaana. Nyt toivun leikkauksesta ja muutama päivä vietetty kotona toimettomana. Kaipaan suunnattomasti että pääsisi edes ulos jalkailemaan. Eilen katsoin tv:stä hengenvaarallisesti lihavaa ja ahdistuin ajatuksesta että niiden ihmisten elämässä joka päivä on "sänkypäivä".
Ainoastaan sairaana. Muuten en osaa makoilla sängyssä koko päivää. Tulee vain nuutunut ja entistä väsyneempi olo. En osaa olla yöpaidassakaan koko päivää. Vietän joskus kotipäivää/sohvapäivää lomalla. On ihanaa istua viltin alla kutomassa ja ottaa rennosti. Olen tottunut ulkoilemaan päivittäin, joten alan kyllä kaipaamaan raitista ilmaa aika nopeasti.
Lievempi versio sänkypäivästä on kalsaripäivä eli ollaan koko päivä kotona kalsarisilleen tehden mitä lystää. Niitä vietän ainakin kaksi kuussa, muutoin tulee stressiä ja liian kiireistä elämää. Kalsaripäivänä saatan kokkailla ja tehdä käsitöitä ja puuhailla kaikenlaista, mutta en poistu kotoa.
Joka päivä. Olen eläkkeellä. Tabletilta katselen sarjoja ja filmejä. Kerran tai pari kertaa viikossa on pakko käydä kaupoilla. Pizza ja kebab tuodaan ovelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs nyt on löytynyt reippaita puuhailijoita vastailemaan...missä on ne kaikki "hitaat aamut" ja "pizza + sänky" -naiset joita esim. Tinderissä tulee vastaan...?
Pizza+sänky -naiset, siis mitä? Syökö jotkut sängyssä pizzaa?
Mä syön sängyssä pizzaa. Ja vietän sänkypäivän kerran viikossa ainakin, olen väsynyt ja se on mukavaa. Mies käy urheilemassa ja tulee sitten mun kanssa kattomaan netflixiä.
Ulos? Minne ulos? Mitä sinä siellä teet ja miksi kotona olo olisi yhtään sen huonompaa?