Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

torjutuksi tuleminen salasuhteessa

torjuttu
07.03.2020 |

on ollut vispilänkauppaa yhden miehen kanssa. olen itse varattu mutta riutuvassa suhteessa. vispilänkauppa on ollut todellista ja nyt eilen tavattiin puoliksi sovitusti baarissa. Tein aika suoran ehdotuksen lähteä jatkoille. ja kaiken säätämisen jälkeen mies sanoo että ei. Mitä en nyt tajunnut? Miksi mulle ehdotellaan härskejä monta kk. ja miten ihana olisi sitä ja tätä tehdä, sitten kun tulisi se hetki. niin ei.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jänisti tositilaisuuden tullen, kun tajusi, mitä oli tekemässä. Viattomat haaveet on eri asia kuin niiden toteuttaminen.

Vierailija
2/7 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt mietin kumpi tekee seuraavan siirron. minua hävettää kun en kelvannutkaan mutta jatkuuko tämä edes millään tasolla :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ehdotit, hänelle ei sopinut. Sopiiko sinulle aina ja joka kerta kun joku puskista jotain ehdottaa?

Miksi lähdit siitä oletuksesta että sitten kun sinä suuressa armossasi suvaitset heruttaa piparinreunaa (oletuksella että olet nainen) , niin mies välittömästi vetää käden lippaan ja sanoo "käskystä!"

Vierailija
4/7 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itseasiassa oli kai toive tuo...

Vierailija
5/7 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salasuhde itsessään on torjunta, toisaalta vihreää ja toisaalta ehdoton ei. Tasavertaisen suhteen säännöt eivät toimi kun ei pelata avoimilla korteilla.

Voi olla hauska leikitellä ajatuksella mutta kun tilaisuus tulee, ei sittenkään. Voihan se olla myös vallankäyttöä, ainoa valtti mikä hänellä suhteessa varattuun on.

Vierailija
6/7 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysinen vetovoima ja flirtti on asia erikseen. Kun tarjoutuu mahdollisuus sotkeutua parisuhteessa olevaan henkilöön, niin järki saattaa sanoa, ettei kannata. Useimmiten se ei nimittäin kannata ja aiheuttaa itselle vaan tuskaa.

Vierailija
7/7 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista. Ehkä pitää tätä miettiä vielä, tuntuu nyt vaan niin pahalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi