Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äänestäkää tänään Erika Vikman Euroviisuihin

Vierailija
07.03.2020 |

Sillä Cicciolina on bängeri

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhaaaaahhhaaa!

Vierailija
42/66 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin äänestän! Toi on ulkomaalaisten viisufanien mielestä paras valinta Suomen edustajaksi, joten ihan jo siitäkin syystä.

Joka vuosi sama laulu.Aina muka ulkomaalaisten mielestä paras mutta kuinkas sitten kävikään.Hyvä vaan ettei voiteta turhaa rahaa menee taas ja taudit senkun leviää kun tuppaa muista maista porukkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunkkainen, mukarohkea biisi ja esiintyjä.

44/66 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En! Huono biisi ja laulaja

En kanssa äänestä Erikaa, kun biisi on surkea, täältä lähtee ääni F3M  Bananas biisille.

Vierailija
45/66 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo banaani-laulu on niin typerä ja lapsellinen, muka-rankka. Plääh!

Vierailija
46/66 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään ja aion äänestää. Ainoa edes hieman potentiaalinen kappale. Toivotaan, että lavashow on hyvä, eikä mitään Saara Aalto-tyyppistä sekoilua

Kuinka ollakaan ilmoitti olevansa BI just ennen viisuja. Niiin saaramaista!

Vierailija
47/66 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän keskustelun myötä just näkee, et suomalaisilta puuttuu tietty kepeys ja hassuttelu luonteesta. Joo, Erika on erilainen, mutta tuskin Suomesta oltaisiin "paheksunnan" pelossa uskallettu lähettää koskaan parraskasta naistakaan edustamaan ja kappas vain parrakas nainen (Conchita) voitti. Relatkaa, ei euroviisut oo niin vakava juttu. Sinne voi myös lähteä hassuttelemaan, koska ei Suomessa osata tehdä englanninkielisiä kappaleita, jotka erottuis viisuissa muista. Tää Erikan kappale on sentään erottuva ja ainoa suomenkielinen kipale. Ugh, olen puhunut.

Vierailija
48/66 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo banaani-laulu on niin typerä ja lapsellinen, muka-rankka. Plääh!

Bananarama teki rohkeammin 35 vuotta sitten. Voitaiskos tästä gööööörl-powerista jo päästää irti? Spaissaritkin ovat pian mummoiässä.

49/66 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut biisit on liian tylsiä. Vikman ehdottomasti viisuihin.

Vierailija
50/66 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukekaa vaikka kappaleen youtube-videon kommentteja:

Selästi viisufanien suosiossa. Ääni täältä Erikalle!

Kiinnitin samaan huomiota. Minusta biisi ok amalgaamia, mutta ilmeisesti kannattaisi lähettää, kun hc fanit diggaa. Olen varmaan ainoa ihminen, joka tykkäsi siitä bananas biisistä.

Vierailija
51/66 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnitin samaan huomiota. Minusta biisi ok amalgaamia, mutta ilmeisesti kannattaisi lähettää, kun hc fanit diggaa. Olen varmaan ainoa ihminen, joka tykkäsi siitä bananas biisistä.

Ok amalgaamia?!! Mistä toi tuli. Yritin kirjoittaa aivan kamala ja IPad autocorrect sai sen tuohon muotoon😂😂😂

Vierailija
52/66 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok amalgaamia?!! Mistä toi tuli. Yritin kirjoittaa aivan kamala ja IPad autocorrect sai sen tuohon muotoon😂😂😂

Kiitos tästä! Tästä lähtien, jos puhun jostain asiasta, jota pidän kamalana, totean sen olevan ok amalgaamia :D

Vierailija
53/66 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä! Tästä lähtien, jos puhun jostain asiasta, jota pidän kamalana, totean sen olevan ok amalgaamia :D

No ole hyvä vaan. Mä ulvon täällä edelleen naurusta😂😂😂 Ei herranjestas.

Mutta muistakaa kaikki tänään Erika Vikamanin biisi on ok amalgaamia!!!

Vierailija
54/66 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän tietysti. Biisi josta ulkkarit on tykänneet eniten. 

Vierailija
55/66 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ole hyvä vaan. Mä ulvon täällä edelleen naurusta😂😂😂 Ei herranjestas.

Mutta muistakaa kaikki tänään Erika Vikamanin biisi on ok amalgaamia!!!

No ei saatana. Nyt Vikmanista tuli Vikaman😂😂😂 Ja mä olen selvinpäin vielä!

Vierailija
56/66 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amalgaamia :D

Vierailija
57/66 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on niin vanhanaikainen kappale ja ei siellä kisoissa pärjää suomenkielellä ja seksillä.

Pitäis osata myös laulaa.

Vierailija
58/66 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vuosi aina uutisoidaan miten ulkomailla kuulemma hehkutetaan Suomen biisiä ja veikataan voittajaksi. Sitten kisoissa lässähtää. Niin tulee käymään nytkin. Vikmanin kappale on järkyttävän vanhanaikainen kasari-iskelmä ja tulee jäämään taidokkaampien kappaleiden varjoon aivan täysin, jos kyseinen tekele Euroviisuihin lähetetään. 

Vierailija
59/66 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ootte yhtään kattoneet ulkomaalaisten arvioita tosta Erikan biisistä, melkein kaikki on ihastuneet siihen. Muita kappaleita on taas arvioitu tylsiksi ja massaan hukkuviksi. Erika on ainoa oikea vaihtoehto viisuihin.

Vierailija
60/66 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka vuosi aina uutisoidaan miten ulkomailla kuulemma hehkutetaan Suomen biisiä ja veikataan voittajaksi. Sitten kisoissa lässähtää. Niin tulee käymään nytkin. Vikmanin kappale on järkyttävän vanhanaikainen kasari-iskelmä ja tulee jäämään taidokkaampien kappaleiden varjoon aivan täysin, jos kyseinen tekele Euroviisuihin lähetetään. 

Jos seuraat yhtään esim youtube niin viime vuonna ei juuri kukaan ulkomaalainen hehkuttanut darudea kaikki oli vaan sillain " jaa...next" 

Erikan biisiä sen sijaan on hehkutettu ja siitä ulkomaalaiset kovasti tykkää myös 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi