Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meneekö lapsesi kouluun ensi viikolla?

Vierailija
07.03.2020 |

Onko kotona opiskelu liioiteltua, hyväksyykö ǩoulu poissaolot sillä perusteella että emme voi olla varmoja turvallisuudesta?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mene, olen sopinut kotikoulusta ja aion pitää niin kauan kunnes tilanne rauhoittuu Koronan osalta tai kunnes näen onko korona suomalaisille kuinka vaarallinen. Ei huvittaisi olla koekaniini.

Kenen kanssa sovit ja miten perustelit? Meidän koulun rehtori ei suostu vaan huokee että huoli on turhaa.

Sinä olet vanhempi ja kyllä koulun pitää ymmärtää, että tämä on vakava poikkeustilanne. Mitä voisivat tehdä?? Lasun? No ei kai sekään vakava asia ole. Uskon, että rehtori yrittää vaan rohkaista, mutta ei järjestä mitään pahaa jos päätät pitää lapsesi kotona. Ole rohkea!

Vierailija
22/29 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkohan sinne on mennä.

Ei ole pakko, koska Suomessa on vain oppivelvollisuus. Eli kotona voi opettaa ja luulen, että tällaisessa poikkeustilanteessa opettajatkin ovat ihan tyytyväisiä mitä vähemmän lapsia on heitä sairastuttamassa.

No varmaan osaankin opettaa yläasteen asioita itse.

Vierailija
24/29 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totta kai menevät. Elämä jatkuu entisellään.

Vierailija
25/29 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkohan sinne on mennä.

Ei ole pakko, koska Suomessa on vain oppivelvollisuus. Eli kotona voi opettaa ja luulen, että tällaisessa poikkeustilanteessa opettajatkin ovat ihan tyytyväisiä mitä vähemmän lapsia on heitä sairastuttamassa.

No varmaan osaankin opettaa yläasteen asioita itse.

Sen ikäinen osaa opiskella netin avulla ihan itsekin.

Vierailija
26/29 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lapsia, mutta itse menen ammattkorkeaan ihan normmalisti. Ja asun Helsingissä.

Vierailija
27/29 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllä menevät. Olivatkin jo viikon kotona flunssan takia molemmat. Joo, ei ollu korona, pk-seudulla pyörii tällä hetkellä 200 eri virustautia...

Vierailija
28/29 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin menevät. Kuten myös minä. 

Vierailija
29/29 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä viikolla oltiin italiassa lomailemassa. kaikki perheen jäsenet on pysyneet terveinä. joten lapset menevät ensi viikolla normaalisti kouluun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi