Meneekö lapsesi kouluun ensi viikolla?
Onko kotona opiskelu liioiteltua, hyväksyykö ǩoulu poissaolot sillä perusteella että emme voi olla varmoja turvallisuudesta?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan sinne on mennä.
Ei ole pakko, koska Suomessa on vain oppivelvollisuus. Eli kotona voi opettaa ja luulen, että tällaisessa poikkeustilanteessa opettajatkin ovat ihan tyytyväisiä mitä vähemmän lapsia on heitä sairastuttamassa.
No varmaan osaankin opettaa yläasteen asioita itse.
No totta kai menevät. Elämä jatkuu entisellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan sinne on mennä.
Ei ole pakko, koska Suomessa on vain oppivelvollisuus. Eli kotona voi opettaa ja luulen, että tällaisessa poikkeustilanteessa opettajatkin ovat ihan tyytyväisiä mitä vähemmän lapsia on heitä sairastuttamassa.
No varmaan osaankin opettaa yläasteen asioita itse.
Sen ikäinen osaa opiskella netin avulla ihan itsekin.
Ei ole lapsia, mutta itse menen ammattkorkeaan ihan normmalisti. Ja asun Helsingissä.
Juu, kyllä menevät. Olivatkin jo viikon kotona flunssan takia molemmat. Joo, ei ollu korona, pk-seudulla pyörii tällä hetkellä 200 eri virustautia...
Tietenkin menevät. Kuten myös minä.
tällä viikolla oltiin italiassa lomailemassa. kaikki perheen jäsenet on pysyneet terveinä. joten lapset menevät ensi viikolla normaalisti kouluun.
Sinä olet vanhempi ja kyllä koulun pitää ymmärtää, että tämä on vakava poikkeustilanne. Mitä voisivat tehdä?? Lasun? No ei kai sekään vakava asia ole. Uskon, että rehtori yrittää vaan rohkaista, mutta ei järjestä mitään pahaa jos päätät pitää lapsesi kotona. Ole rohkea!