Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein vietät sänkypäivää?

Vierailija
07.03.2020 |

Mä vietän harvoin, mutta tänään on sellainen fiilis. Käden ulottuvilla on kaikki tarpeellinen.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisellä ei ole montaakaan tärkeää asiaa omistettavaksi, mutta hyvä iso sänky kuuluu kyllä niihin. Pääasiassa toipilaana tulee kuitenkin vietettyä enemmän sänkypäiviä.

Vierailija
22/56 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi joskus nuorena kun asuin yksiössä ja sänky oli samalla sohva. Sen jälkeen niin kauan kun on ollut makuuhuone erikseen, olen aina noussut sängystä aamulla/aamupäivällä ja siirtynyt sohvalle aamukahville.

Jos olen kipeä, niin saatan sitten pysyä sohvalla koko päivän, ja illalla takaisin sänkyyn nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain sairaana.

Vierailija
24/56 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden päivän viikossa. Väsyn ja kuormitun viikon aikana niin paljon, että toinen päivä viikonlopusta on pakko viettää yksin sängyssä lepäämässä, lukien ja nukkuen. 

Herkkyys ja suuri levon ja palautumisen tarve oli iso syy siihen, miksi päätin jäädä lapsettomaksi. En voisi mitenkään jaksaa työssäkäyvän perheenäidin elämää.

Vierailija
25/56 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. En tiedä tylsempää kuin maata koko päivä sängyssä itsekseen.

Vierailija
26/56 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs nyt on löytynyt reippaita puuhailijoita vastailemaan...missä on ne kaikki "hitaat aamut" ja "pizza + sänky" -naiset joita esim. Tinderissä tulee vastaan...?

Vierailija
27/56 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tollasta viettänyt enkä vietä. Johan siinä menee päivä ihan hukkaan.

Vierailija
28/56 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs nyt on löytynyt reippaita puuhailijoita vastailemaan...missä on ne kaikki "hitaat aamut" ja "pizza + sänky" -naiset joita esim. Tinderissä tulee vastaan...?

Pizza+sänky -naiset, siis mitä? Syökö jotkut sängyssä pizzaa?

Vierailija
29/56 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi tylsää viettää sänkypäiviä pelkästään silloin, kun on kipeä. Sänkypäivä on parhaimmillaan sateisena ja syksyisenä päivänä rankan työviikon jälkeen. Ei ole mikään aikuisuuden tai urheuden mittari se, että paljonko niitä vietät. Mukavaan sänkypäivään mulla kuuluu jotain seuraavista tai kaikkea sitä: olemista, meditointia, pohdiskelua, kirjoittamista, leffoja, kirjaa, musiikkia, surffailua, hyvää ja nopeaa ruokaa ja naposteltavaa, jäätelöä, vähän viiniä ja paljon kivennäisvettä sekä halukas mies jossain vaiheessa. Puhelunkin saatan soittaa, mutta vain sellaiset, jotka eivät rasita tai häiritse ajatuksia tai rentoutumista. Ei tarvi välttämättä matkustaa tuhansien kilometrien päähän altaan reunalle rentoutumaan. Sen voi tehdä vapaapäivinä kotonaan.

Vierailija
30/56 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus nukkunut koko päivän mutta eihän sängyssä juuri muuta tekemistä ole.

Vierailija
31/56 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänkyaamut on ihan parhautta! Vietetään vähintään kerran viikossa, lapset heräilee ja tulee pötköttelemään sänkyyn, jutellaan, pelaillaan, luetaan. 

Joskus nousen tekemään ruokaa, tai se kellä on nälkä, käy itse hakemassa. Joskus tilataan pitsaa, jos laiskotuttaa. 

Ja kyllä. Mulla kolme lasta. Ihan koko päivää ei useinkaan olla sängyssä, mutta puoli päivää, esim. yhteen, menee kevyesti. 

Joskus raahataan patjoja ja peittoja olkkariin pesäksi ja löhöillään koko perhe vaan. 

Vauvan kanssa oli vielä helpompaa, sehän ei muuta tarvitse kuin maitoa ja läheisyyttä. 

Ja yleisesti ottaen ollaan ihan aktiivisia ja kykeneviä ihmisiä. Voisin kuvitella, että jos asuisin yksin, viettäisin vähintään pari sänkypäivää kuukaudessa. 

Vierailija
32/56 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jos olen todella kipeänä. En muten malta olla sängyssä.

Vierailija
33/56 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun korkealla ja näen isosta ikkunasta pelkkää taivasta sängystäni. Sänkypäivinä pilviä, sadetta, lintuja ja auringon matkaa on mukava seurata. Olen kiitollinen siitä, että minulla on aikaa sellaiseen.

Vierailija
34/56 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään keski-iässä hyvä jos kykenee nukkumaan yli puolenpäivän. 

Vierailija
35/56 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä :D Mun pitää saada tehdä ja liikkua, kuolisin tylsyyteen, jos makaisin sängyssä koko päivän. Kipeänäkään en malttaisi vaan maata sängyn pohjalla. 

Vierailija
36/56 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään maata koko päivää. Lähden ulos vapaapäivänäkin viimeistään tunnin kuluttua heräämisestä. Saatan kyllä nukkua pitkään vapaapäivänä mutta sitten on lähdettävä liikkeelle

Vierailija
37/56 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka sunnuntai. Sunnuntaisin syön aamiaisenkin sängyssä, katselen telkkaria, luen, torkun, puhun puhelimessa, surffailen netissä  ja laiskottelen.

Vierailija
38/56 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi tylsää viettää sänkypäiviä pelkästään silloin, kun on kipeä. Sänkypäivä on parhaimmillaan sateisena ja syksyisenä päivänä rankan työviikon jälkeen. Ei ole mikään aikuisuuden tai urheuden mittari se, että paljonko niitä vietät.

Minusta taas olisi kauheaa, jos olisin niin aikuinen, että joutuisin tekemään rankkoja työviikkoja. 

Vierailija
39/56 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkoilla ehtii haudassakin

Vierailija
40/56 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pizza+sänky -naiset, siis mitä? Syökö jotkut sängyssä pizzaa?

Tietenkin. Mä syön kaikki kotona syömäni ateriani sängyssäni. Ei ole sohvaa eikä pöytää. Sänky on elämäni keskus kaikin tavoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan