Äänestäkää tänään Erika Vikman Euroviisuihin
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Todellakin äänestän! Toi on ulkomaalaisten viisufanien mielestä paras valinta Suomen edustajaksi, joten ihan jo siitäkin syystä.
Joka vuosi sama laulu.Aina muka ulkomaalaisten mielestä paras mutta kuinkas sitten kävikään.Hyvä vaan ettei voiteta turhaa rahaa menee taas ja taudit senkun leviää kun tuppaa muista maista porukkaa.
Tunkkainen, mukarohkea biisi ja esiintyjä.
Vierailija kirjoitti:
En! Huono biisi ja laulaja
En kanssa äänestä Erikaa, kun biisi on surkea, täältä lähtee ääni F3M Bananas biisille.
Tuo banaani-laulu on niin typerä ja lapsellinen, muka-rankka. Plääh!
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään ja aion äänestää. Ainoa edes hieman potentiaalinen kappale. Toivotaan, että lavashow on hyvä, eikä mitään Saara Aalto-tyyppistä sekoilua
Kuinka ollakaan ilmoitti olevansa BI just ennen viisuja. Niiin saaramaista!
Tän keskustelun myötä just näkee, et suomalaisilta puuttuu tietty kepeys ja hassuttelu luonteesta. Joo, Erika on erilainen, mutta tuskin Suomesta oltaisiin "paheksunnan" pelossa uskallettu lähettää koskaan parraskasta naistakaan edustamaan ja kappas vain parrakas nainen (Conchita) voitti. Relatkaa, ei euroviisut oo niin vakava juttu. Sinne voi myös lähteä hassuttelemaan, koska ei Suomessa osata tehdä englanninkielisiä kappaleita, jotka erottuis viisuissa muista. Tää Erikan kappale on sentään erottuva ja ainoa suomenkielinen kipale. Ugh, olen puhunut.
Vierailija kirjoitti:
Tuo banaani-laulu on niin typerä ja lapsellinen, muka-rankka. Plääh!
Bananarama teki rohkeammin 35 vuotta sitten. Voitaiskos tästä gööööörl-powerista jo päästää irti? Spaissaritkin ovat pian mummoiässä.
Kaikki muut biisit on liian tylsiä. Vikman ehdottomasti viisuihin.
Vierailija kirjoitti:
Lukekaa vaikka kappaleen youtube-videon kommentteja:
Selästi viisufanien suosiossa. Ääni täältä Erikalle!
Kiinnitin samaan huomiota. Minusta biisi ok amalgaamia, mutta ilmeisesti kannattaisi lähettää, kun hc fanit diggaa. Olen varmaan ainoa ihminen, joka tykkäsi siitä bananas biisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnitin samaan huomiota. Minusta biisi ok amalgaamia, mutta ilmeisesti kannattaisi lähettää, kun hc fanit diggaa. Olen varmaan ainoa ihminen, joka tykkäsi siitä bananas biisistä.
Ok amalgaamia?!! Mistä toi tuli. Yritin kirjoittaa aivan kamala ja IPad autocorrect sai sen tuohon muotoon😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok amalgaamia?!! Mistä toi tuli. Yritin kirjoittaa aivan kamala ja IPad autocorrect sai sen tuohon muotoon😂😂😂
Kiitos tästä! Tästä lähtien, jos puhun jostain asiasta, jota pidän kamalana, totean sen olevan ok amalgaamia :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä! Tästä lähtien, jos puhun jostain asiasta, jota pidän kamalana, totean sen olevan ok amalgaamia :D
No ole hyvä vaan. Mä ulvon täällä edelleen naurusta😂😂😂 Ei herranjestas.
Mutta muistakaa kaikki tänään Erika Vikamanin biisi on ok amalgaamia!!!
Äänestän tietysti. Biisi josta ulkkarit on tykänneet eniten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ole hyvä vaan. Mä ulvon täällä edelleen naurusta😂😂😂 Ei herranjestas.
Mutta muistakaa kaikki tänään Erika Vikamanin biisi on ok amalgaamia!!!
No ei saatana. Nyt Vikmanista tuli Vikaman😂😂😂 Ja mä olen selvinpäin vielä!
Toi on niin vanhanaikainen kappale ja ei siellä kisoissa pärjää suomenkielellä ja seksillä.
Pitäis osata myös laulaa.
Joka vuosi aina uutisoidaan miten ulkomailla kuulemma hehkutetaan Suomen biisiä ja veikataan voittajaksi. Sitten kisoissa lässähtää. Niin tulee käymään nytkin. Vikmanin kappale on järkyttävän vanhanaikainen kasari-iskelmä ja tulee jäämään taidokkaampien kappaleiden varjoon aivan täysin, jos kyseinen tekele Euroviisuihin lähetetään.
Jos ootte yhtään kattoneet ulkomaalaisten arvioita tosta Erikan biisistä, melkein kaikki on ihastuneet siihen. Muita kappaleita on taas arvioitu tylsiksi ja massaan hukkuviksi. Erika on ainoa oikea vaihtoehto viisuihin.
Vierailija kirjoitti:
Joka vuosi aina uutisoidaan miten ulkomailla kuulemma hehkutetaan Suomen biisiä ja veikataan voittajaksi. Sitten kisoissa lässähtää. Niin tulee käymään nytkin. Vikmanin kappale on järkyttävän vanhanaikainen kasari-iskelmä ja tulee jäämään taidokkaampien kappaleiden varjoon aivan täysin, jos kyseinen tekele Euroviisuihin lähetetään.
Jos seuraat yhtään esim youtube niin viime vuonna ei juuri kukaan ulkomaalainen hehkuttanut darudea kaikki oli vaan sillain " jaa...next"
Erikan biisiä sen sijaan on hehkutettu ja siitä ulkomaalaiset kovasti tykkää myös
Hahhaaaaahhhaaa!