Muistatko vielä pc pelin, videopelin tms. peukutusketju
Kyllä muistan - peukku ylös
En muista/ikinä kuullutkaan - peukku alas
Kommentit (754)
Felixiltä tuli joskus 2000-vuoden tietämillä keltaisista tomaateista tehtyä ketsuppia. Silloin Felix myös lanseerasi tomaattienkasvatuspelin, johon minä ja pikkusisko koukkuunnuimme. Annoin tomaatintaimilleni nimiksi Tom-Antti ja Tim-Antti. Pystyiköhän siinä voittamaan jotakin oikeasti? Entä kuka muistaisi pelin nimen?
Vierailija kirjoitti:
Illuminatus.
https://skrolli.fi/2014/04/illuminatus-maailman-paras-peli-elaa-edellee…
Skrolli-lehti elätti tätä aprillipilaa muutama vuosi sitten.
Moty, onko kukaan muu pelannut? Oli aivan lempparipelini ja oi jos jotenkin vielä pääsis sitä pelaamaan.
Adventure pinball: Forgotten Island
Accross oli hieno moottripyöräkiipeily/taiteilu/kepostelupeli. Pelasin sitä joskus seiskaluokkalaisena 90-luvun loppupuoliskolla kaverin tykönä ja kaverin setä katsoi pelaamistani ja nauraa hekotteli aivan tikahtuakseen. Se oli hauska peli
En muista mikä hiivatin peli se yks oli, ehkä jokin Roquefort tai vastaava jota kaverilla pelasin 90-luvulla. Siinä oli kuitenkin monenlaisia kenttiä ja jotenkin pacman-tyylisesti kai liikuttiin. Vähän eri väritys oli joka kentässä. Täytykö siinä sitten syödä jotain kuutioita ja keräillä pisteitä, en muista
Se muistelemani peli olikin kai Rockford.
Mikäs se peli oli jossa kolmella tasolla liikku esineitä ja niitä piti ammuskella rikki; ylimmällä liukui nopeimmin. Siellä oli monenlaisia tavaroita: mm vihreitä ja ruskeita pulloja sekä herätyskelloja
URW eli Unreal world. Mahtava suomalainen rautakauteen sijoittuva selviytymispeli.
Ah, muistoja! Tämän, Lieron ja Hugo-pelin olisin tullut kirjoittamaan. Kuolemattomia lausahduksia Kultapossukerhon pelistä: Minä olen robobotti, anna lantti, Jokaisella pilvellä on kultareuna, Yhteistyöllä! sekä Olenkin parkettien partasuti.
Hugossa puolestaan Aina ei voi voittaa! Pelottavin peli oli sukeltaminen ja se valtava muumien mamelukkikalan tapainen kalankuvatus, joka yritti syödä Hugo-paran.